Van egy Gepard autóriasztóm.Valaki tudja,hogy a távirányítóját,hogy kell felprogramozni?Négy gombos lapos fajta.A távirányító működik a jelet kiadja,de a riasztó nem kapcsol.A másik táv rendesen működik.
Hali lenne egy kérdésem valaki ismer olyan riasztót aminek avital a távirnyákja a központon meg kék mx4 felirat van valami programozási leírás kéne mert egyfolytában visszaélesedik.
Caesar 215u riasztóm van (11 éves) és nem reagál a távirányítókra, folyamatosan riaszt. Felhívtam egy beszerelő műhelyt, ahol azt javasolták, hogy újra kell tanítani a távirányítókat. Hiába zártam rövidre a tanító tüskét, nem változik semmi.
En is kerdezni szeretnek. Sajnos elveszett a kocsikulcs amin a Laserline 274 tipusu riaszto taviranyitoja volt. Van ugyan tartalek, de azon a gombot nyomva a led nem folyamatosan vilagit hanem gyorsan villog.
Jelenleg kivettem a riasztot. Lehet ezt valahogyan resetelni, hogy elfelejtse az elvesztett iranyitot es hozzatanitani egy uj illetve ezt a meglevo rosszat?
Koszonom elore is! (Bar az elszomoritott, hogy a kocsi kinyitasa utan kb 1 perc volt "kiiktatni" a riasztot..)
Üdv. Remélem tud nekem valaki segíteni. Merci Clk-m van 2008-as, gyári rissztóval, emelés és belsőtér érzékelővel. Az utóbbi napokban ( de nem minden alkalmmal) zárás-riasztás után pár másodpercel, percel, vagy akár fél órával elkezdenek villogni az indexek, hangos riasztás nincs. Az ajtókat motorháztetőt, csonagtartót többször ellenőriztem...be voltak csukva.
Záráskor csippanás nem hallatszik ( bár nem tudom hogy kéne-e)
ill. Azt sem tudom,hogy normális-e hogy zárás után az emelésérzékelő lassan villog.
A kűrt elvileg jó, amikor megpróbáltam levenni. ( riasztott állapotban )az akusarut vinnyogott rendesenn.
Ha tudja valaki mi lehet a probléma, írja meg. Köszönöm.
Nézelődtem az interneten autóvédelmi rendszerek összehasonlítását kerestem, de nem igazán találtam ilyen oldalt.
A forgalmazók meg persze, hogy a saját termékeiket dicsérik. Az lenne a kérdésem a hozzáértőktől, hogy véleményetek szerint melyik autóvédelmi rendszert lenne érdemes beszereltetni, ha most vennétek autót?
Gondolok itt a Pajzs, Cerberos vagy hasonló, számomra ismeretlen forgalmazók termékeire. Nagyjából 200E egy ilyen rendszer, ahogy elnézem az áraikat, de nem tudom melyik mivel tud többet a másiknál.
Bocsi de nem az a riasztó, csak az alap egység az, de azon van egy Gepárd CA-012 , ezért is van külön táv az autő távján kivül ami 4 gombos és gepadr feliratos, szoval ezt hogy lehet tanítani? köszönöm
Sziasztok, ven egy ilyen riasztóm a sárkányban : rhino z1m nn
az egyik távval müködik csak, a másik ad jelet megnézte egy ismerős de nem veszi a riasztó valószínű elprogramozódott mert eddig jó volt, elemcsere után már nem, szóval ehhez kellene hogy hogyan lehet a távot megtanítani neki, van egy halom doksim hozzá mert minden megvan a távhoz még a beszerelési gari is de a táv tanítás egyikben sincs leírva, köszi előre is.
Olyan gondom lenne, hogy most volt karosszériásnál az autóm.
A javításhoz le kellett venni a sarut az akkumulátorrol.
Most visszatéve folyamatosan riaszt az autó, nem reagál a távirányítóra sem. Csak ha vissza le van véve a saru akkor hallgat el. Kb. 1 hetet volt áramtalanítva.
Üdv a topkilakóknak! Ha 7-8 napig álla a kocsim, lemeríti valami az akkumulátort. Arra tippelek, hogy az Enforcer saját akksija meríti le. A riasztó nem egy mai darab, ahogy az autó se.
A szakértőket kérdezem, hogy vane- ennek realitása, és ha igen, akkor honnan tudnék a riasztóba másik akksit venni.
Az Enforcer pontos típusát nem tudom, egy 3 gombos távvezérlő van hozzá, ilyen:
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni hátha tud valaki.
