Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balda Creative Commons License 2006.07.26 0 0 410
1.8i TX-ben (május végén vásárolt) nem volt gyári riasztó, külön kértem bele :-(( 70e volt, váltózárat is tettem bele 65e-ért a kereskedőnél, így készen/egyben vehettem át a kocsit
Előzmény: Tibola (397)
Tibola Creative Commons License 2006.07.26 0 0 409
Tibola Creative Commons License 2006.07.26 0 0 408

Sziasztok!

 

Ez az S osztályos Merci ma reggel a szemem elütt égett porrá. Elektromos zárlat volt a motortérben, de senkinek nem volt tűzoltó készüléke. Először csak füstölt, aztán kicsit égett az eleje, majd kisebb robbanások kíséretében átterjedt az utastérre is. Mire a tűzoltók kiérte Lentiből, ami kb 10 km volt, már csak ennyi maradt belőle. Nekik 5-10 mp volt az oltás. Elfújták mint egy gyufát.

 

Hát Mercit már nem kéne az biztos!

 

Vannak képek arról is amikor még lángol, de azt most nem tudom felrakni, csak holnap.

 

fdoki Creative Commons License 2006.07.26 0 0 407
Ha tisztelettel lehetne tudakozódni,engem bizony érdekelnének egyedi biztonsági
megoldások...
Üdv és köszi: fdoki@mail.globonet.hu
Előzmény: Tibola (400)
Bodnapet Creative Commons License 2006.07.25 0 0 406
Nagyon szép lesz az autód! Ment privát! 
Előzmény: Abraka Dabra (405)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 405
alkatrésznek biztos nem fogják lopni a mazda5-öket ahogy elnézem. ez nem suzuki swift:))
Előzmény: Bodnapet (404)
Bodnapet Creative Commons License 2006.07.25 0 0 404
Ez a riasztó kérdés érdekes dolog, ha csak azért törik fel, mert véletlenül látható helyen hagytál valamit, tök mindegy milyen a riasztó (bár a sötétített ablakok hátul sokat segítenek a takarásban :-)). Viszont azt nem tudom, hogy a Mazda mennyire izgalmas a tolvajok számára? Pl. előtte volt Mondeóm és Lagunám, bár volt bennük riasztó, de csak Szegeden egyszer a "lopóautó" lopta el egy tilosban parkolás miatt a Fordot, illetve a dísztárcsák tűntek el rendszeresen. Ha vinni akarják, akkor úgy is elviszik. Talán akkor már érdemes valamilyen GPS-es rendszert beiktatni. A napokban hallottam, hogy van egy magyar cég, ahol csak belépési díj van, havi mintha nem lenne már.
Bodnapet Creative Commons License 2006.07.25 0 0 403
ment a válasz, köszi az infót!
Előzmény: Tibola (398)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 402
engem érdekelne.
Előzmény: Tibola (400)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 401
persze, csak a biztonsághoz hozzátartozik. alap. sokat nem segít, de legalább van:) én a construct váltózárakra esküszöm. eddig mindig szereltettem ilyet a kocsijaimba.
Előzmény: SzaboZE (399)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 400

Ez igy van! Igaz!

Emellé kell egy egyedi megoldás is, amire a lopó emberek nem gondolnak. Nekik pedig az idő számít. Szerintem mindenkinek van ötlete, amit saját maga dolgozott ki. Nekem is van. Ha valakit érdekel, priviben szívesen megosztom.

Előzmény: SzaboZE (399)
SzaboZE Creative Commons License 2006.07.25 0 0 399

De ez ne elégítse ki a biztonságérzetet! A gyáriak sajnos az ismert kategória a lopóembernek :(

 

SzaboZE

Előzmény: Tibola (397)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 398

Bodnapet!

 

Mail ment.

Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 397
Biztos hogy van benne. A "sima" TX-ben is van. Fujitsu márkájú. Biztos lehetsz benne, hogy gyári riasztó lesz a kocsiban.
Előzmény: Abraka Dabra (396)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 396
a prospektus szerint van. vicces
Előzmény: Augabi (395)
Augabi Creative Commons License 2006.07.25 0 0 395
Eredetileg nincs, csak indításgátló
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 394
van riasztó a gta-ban?
Előzmény: Augabi (392)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 393
nem az. mail ment.
Előzmény: Augabi (392)
Augabi Creative Commons License 2006.07.25 0 0 392

Abraka Dabra milyen ez, bemutató autó?

