Lenne még egy kérdésem.Mennyi idő alatt történik meg a levonás a számláról.Elvileg regisztráltam a kártyám tegnap este,de nem kaptam semmi visszajelzést.Fel tudok lépni paypalra,de nincs még rajta pénz.Lehet először utalnom kellett volna a 400Ft-ot?Azt hittem magától vonja az összeget.
Frissen regisztráltam Paypal-ra, aktiváltam egy bankkártyát, le is vonta a 400 HUF-ot és meg is jelent a számlámon. Ebay-en szeretnék vásárolni, az lenne a kérdésem, hogy ehhez kell-e külön feltölteni pénzt paypal-ra (ott most csak a 400 HUF a balance), vagy mivel hozzá van kapcsolva a kártya, automatikusan levonja majd a kártyához tartozó számláról (paypal-t kozzákapcsoltam ebay-hez)?
Csak egy dombornyomott bankkártya kell hozzá,de lehet,hogy már elfogadják a Maestro-t is. Ezt a kártyát kell beregisztrálni,és fizetéskor automatikusan leveszik a bankszámláról a pénzt.
A Paypal számlánál sok választási lehetőséged nincs,ha csak nem üzleti céllal nyitottad.
A segítségeteket szeretném kérni!Szeretnék regisztrálni a payplay-re,de nem tudok angolul(emiatt e-bayn pár napja leütöttem egy terméket,amit szeretnék megvásárolni).Kérdésem a következő:
Lehet-e itthonról K&H-nál payplayt csinálni.Melyik a kedvezőbb a Paypal kártya,vagy paypal számla?Megtisztelő válaszotokat előre is köszönöm!
Olyan gondom van, hogy vásároltam itthon 1499 Ft-ért amit paypal számlával fizettem ki. A bank 1550 Ft-ot vont le a számlámról. Van a megjegyzésben egy 5,04 Euro tétel. Lehet, hogy valami rosszul van beállítva?
Vagy a paypal átváltotta euróra, és azzal terhelte meg a számlámat?
eddig sem sikerült az OTP-s netkártyámmal zöldágra vergődnöm a PP-al.igy hagyom a francba.
kérdéseim:
-a számlámhoz tartozó normál bankkártyámat ezek után is simán hozzáadhatom?
(eddig topup-al oldottam meg)
-ha vásárolok egyböl a számlámról vonják és nem kell feltöltögetnem?
-mit kell álltsak,hogy a bankom váltsa(jobb árfolyam??)
-gyakorlatilag ha hozzáadtam a kártyám,minden ugyanugy fog zajlani mint a feltöltős módszerrel,csak igy nem kell kinlódnom? (megveszem,belép PP-ra,leszivja a számlámról és kész? )
Eladtam egy terméket az ebay-en, és egy ausztrál vevő azonnal kifizette, nem várta meg míg számlát küldök. Látom a pénzt, de a státusza függőben van. Jól értelmezem, hogy nekem most fel kéne adnom a terméket, és csak akkor engedélyezi a függő státusz feloldását a vevő, ha megkapta a terméket? Ilyenkor engem mi biztosít arról, hogy a terméket elküldöm, de mondjuk a vevő visszavonja a függő utalást?
Csak kiemelés a fentiből, PP számla feltöltésére: "Ha saját hazai bankszámlánkról (e-bank) indítjuk az utalást akkor a számlánk nevének egyeznie kell a PayPal számlánk regisztrációjakor megadott saját névvel, ellenkező esetben jelentősen meghosszabbodhat a feltöltés ideje."
Ha jól értem, amit írtál - saját bankszámládról utalni idegen PPszámlára - ilyen lehetőség nincs. Kp befizetés van, de csak a saját számládra, egy - a saját PPszámládra vonatkozó azonosítót kellett volna megadni, - emailcím nem jó semmire.
