Szerinted ha az előző tulaj vagy szerelő kiütötte belőle a katalizátor porcelánját az is bezavarhat hasonló tüneteket generálva? Nem vagyok benne biztos, csak találgatok.
A computeren mit lehet felújítani? Vagy csere vagy jó. Én látatlanban is lehetetlennek tartom a computert, inkább kontakthiba lesz, vagy melegedés okozta probléma. Autóvillamosságishoz vidd el, aki meg tudja nézni oszcilloszkóppal és tud rendesen elő adatokat nézni az üzemmeleg motoron. Eddig mennyi volt a computer cseréje?
Persze hidegen gyönyörűen működik minden, pöcc-röff, bemelegedés után automatikusan átvált gázüzemre. Hajnalban nyomtam vele egy kb. 120km-t, majd 20 percnyi állás után már kikapcsolgatott a gázüzem egy-egy rángás után. Régen szivatott ennyit egy autó. :-((( Persze holnap délután újra vissza Németországba, nem tudom hogy meg merjem-e kockáztatni.
A legutóbbi akciójuk utáni számla miatt. G-astra belső levegő keringtető csappantyú tengelyem eltört, és kiszámláztak rá 25000-et. Otthon kesztyűtartó ki, mert nem hallottam, hogy átváltáskor megváltozna a levegő hangja. Nem is, mert a csappantyút átfúrták és egy 8-as csavarral meg két fakötésű alátéttel hozzáhuzatták a műanyag rácshoz. Így nem párásodik, de a kellemetlen szagok is jönnek be az utastérbe ezerrel. A számlán volt anyagdíj, egy komplett javítókészlet 12000 a neten. Mondjuk jó borsos volt a munkadíjuk, de ha legalább kicserélték volna. Az állítómotorom meg hiányzott belőle.
Cégem ügyvédjével vissza, szétszedték, nem is akarták tagadni, de utána előkerült a bontatlan javítókészlet, majd a motorom is, amit egy másik autóba akartak éppen beépíteni. Sajnos konstrukciós hiba, hogy folyton rajta van a villany, mert nincs végálláskapcsolója. Így mindig a mechanikai szorulás fogja pozícióban tartani, de a csappantyú tengelyét előbb-utóbb elnyírja a motor tengelye. Ha nem használjuk, akkor is, mert a rezgések miatt mindig "rázár" Megoldás: házilag épített időzítő áramkör, kb 500Ft-ból kihozható. ugyanez van audiban is, csak ott 80000-ért javítják. (gm a beszállítója mindkettőnek)
nzozz: racing bazáron keress tartályt, vagy valakit aki éppen autót bont és árulja az alkatrészeket. Egy kupakot olcsón szerintem odaadnának.
Nem tudtok véletlenül, olyan helyet, ahonnan 2007 -es Opel Astra G -hez (Z14XEP) lehet szerezni szervóolaj tartály kupakot? Olyan kéne mint ezen. A kupak gyári száma 0948219. A napokban ellenőriztem az olajszintet (ami ráadásul is alacsony volt) és ma vettem észre, hogy hiányzik a tartály kupakja (az sz@r is megállt bennem). Az Unix árajánlatot kér az Opeltől, a Bárdival nem jutottam előre, a Cromax Németországból tudna rendelni, a Kovács Autóalkatrész Kft -nek nincs, a helyi márkaszervíz csak hétfőn tud árajánlatot adni, mert a "kollégák már hazamentek" (csak akkor minek van az, akivel telefonon beszéltem)...
Jó lenne új is, használt is, viszont minél előbb, mert így is nagyon ideges vagyok, hogy nem került-e bele valami szennyeződés ami károsítja a rendszer. Nyilván olajcsere így is kötelező, de az megint más téma (arról se nagyon van még elképzelésem).
Mindegyik típusnál kis szűrőkosár van a tartályban? Mert ebben sose láttam a kupak alatt szűrőt...
Keresek eladó turbő töltőlevegő gumicsövet Vectra C 2004 Y20DTH klímás, a mostani csövön: GM55352542 van, a felső cső, ami a jobb elejében a hűtő melletti fémcsövet a szelepfedélen felül átvezető vascsövet köti össze.
Akkor neked is csak ajánlani tudom a kimondottan autóvillamossági műhelyeket, ahol alapvetően az végzi az autódiagnosztikát, akinek alapvetően villamos végzettsége van és nem gépész. Ergo 3 éves technikusi képzés után lett autószerelő és nem 4 év szakmunklásképző után tud forgattyústengelyt cserélni.
Egy rendes diagnoszta tudja mit kell mikor, vagy milyen jeleket kell egyszerre nézni és akkor rá fog jönni, hol van a gond.
Ezzel a trafócserével lehet engem is kikergetni a világból, de megmondani nem tudja miért de az szokott jó leni. Én meg műhelyben csak úgy vagyok papírt aláírni, ha az volt a hibás, nincs pénzem kifizetni a találgatásaik árát. Inkább magam javítok autókat, mert ráuntam a hozzá nem értő emberek tömegére, akik azt hiszik ez is zsiguli még, pedig komplett számítógép a lelke.