Gratulálok! Imádni fogod! :)))

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 391
teljesen:) a szűrőbe meg beleköpök, és mehet tovább:)
Előzmény: Tibola (390)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 390
Akkor minek az olajcsere? Folyamatos, nem? :o)))
Előzmény: Abraka Dabra (388)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 389
A legjobb példa erre: Az utánfutó lámpatestjeiben és a csatlakozóiban kiiktattam a csavaros kötést és mindent leforrasztottam. Évek óta nincsen vele gondom. Pedig kap hideget-meleget. No meg sarat és port. A kérdéses lámpatestekben az a megoldás, hogy ha van rá lehetőség, az érinkező felületet fel kell ónozni és évente csiszolni. Ez mindemhol nem oldható meg csak a jól hozzáférhető helyeken. Az izzók érintkezője is ónos. A kettő kémiailag jobban passzol egymáshoz mint réz az ónhoz.
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 388
enni az én benzines picassom eszi az olajat. :) 20e km-en megeszik 5 litert simán
Előzmény: Augabi (386)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 387
ahogy olvasom, nem eszi, hanem termeli:)) van egy x a nívópálcán, ha azt eléri, akkor le kell cserélni. dpf lámpa soha nem égett még?
Előzmény: Augabi (386)
Augabi Creative Commons License 2006.07.25 0 0 386

Engem Bp-n , és Bp.- M7-en között látni.

Légyszives írjátok meg, hogy mire ügyeljek, a városi forgalomban, mert a levélváltásotokból csak azt szürtem ki, hogy esetleg eszi a dízel az olajat!!?

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 385
ja, és a múltkor a rendszámtábla világítása égett ki, de az már csak üdítő változatosság volt. és le a kalapom, 3,5 évig bírta:)
A műszerfal világítása 2 évesen már csak 50%-ban égett, pinuri rizsizzók vagy mi a szösz van benne. Szóltam szervízben, kicserélték, amint kihajtottam a kapun kiégett az egyik visszajelzőm (a tompított, vagy valamelyik.) Nem mentem vissza, azt megoldotta magam:) Rá egy évre a digitklíma háttérvilágításának a fele égett ki. Ehhez a gfél műszerfaat kell szétbontani, a sebváltószoknyát levenni stb. Ezt ráhagytam a szervízre, mert szét még csak szétszedem, de hogy össze is rakom-e?:)))
Előzmény: Abraka Dabra (383)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 384
Ez nem fesz szabályzó kérdése. Már meghaladtuk a relés-tekercses-bimetallos korszakot. A foglalatok minősége hagy kívánni valót maga után. Nem megfelelő szorítóerő, csapnivaló felületkezelés, korai korrózió. Ez már elég az átmeneti ellenállás növekedéséhez. A szemmel láthatatlan "percegés", vibrálás hamar tönkreteszi az izzót. Olyan mintaha másodpercenként több százszor ki-be kapcsolnánk.
Előzmény: SzaboZE (382)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 383
nem tudom, user vagyok, nem rendszergazda:)) Annyit tudok, hogy van megoldás, egy opeles bigyót kéne az izzó elé beforrasztani (a H4 elé), és akkor az megoldaná. de én ezzel már nem szórakozok. A féklámpára még ötlete sincs senkinek. Már 2 hetesen kiégett az első, azóta havi, kéthavi program, hogy valamelyiket cserélem. A H4-ek 1,5 évig bírták, azóta viszont hullanak, mint a legyek:) Vettem már bele mindenféle márkát, de nem segített:) Most meg már nem igazán érdekel, van még 2-2 tartalékom, az elég, amíg eladom:)
Előzmény: SzaboZE (382)
SzaboZE Creative Commons License 2006.07.25 0 0 382

Nem lehet, hogy a feszszabályzód hibás a Picasson?

 

SzaboZE

Előzmény: Abraka Dabra (378)
Tibola Creative Commons License 2006.07.25 0 0 381

Hát igen!

Ha megfigyeljük a szembejövőket, lehet strigulázni hogy milyen típusok félszeműek. Feltételezve, hogy az izzó nem márkaspecifikus, csak a foglalat és a kábelezés meg a csatlakozók minősége marad. Mi kontakt hibás és mi nem, az alapvetően a minőségen múlik. Az izzó azért megy tönkre gyorsan, mert nem jó a csatlakozás még ha világít is a lámpa.

Előzmény: Abraka Dabra (378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!