Érdekelne a Polymobil BFB-01 4t, hogy mennyi a végsebessége, mert az eladó oldalakon 35km/h, de érdekelne, hogy a valóságban is megy ennyével vagy még gyorsabban? Az emelkedőket mennyire képes leküzdeni? Kisebb emelkedőn felmegy lassan? Milyen a hangja? Érdeklődéssel várom válaszodat, mert enegem a z-tech zt-35 érdekel elsősorban ami neked a kis kerék miatt nem tetszett, de abban ugyanaz a motor van mint a bfb-01 4t-ben, tehát hasonló teljesítmény lehet.
Olvastam a gyakori kérdésekben, hogy van olyan japán robogó aminek a motorja csak 299 w-ot tud. Szerintem ez megoldaná a robbanómotoros kerékpár rajongok problémáját. Mert nekem a leírtak alapján az a problémám, hogy a lofty és hasonló robbanómotorosoknál még mindig sok a minőségi probléma, de egy japán gép megoldás lenne. Ha tudja valaki, hogy mi a neve ennek a japán gépnek, akkor írjon, én is elkezdtem a kutatást.
A gyakori kérdések szövege ahol találtam az infót:
" A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek az eddigi választ, azóta már megjött az e-mail is az NKH-tól mert nekik is írtam ez ügyben mert hát ők mégis csak hivatalos választ adnak. Most már biztos tudom hogy bármilyen járművet vezethetek jogsi nélkül aminek beépített erőforrása(villany,robbanómotor) 300 W teljesítmény alatti! Így már ki is választottam egy kis japán robogót aminek motorja csak 299 W-ot tud gyári adat szerint(szerelő majd kihoz belőle annyit hogy normálisan használjam). Azért az NKH levelét magamnál tartom hátha valamelyik rendőr okoskodna."
Az alapjárat nem túl alacsony? Mivel nekem is magasabbra kellett venni egy kicsit mert amikor visszaengedem a gázt akkor kicsit leesik de utánna magasabb az alapjárat.
Nem lett jobb a motor, ugyanis a szomszédom auto szerelő, de nem dolgozik a szakmájában. Megnézte a mocit, és arra a megállapításra jutott hogy a jobb oldalin nincs szelep hézag állított rajta 1 kicsit. Most annyiból jobb hogy gáz hozzá adása nélkül is beindul. eddig csak akkor indút, ha huztam neki 1 kis gázt. A hiba most is fenn áll ha menet közben vissza engedem a gázt, akkor leáll. Most a karburátoron gondolkodom. Sajna, neki nincs csak nagy szelephézag állitója, azzal meg nem fér oda. Most sac per kábé beállitotta, igy indul pöccre. Esetleg valami ötlet? Lehet keresek 1 szakműhelyt.
Megoldottam az 1 problémát, vettem rá egy Babetta láncot, picivel szélesebb mint a gyárija, de a Simsonétól keskenyebb, ! De viszont a hátsó szabadonfutós kisfogaskerék is befolyásolja a rángatást mivel nem igazán központos, ezt vettem figyelembe... erre valakinek valami jó ötlete ??
Két hónap várakozás után ma végre átvehettem a Polymobil BFB 01-4T robbanómotoros kerékpáromat.
Volt már sok kismotorom így van viszonyítási alapom, ennek ismeretében mondhatom, hogy nem rossz kis szerkezet. Meglepően gyors és erős. A rugózása nem olyan mint a motoré, de az előnyöket és a hátrányokat összevetve meg vagyok vele elégedve.
Valaki cserélt már láncot a bfb-01 2t jén ? ki tudja hogy a láncát mijen más tipusu láncal egyezik meg, hogy ne keljen már nekem az isten háta mögül rendelnem ! ha tudnátok segiteni, köszönöm.
Valóban elirtam egy 0 kimaradt, helyesen szivószelep 0,05 mm, kipufogó szelep pedíg 0,06 mm-re állitottam, sok kisérletezés, állitgatás után ezek az értékek bizonyultak a legjobb értéknek, igy megy csendesebben a motor, egyenletesen jár, eléggé könnyem indul.
Segitség kellene. Ugyebár van nekem a BFB-01 2T m és arra szeretnék láncot venni mivel a gyárija most ment tönkre, mivel már rángat, nem egyenletesen nyulott meg. kinek mi lenne a véleménye mijen láncal tudnám helyetesiteni ? vagy esetleg tud e valaki valamijen üzletet Nyiregyházán ? mert nekem az van közel.