Van egy Gamma G952E típusú riasztóm, egy darab távirányítóm van hozzá, ami megadta magát nemrég. A LED világít rajta, ha nyomom a gombot viszont nem történik semmi. Elemcsere, mikrokapcsoló csere volt, de semmi változás.
Talán a kódot felejtette volna el?
Újra lehet programozni esetleg, vagy gondolkoztam tanítható távirányítón, de így nincs működő távirányítóm.
Van egy kis problémám.Van egy Hyundai accentem amibe 2003-ba szereltek egy Wolf autó riasztót.Volt benne benzint lezáró funkció stb.Nem nagyon remekelt,pár éve elvileg kiköttetem a kocsiból,sziréna nem szólt,mi nem is nyomogattuk a távkapcsot,nem használtuk a riasztót.Tavaly az aksit kivettük a gépből és azt vettük észre,hogy az index villog és a kocsi nem indul,megtaláltam a riasztó távkapcsát és nagy nehezen sikerült lekapcsolni a riasztást és feloldani a benzin elzárását.
Tehát szeretném a riasztót végleg megszüntetni az összes funkciójával együtt.Esetleg valaki tud valami normális riasztóst.A Hyundai klubból ajánlottak,de lehet nem tud bevállalni majd.
A nejem 97-es Mitsubishi Carismájában központi zár és riasztó is van. Már többször tapasztaltam, hogy akkumulátor csere vagy a saru levétele után, ha az új akkut vagy a sarut visszakötöm: megszólal a riasztó. Eddig a távirányítóval mindig gond nélkül le tudtam állítani. Most lemerülés miatt egy akku cserét akartam csinálni, de a beinduló és iszonyatosan üvöltő riasztót nem tudom leállítani. Így aztán nem tudtam kicserélni a lemerült akkumulátort. Mivel tudásom nincs hozzá, még szerelőhöz sem tudok elmenni akku nélkül. Van-e valakinek ötlete, hogy mit csináljak?
Sziasztok van pár darab ilyen mikrokapcsolóm eladó ha valakit érdekelne! Autó központi zárakba való kapcsolók! Én ezt raktam Borába ajtózár kapcsoló helyére és azóta is tökéletesen működik
Adott egy Radix 3T autóriasztó ultrahangos térvédelmi modullal. Az a probléma, hogy bizonyos napokon az élesítés után rövid időn belül (max. 30 mp) riaszt, az indikátor lámpa szerint az ultrahangos modul a hunyó. Ahol beszerelték, már állítottak az érzékenységen, de néhány hét múlva ismét előjött a probléma. Ha szerencsém van, 2 próbálkozás után rendeltetésszerűen működik, de van, amikor semmit nem tudok tenni. Később magától helyreáll a rend. Valami ötlet ezzel kapcsolatban?
Szintén a szervízben mondták, hogy nem lehet lenémítani a pittyegést ki/bekapcsoláskor. Előbányásztam a kézikönyvét, s találtam egy táblázatot, ami alapján nem csak elnémítani lehet, de kisebb hangerőre is lehet állítani. Mennyire veszélyes belépni a programozási módba, s magamnak állítgatni? Van valami, amire különösen oda kell figyelni?
Segítséget szeretnék kérni, Skoda Feliciámban Laserline 210 típusú riasztó van, ezzel nincs is gond . A gumifül amivel fölfűzhető a kulcs csomóra rossz minőségű mindig leszakad, pedig vigyázok rá. Egy új ház 2000 Ft hozzá, de az se jobb minőségű. Arra jutottam, hogy cserélni kellene a riasztót. Milyen típusra érdemes cserélni és mekkora munkával jár?
Nekem is csinált már ilyet de nekem az aksim már gyenge és azért!(indítóztam és az indító motor ép hogy tekert egy kicsit az indexek meg villogtak riasztó kürt csipogott központi zár ki-be zárt, második próbánál már nem is tekert de a többi jelenség az maradt) Meggurultam szerencsére parton lakunk és 2-3 méter alatt be is indult!
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy vettem egy VW borát 1,6 16v BCB motorkód és egy Spal AS 80 riasztó van benne . A problémám az lenne, hogy akár bekapcsolom akár kikapcsolom a riasztót vagy ha riaszt is az idexek nem villognak(viszont a belsővilágítás a műszerfal világítás és a rendszámtábla világítás villan) és még annyi, hogy rezgésekre a riasztó nem reagál( belerúgsz a kerékbe vagy rácsapsz az autóra) csak akkor szól ha kinyitod az ajtókat a riasztó kikapcsolása nélkül! Az ant. rövidítésű jelbe ( úgy néz ki mint egy RCA dugó) dugott csatlakozón lévő kábel nincs bekötve sehova! Azt hova kéne bekötni?