Megy a járgány szépen, de ha csutig húzom a gázt leful a motor, és ilyenkor csak a dúsítóval történő variálástól kap életre, de nem vagyok mindig elég gyors ehhez.-).Főleg emelkedőn kellemetlen. Némi szakértés az ügyben jól jönne a képzetteb márkatársaktól:-)) ! Peace!
Akkor sok sikert hétvégén :) Sajnos a technikai problémák megoldása terén számos kihívással nézek szembe, ezért csak szurkolni tudok mindenkinek a szereléshez (meg persze magamnak is, hogy el ne romoljon a masina)
Örömmel látom, hogy a közelgő hideg sem veszi el a kedveteket a kerekezéstől. Fővárosi nincs köztetek? Én Budatétényben tekerem a gépet, hát ott nem sok versenyzővel találkoztam... Más. Tud valaki ajánlani fekete színű retro bukósisakot? dartvéderes megoldás is érdekel :)
Sporttársi áron ingyen kaptam, sok jó tanáccsal együtt. Nem lehet drága szerintem... Házam meg membránom van nekem is plusz,a golyót megnéztem ott is, és az bizony tintapatrongolyó még az eredeti is, csak müanyag vacak nincsen mert azt kihuzás közben széttrancsírozódott.De az legjobb ha ott rakják össze, meg be is mérik. Peace.
Meg nekem egy barnás-bordós üvegszerű kémlelő (kb.:3 centi átmérőjű) van elől,ami arra lenne vélhetően hivatva,hogy lássam a benzin meg vagy nem létét.De nem látom.
Köszönöm a leírást,de nem igazán hasonlít a két pumpa egymáshoz,csak az alakja.De az elvet megpróbálom kiszagolni a sajátomon.Ami a hatvanas évek terméke valszeg.Amúgy mennyi volt az új pumpa?Meg ha azt megtennéd,hogy megméred a felfogató csavarok közti,és a szívó luk távolságát,hogy bírnám-e instalálni az ócskavasra az új pumpát.
Délelött megint a civiseknél búrcsáztam, ezért alkalmam nyílt újra felkeresni a gyárat. Elnyávogtam a kínjaimat, különös tekintettel az ördög szelencéje c. fej. /pumpa/. Ott azon nyomban gyorstalpaló tanfolyamot tartottak nekem /nagy köszönet !../ és gyengécske elmém azonnal megvilágosodott a szívás-fujás terén.Egy frissen összerakott darabott rögtön bemértek egy próbaasztalon ott a helyszinen. Összeszedtem még néhány múltkorában elfelejtett alkatrészt, megtudtam néhány fontos infót /mint, hogy a szürke szürő nem feltétlenül ótvar koszos, hanem eredendően szűrke-)../plusz bónusz kipróbálhattam egy új járgányt, hogy legyen összehasonlítási alapom , ha esetleg beindul az enyém.Annyira ügyfélbarát a cég, hogy csak ha fele ennyi figyelmességben részesítenének a közeli autószalonba ha mondjuk ráböknék egy ötmilkós verdára, hát rögtön vennék is egyet, de most már nem veszek, mert holnaptól Solexen církálok ;-). Hazajöttem,installáltam,s már ugrott is ki alólam a paripa... Azon melegében lámpa és fék nélkül le is nyomtam néhány kört a környéken a setétben. Funk! Ma is csak egy kicsivel lettem okosabb a pumpával kapcs., tömören összefoglalom: Ha hülyeséget írnék kérem a tapasztaltabbakat, hogy javítsanak ki! Azzal kellene kezdeni ,hogy a tiédben is ez a pupa van-é./sorozatszám, moci/ Szóval alulról felfelé:golyó-müa.ülék-golyó-müa.ülék a sorrend. A forgattyúsházban keletkező vákum szívja a membránt,az által az alsó csövön üza. áramlik a házba felemelve az alsó golyót.Ez addig tart még a membrán nyomás hatására visszanyeri a kezdeti alakját.Ilenkor visszanyomná az üza.-t a tankba, de mivel a golyó visszaesik elzárja a visszautat.Üza. marad két golyó között. Következő ciklus ugyan ez,de akkor már az előző adagot felnyomja a második golyó felé.Ha kiveszed ezeket, és ált csak facsvarral tudod kivenni a müa.-ta koronaszerű teteje miatt úgy már szar az egész,mert a golyó a megsértett részbe nem tud jól visszaülni.Ha jól műküdik a pupa, akkor több üza.-t nyom mint szükséges,ez a mennyiség folyik vissza a tankba a vastag pvc csövön.
Kössz az infókat !! A velosolex.hu a statikus klasszikus nálam .-)) A membránról jól beszélsz,hogy lehet benne egy kis anyaggyengeség az biztos mert néhány dombrólmegismételt beröffentéskísérlet után megnéztem, és úgy nézett ki, mint az a százéves amit a régiből szedtem ki /ki volt nyúlva elég rendesen/ na persze ettől még nem indul.
basszus Funk .....elemészt a lelkiismeretem, pakolom itt össze a rolexem, úgy, hogy gözöm nincs róla,ráadásúl beesek ide közétek,aztán felbuzerállak, hogy kapd szét a tiédet is,aztán még golyósincsenbenne /jaj../ sőt most már a tiéd is szar,nyomod az ómagyarmáriasiralmat, én meg azon gondolkozom, á biztosan nem szuicid hajlam, csak múló keseredés. Hétfőn hívom a gyárat, egyenesen a pumpafőosztályt ;-)) .....lehet, hogy az enyémben sem volt???.......
még mindig én.leszedtem a szivattyút(legalábbis azt sejtem annak,ami egy homályos bordós üvegszerű kukkolós akármi,be és ki is benzin cső)ott mögötte egy membrán,meg egy bakelit lukkal.de azt mi nyomogatja?agybaj.mert nem indúl.pedig király ha müxik.
jajj,véreim,furvást jó hogy lelkendeztek.nekem nem fittyen bé az öreg szar.el voltam tekerni,csak turbúl,de nem.lábom odaszakadt.két órát basztattam,szikra van,benzin is,mégse.tekertem kézzel,pedig ebem szarába hajtottam.neki keseredtem.a napom ettől fos lett.picsába,meg vagyok a tehetetlenségtől dühödve.holnap újra.de mint írtam fokozatosan pukkadt meg.