Hát ez mondgyuk nagyjából jó. Az a helyzet, hogy 2 dolgot lehet állítani a merev tengő miatt. Az egyik a kerékösszetartás. A másik, hogyan áll a komránykerék (nem tom, ezt hogy híjják.) Mást nem lehet állítani.
Én csináltam egyszerű szerkezet, két vékony cső, egymásban. Felni peremet "megmérem" vele, mielőtt szétszedem, tengely előtt és mögött.
Aztán ugyanezzel ellenőrzöm, utánállítom. De lehet, hogy ez hüjeség és ezért meg fogok...
Juteszembe. Kormánygömbfejek cseréje után mennyire kell észnélkül egy futóműállításra elmenni?? Kb jó lehet, mert számoltam ám a fordulatot kitekeréskor, és az újat is pont addig tekertem be.
Szakikáim!Kicseréltem a kormánygömbfejeket nagy ügyesen, de kiderült, hogy kicsiz benéztem, hogy milyen kell.Mert van ugye normál menetes, meg az ellentétesen menetes. Gondoltam mivel 4db kell ezért 2-2-t rendeltem.Igen ám, de a hátsó rúdnál van egy toldás (gyárilag) aminek a menetes (apa) része ugye fordított menetű, de a másik részén az anya rész már mormál menetű.Szóval maradt egy felesleges gömbfejem ami fordított menetű (majd jó lesz késöbb), és kéne egy olyan ami normál menetű.Eddig stimt:))Ennek viszont mi a neve?????? Ez LH, vagy RH ????Kinéztem ezt, csak nem tiszta, hogy ez az-e ami köll? :http://www.ebay.co.uk/itm/Landrover-Discovery-Series-1-RH-Outer-Track-Tie-Rod-End-Drag-Link-End-New-FAI-/200920913790?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3ADiscovery&hash=item2ec7d1d77e
Gyarilag 10mm a minta. AZ utanzatok 20mm, megse jobbak. Ez nem simex, megis eltorte a Yoko Geri osszes feltengelyet egy mereszebb indulasnal sarban. Nekem a difim banta, amikor a homokbanyaban szorakoztam. JO AZ oldaltartasa eleg JO, a mely sarban nyilvan a simex minta a nyero.
Nekem ilyen gumim van x eve, lassan kopik, kellene cserelnem, valoszinuleg ugyanilyen tipusra.
Nincs Nagy mintamelysege, de sarban nagyon jol dolgozik, esoben Es jegen is megfelelo. Egy kicsit hamgos, mint altalaban AZ MT. Eros AZ oldalfala, sokat kibir. En csak ajanlani tudom.
Isemerei valaki a yokohama geolander M/T gummát? meri ajánlani? jó? mennyi a gyári mintamélysége (235/85) lenne egy 8mm körül érdemes még azt terpre feltenni (sárban)
aszfalton mennyire gáz?
A konkurensekhez képest mi a gyengélye erősége mert gondolom más a teljesen eltérő agresszív minta miatt?
na és a szopás végtelen ideig, váratlanul, előre nem látható időpontban, csak mert az elektronika kezd begorombulni? az rövidebb?
még ha nem is biztos hogy ez fog történni, azért van már rá referencia hogy igenis előfordulhat. ezt a kiszárítást/tisztítást én nem venném félvállról. nekem három napig száradt a szőnyeg a kocsiban a legnagyobb nyári melegben, beleértve azt a szivacsrészt ami ki lett vágva és kiterítve száradt. nem akartam elhinni a srácnak amikor figyelmeztetett hogy ez sokáig tart majd. és nekem a BeCM-et nem érte el a lé. szerintem BeCM kikap, alaposan áttisztít (mondjuk azért kérdés hogy kicsit nedves, vagy tocsogott a belsejében is), szőnyeg szintén alaposan kitisztít és kiszárít, ha egy hétig tart is, nappal nap felé fordítva kinyitod, estére becsukod.
Na ja!Ez annak is függvénye,hogy ki látja el éppen az adott tanácsadói posztot.Van amelyik ajánlgatja a motoröblítő adalékokat és van amelyik ellenzi.Pl. a P38 váltó olaj nyűgjével nem boldogult, aki éppen szolgálatban volt.
Bizony az is igaz,hogy a nyomás nem egyenlő az áramlással és a kenéssel,de ezt is taglalják a már linkelt eszmefuttatásban.