Múltkor vettem egy kisautót, csináltam benne egy mesterséges hibát, majd elvittem a szakműhelybe. Papír aláír, de két hét után már a műhelyben volt 250.000 ft cucc, de még nem jó. Akkor megmutattam nekik hogy kitámasztottam a szívócsőben a légtömegmérőt. Válasz:
Az első kérdésedre nem tudok válaszolni, mert nem szereltem az autót, hanem gyors autócsere után folytattam az utam.
a fizikai méretekben megegyeznek a gyertyák, csak az újabb az a kimondottan gázos autókhoz ajánlott NGK LPG1 típusú irídiumos.
Ma a szervizben első blikkre trafócserét javasoltak, de mivel az sem segített így újabb diagnosztika után a computer lett kikiáltva bűnösnek. Elvileg az holnapra kész, akkor már többet tudok én is.
Amikor visszatetted a régi gyertyát akkor 60km múlva a régi gyertya lett megint gyengébb szikrájú, vagy egy másik hengerben lévő új? Gyertya fizikai méretei egyeznek? Nem nyúlik be jobban az égéstérbe? -ha rézelektródás a gyertya, akkor ha lpg-re állítod a hézagot, akkor benzinüzemnél növelni kellene, mert nem lesz tökéletes az égés. Ha irídium, akkor ez talán nem befolyásolja. A szigetelőcsúcs nem koszos, repedezett?
Primer gyújtásjel ellenőrzése, autodiagnosztika, hibakód kivillogtatása.
Pénteken gyertyát cseréltünk a 2.0 16V B Vectrába. Nem olcsót tettünk be, NGK LPG1-eseket.
Vasárnap komótosan elindultam Németországba, mit sem sejtve arról a "szopáscunamiró" ami rám várt. Az osztrák határt éppen elhagyva a gázrendszer kikapcsolt (valószínűleg gyújtáshiba miatt), majd a motor azonnal erőtlen lett benzinnel is, kb. mintha 3 hengerezne.
Gyorsan megtankoltam benzinnel mert számítottam rá hogy nem lesz gyenge a fogyasztás, majd visszafordultam és útközben kértem Édesapámat telefonon, hogy kerítsen egy szerelőt mire hazaérek.
Ez meg is történt, aki kiszedte a gyertyákat, az egyik gyengébben szikrázott. Ahelyett beraktuk az egyik régit, az autó azonnal pöcc-röff, gyönyörűen járt a motor, azonnal átkapcsolt gázra.
Újra elindultunk, de kb. 60 km. után újra jelentkezett a probléma, ezért újra vissza, majd kölcsönautóval ki Németországba. Azóta az autó kapott 4 új normál gyertyát. Sajnos kb. 20km után ugyanaz a hiba, a motor erőtlen, fogyasztás az egekben.
A gyújtókábeleken nem tapasztalható áthúzás.
A kábelköteg kb. 8e a trafó 12 lenne. Megveszem ha muszáj, de agybajt kapok ha feleslegesen.
Nem ismerem ezt az utólagos típust, így nem tudok rá mit mondani. A sajátomban elöl gyárilag kértem, de már annyi féle köteggel találkoztam, hogy én csak abban hiszek, ha megtalálom az összes szükséges eret hozzá. Nekem is van a kábelkötegembe előkészítve, pl esőérzékelős csatlakozás.
Sok mindentől függ: általában elő van készítve, ha elől van gyárilag, akkor a b oszlopig el szokták húzni és csak az ajtóba kell az új köteg. Ha semmi nincs benne, akkor már lehet vele melózni. Ami alap: Etzold könyv, kapcsrajz, minden egység megléte, villamos alapismeretek.
Egy kis segítség: https://sites.google.com/site/opelccled/hatso-eablak
Sziasztok Mesterek!
Azt szeretném megtudni töletek,hogy elektromos ablakemelö beszerelése G astrába mennyire bonyolult!Gyári emelöszerkezetre gondolok utólag beszerelve!
Az elektromos része bent az ajtóban az átvezetésre csak rácsatlakozom vagy kell szakember?
Köszönöm elöre is! :)
Most mar en is tudom, cask azt nem ertem, hogy akkor alvazszam alapjan miert mondja a szerviz, hogy az lehet a Baja, es miert ajanl alkatreszt hozza az egyik legnagyobb autoalkatresz kereskedo lanc? a kerdes koltoi...tudom a valaszt
Sziasztok! Nem talalom az 1.4 16V G Astran (2002) az alapjarat allito szelepet...merre lehet? esetleg kep? Nem vagyok hulye az autokhoz, de szegyen, nem szegyen, nem talalom...Elore is koszi!
Sziasztok! Opel astra 1.7 cdti cseréltem gázolaj szűrőt nem nagyon akarja felkapni a gázolajat nincs rajta esetleg valahol valami pumpa nem tudja valaki? üdv
5ajtós ferdehátú F astrához vennék bal hátsó ajtót, és csomagtérajtót (ablaktörlővel együtt), fehér színben. A csomagtérajtó külön jó, ha nem classic, hanem a régi teli-műanyagbetétes változat.
témobil - kettőszáz-91-negyvenegy vagy plyklszl kukac gmail pontkom