Az a benzines lehet jó is, de csak vasárnapi autónak! Egy mindennapi használat mellett még LPG-ből is sokat enne... Az automata dízel, hát ja... az a fránya 2.5TDI motor az nem a legjobban sikerült példány a VAG motorok közül...
Az utolsóról meg írtam a Passat topikban. De csak számold ki hogy mennyiben lennének ezek hazahozva minden költségükkel együtt és nézz szét itthon ebben a szegmensben!
Szép, sokkal szebb mint a másik volt! A futása sokkal hihetőbb mint a másiké, bár ez is elég kevés... talán a dokumentumaiból kiderülhet az ok, már ha van vezetve... (talán az első tulaj jobban, a második meg kevésbé hajtotta)
A lökhárító borítás kicsit lóg, de állítólag a vezérléscsere után szinte képtelenség rendesen a helyére rakni! (amit én nem nagyon hiszek, de már több olyan ember is állította akinek hiszek, szóval lehet benne valami)
Belül tényleg szép, a "fa" ízlés dolga, de a bőrtől majdnem sírva fakadtam annyira szép! Az utasoldalon annak a légzsák borításnak nem tudom, hogy úgy kell-e állnia... majd a többiek kijavítanak.
Azzal azért legyél tisztában, hogy az automata váltónak kb ez a futásteljesítmény az élettartama, szóval legyen a zsebben ~150 ezer a nagyjavításra!
még mindig a villannyal küzdök Azt valaki tudja, hogy az A oszlop aljában (vez. old) induló kék csatiból a piros-fekete és a barna-fehér milyen "útvonalon" jut el a belsővilágtás kapcsolóig? Ill. ezek kell, hogy valahol találkozzanak, mert oda vissza tudom lámpázni egymásban őket... a kék csati két pólusán és a lámpához érkező végeken..
Igen, igazatok volt, kicsit le volt lakva az autó. Tegnap megnéztem, hát sajnos megint nem lesz ebből vásárlás. Most viszont találtam egy másikat, egy újabb triptronikot. Ez már kulturáltabb mint az előző.
Sziasztok! 1-es Superb-ben tapasztalt már valaki zörgést, nyiszogást az anyos oldali légzsák és a középkonzol közti részen?! Bejöttek a hidegek és a dermedt műanyagok égtelen nyikorgásba kezdtek... Anyos felöli légzsák hogy szerelhető ki?
...plusz ha körömmel belekapsz, vagy ha kicsit testesebb vagy akkor a dzsekik cipzárjai is tudnak kárt okozni. Egyébként nekem az Octavia gyári bőrkormányáról és váltógombjáról 4 évesen és alig 180 ezer km alatt kopott le a festék teljesen a frekventáltabb helyeken! Miután Kecskeméten a Fell-Ser Kft-nél újrabőröztettem, ugyan nem olyan puha tapintása lett, meg mikor eladtam akkor már ki is fényesedett, de a festéknek nem nagyon volt baja. Ilyen volt a bőrözés után:
...és így mikor eladtam 311 ezer km-el idén nyáron majdnem 4 évvel a bőrözés után:
...és inkább száraz a kezem, mint izzadós. A krémeket meg utálom és max este használok...
Na igen, az a kormány a nekem is szemet szúrt. De ha komolyan érdekel az autó és van ügyfélkapus regisztrációd, párszáz forintért pár kattintással le tudod kérdezni, hogy milyen
óraállások vannak rögzítve az autóról az utóbbi pár évben:
Éves kevesebb mint 20 ezer km? Egy ekkora dízel autóval és közben így lelakják a kárpitokat...? ...hát szerintem kamu az a 185000 Km! Inkább a duplája lehet...
Szia Nagytesó! Mállik mállik, mivel már a második költözésen van túl szegényke. A hátsó ülésen volt már 82cm-s hagyományos Tv- től a mosógépig minden. Mostanában a kedvesem kergeti, Én van ,hogy egy hétig nem vezetem.