Oszt felőlem,mindenki azt burogat az autójába amit akar!:-)
Ezt hivjak cigany tunningnak. A surubb olaj amugy is csak hidegen orvosolja az ilyen problemakat. A fekolajos motortisztitason meg reszemrol le vagyok dobbenve. A fekolaj egy rendkivul agressziv anyag. Es nem olaj!!! Azt meg nem hiszem el,hogy par perces jaratassal ilyen intenziv tisztitast kepes barmi vegrehajtani,raadasul ugy,hogy nem karosodik semmi sem. Meg 50 000 km-es olaj darabokban jon ki. A motor olaj minimum 2 szeres tulbiztositassal van cserere eloirva. Tehat ha 20 000-enkent kell cserelni,akkor kibir normal uzemben 40 000-et is. A kenesi tulajdonsaga csokken,de hulyeseg az,hogy 20 000 helyett 25 000-nel cserelve beall a motor. Ez mind paraszt vakitas!!! Csak hogy jol fogyjon az olaj. Gondoljunk bele. Ha egy bizonyos fajta motorolaj nem kenne megfeleloen,akkor vilagszerte autok,gepek millioi allnanak be. Ezek akik motorolajat gyartanak nem piti cegek,tehat perek szazezrei-millioi indulnanak ellenuk. Meg se probaljak. Jo nagy rahagyassal adjak meg az olajcsere intervallumokat es nyugodtan alszanak. Mert ugye nem mindegy,hogy autopalyan nyugis-folyamatos-egyenletes tempoban utazunk,vagy gyilkoljuk a gepet uveghangon forgatva,varosban. Sok-sok hideginditassal.
Jelentek(aki tanacsokkal latott el,vagy erdekli a tema). A jobb kuszobnel levo kabelkorbacsban egy kabel kidorzsolodott(negativ). Miutan kicsereltuk,nem lehetett sebessegbe tenni. Automata. Akksi saru le-vissza es minden mukodik!!! Viszont a BeCM kornyeke fagyallos. A szivargo futoradiator eredmenyekepp. Ezt mar kicsereltuk,tehat nincs utanpotlasa. Mivel tudnam kitisztitani? Van erre valami anyag? Ugy gondoltam,hogy fektisztitoval,aztan WD 40-et neki. Mit szol a konzilium? A kiszaritas hosszadalmas lenne. Nyitva kene tartani,de 4 macska vigyaz az ember-eger egyensulyra nalunk es ezek eloszeretettel fekszenek a nyitott kocsiba es a bor ules ellenalhatatlan elvezet szamukra a koromelezesre. Mondjam tovabb? Esetleg hajszaritozas? De ez nem viz es ha szarad,akkor valami kocsonyas trutyi az elso idoszakban. A viz persze jol oldja,csak ahhoz meg mit szol az elektronika?
Azért a Totalcarral, mint "szakmai ötletforrással" csak óvatosan! Legutóbb is nagyon elmés ötletet adott az "Olajdoki" a szerencsétlen flótásnak, aki kétszer is hibázott. Először, amikor megvettea a Lagunát. Másodszor, hogy megkérdezte a totálgány olajdoktorát. Aki olyan tréfás tippekkel látta el a szerencsétlent, hogy pl. biztos túl híg olaj került bele olajcserekor, rakjon bele inkább 10W-40, 10W-50, 15W-40 vagy 15W-50 olajat! Egy 2003-as autóba. Taps. Az fel sem merül benne, hogy esetleg rákeressen a gyári olajspecifikációra (viszkozitás, teljesítményszint), és ennek megfelelően azt mondja, hogy drága barátom, első körben töltsetek bele olyan olajat, amilyet a gyár előír. Ez nagy valószínűséggel 5W-40 volt abban az időben. Ha ezzel sem oké, akkor pedig lehet szétborítani a vasat, mert az olajnyomás gondokat nem a nagyobb viszkozitással orvosoljuk, hiszen azzal eleve nem is nagyon lehet. Már csak azért sem, mert az olajnyomás mértéke önmagában még nem jellemzi a kenés minőségét. Egy 20W-50-es Botonddal simán lehet akkora olajnyomást csinálni, hogy a manométer lefejeli a végállást, de ettől még elégtelen lesz a kenés.
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített[...] Bővebben!Tovább »