Ha van az ismerősnek PP azonosítója, arra tudsz pénzt küldeni a PP-n keresztül,a saját PP számla balance-ból, ingyen.
sziasztok segítséget szeretnék kérni . egy ismerősömnek tartoztam 5000 ft-al . megadta a paypal azonosítóját és utaltam az összeget az UCbank számlaszámra és megjegyzésbe beírtam az azonosítót , amit majd 3 hete nem kapott meg . tőlem levonták neki nem írták jóvá . mit tehetek? a PP.com-on írtam a contactra de nem foglakoztak velem.tanácstalan vagyok.mit tehetek ? köszönöm
(nekem 3 hét és kb 20 email, 4 hívás után kegyeskedtek feloldani a korlátozást a fiókomról, persze akkor, mikor már elég ingerült voltam, és miután 10-edszerre akarták megváltoztattatni a jelszót, mert hogy az hiányzik még csak - persze minden egyes üzenetben leírtam, hogy már megváltoztattam, és volt, mikor na jó legyen szent a béke, megváltoztatom megint, és akkor talán feloldják, de nem - javasoltam, hogy tanuljanak meg olvasni...)
pár napja regisztráltam paypal-re és top up révén feltöltöttem 7,500 Ft-ot.
de! a jelszót minden belépés után meg kell változtatnom, mert azt irja ki, hogy rossz jelszó, amikor a jelszó jó és amikor a lost password-nél beírom a régi jelszót (amire azt irta hogy nem is a régi) akkor kiirja hogy nem egyezhetni a jelenlegivel. érthetetlen probléma és bosszantó, mivel ebay-en akarok vásárolni és oda külön be kell lépni, a jelszavaim egyszer használatosak és ha beírom az újat akkor az az eyetlen belépésem azzal a jelszóval vagyis az ebayre már új kell ahonnan a lost password-del visszairányít a paypal-re... valakinek valamilyen ötlete van?
Akkor nem utalt, hanem refund-olt, ami meg a tranzakcio visszavonasa. A pp-on azonnali, 0 atfutasi ido, de a magyar szamladon jellemzoen 3-4 munkanap, mire visszakonyvelodik.
Na, csak elég volt ide írnom (meg nekik egy elég ingerült levelet, hogy tanuljanak meg olvasni), végre sikerült feloldatni a korlátozást. (első levél október 9-én ment nekik... Isten malmai lassan őrölnek... :) )
Rendben. Az nem lesz baj, hogy sokára kapják meg az eladók a pénzt? Mert gondolom amíg visszautalom a számlámra az is jó pár nap. Vagy hogy van ez most? Közben már kaptam értesítést az e-baytől, hogy xy postázta a csomagot és ekkor-akkor érkezik.
Gyerekek, én ezt már nem hiszem el. A Paypal ügyfélszolgálatosok komolyan nem tudnak olvasni?
Több hete megy a b*szakodás a fiókom korlátozása ügyében. Csak és kizárólag annyit tudnak válaszolni, hogy változtassam meg a jelszavam, a biztonsági kérdést, jelszót... Már a kedvükért többször megtettem, csak hogy szent legyen a béke, és végre használhassam a rohadt paypal számlám, de nem, tegnapi emailemre annyi a válasz (amiben leírtam, hogy már változtattam jelszót, amit le is írtam kb. 12-szer, de azért most is megtettem ismételten), hogy "ahogy látják, az volt a kérésük, hogy változtassak jelszót, stb., amint ezt megtettem, megszüntetik a korlátozást"... És folyamatosan ez megy. Ezek velem szórakoznak, vagy tényleg ilyen idióta balf*sz az összes?
Ja és hab a tortán, hogy tegnapelőtti válaszban (már napi szinten küldözgetem a leveleket) leírta az egyik, hogy látja, hogy már megtettem a szükséges lépéseket - amiket írtam is most az előbb -, továbbítja az illetékes kollégáknak, és minden király. Na, mondom, végre siker, nemsokára megoldódik. Gondoltam. Következő mailben megint leírták, hogy változtassak jelszót blabla...... Ja és telefonon is csak ennyit mondtak, aztán mikor már 3 perce nem értette, hogy már réges rég meg lett változtatva, elköszöntem, így is kíváncsi leszek a telefonszámlámra...