Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 517

Az 5 cm-es emelésnél még nem kell mást cserélni az még belefér, de aszfalton nem ralli autó.

TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 516

Ez a link az emelő pogácsa.

 

Ez pedig a nyomtávszélesítő pl. http://www.autoalkatresz.hu/auto-futomu/tuning_alkatreszek/univerzalis-nyomtav-szelesito-1160425

Előzmény: Alfato (515)
Alfato Creative Commons License 2016.05.10 0 0 515
Előzmény: TFeri21 (513)
TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 514

A szélesítő pogácsára gondoltam (2-2,5 cm-t)

Előzmény: TFeri21 (513)
TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 513

A billegést okozhatták a kikopott hátsó futómű szilentek is.

Az emelés amit kinéztél 2"-os?

2" felett a kanyarstabilizátorok lengőkarjai lehet hogy rövidek lesznek.

Szerintem a pogácsaméret 2- 2,5 cm. A szélesítésnél figyelembe kell venni hogy a rugózatlan tömeget növeled és a futómű is nagyobb terhelésnek lesz kitéve a szilenteknél.  Lehet csináltatni PU-ból szilentet az keményebb, feszesebb rögzítést biztosít.

Meg nézd még meg, hogy nem ér e bele a gumi a sárvédő élébe.

 

Üdv

Feri

 

Előzmény: Alfato (510)
TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 512

Szia!

 

Ha adsz egy email címet átküldöm felhőn.

 

Üdv

 

 

Előzmény: bandigreen (498)
TFeri21 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 511
Előzmény: Alfato (503)
Alfato Creative Commons License 2016.05.10 0 0 510

Amikor hoztam haza Szolnokra Mórahalom mellől, akkor tapasztaltam meg a billegést igazán, de ha még rátesz egy lapáttal a magasítás, akkor nem tudok eltekinteni a szélesítéstő. Atyám Hiluxa rideg, mint az üveg ehhez képest 😃

Előzmény: bandigreen (508)
Alfato Creative Commons License 2016.05.10 0 0 509

Ezer köszönet a tanácsokért!

 

Sajnos egyelőre más dolgokkal harcolok, mint pl az intercooler csövek beszerzése, mert valamilyen szalaggal vannak bandázsolva és külsőleg lemezzel erősítve beszívódás ellen. Hovatovább, hála Neked az orosz linkért, rá kellett jönnöm, hogy hiányzik a klímakompresszor és a szervószivattyú áthajtásához szükséges passzdarab. Ma levettük a kompresszort szépen forog, de a kuplungja lóg. Holnap megy klímáshoz bevizsgálásra. Ami biztos, hogy a mágneses kapcsoló nem kaphatott áramot, mert a vezeték ki van szakadva belőle. De hogy ki is essen a kompresszor, le kellett kötni az első kardánt is... egy órás szabadidős tevékenység 😃

 

A szélesítéssel kapcsolatban: mekkora lenne még racionális? Ezt a magasítást néztem ki:

http://www.patroldoktor.hu/webshop?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=2679&category_id=71

 

Tamás

Előzmény: bandigreen (508)
bandigreen Creative Commons License 2016.05.10 0 0 508

Még egy tanács: ha pogácsás emelést benyomod, akkor javasolt a nyomtáv szélesítése is, hogy elkerülD a magasításból adódó billegést.

pogácsa németből jött, szélesítés amcsiból.

Előzmény: Alfato (505)
Alfato Creative Commons License 2016.05.09 0 0 507

Köszi!

 

Akkor belecsapok, hogy át tudjon menni gond nélkül a patakon :-)

 

Tamás

Előzmény: bandigreen (506)
bandigreen Creative Commons License 2016.05.09 0 0 506

Szia Tamás.

 

ismerős eBay-ről rendelt, combos lett vele... ;)

Előzmény: Alfato (505)
Alfato Creative Commons License 2016.05.08 0 0 505

Nagyon köszönöm. Itt megtaláltam mindent.

 

 Még egy kérdésem lenne: van értelme a rugókra helyezett pogácsáknak enyhébb emeléshez?

 

 Tamás

Előzmény: bandigreen (504)
bandigreen Creative Commons License 2016.05.08 0 0 504

Szia.

 

itt sok mindenre választ találsz.

 

http://jeep.ilcats.ru

 

 

Előzmény: Alfato (503)
Alfato Creative Commons License 2016.05.07 0 0 503

Sziasztok!

 

Egy hete vettem egy 1996-os 2,5TD Grand pipit. Sehol sem találok hozzá szerelési útmutatót, ha valakinek van forrása tisztelettel megköszönöm előre is.

 

Mivel az autó nem üzemképes jelenleg, bár lábon hoztam haza gond nélkül, de szeretném nem csak megismerni, hanem rendbe is tenni, egy kissé elbizonytalanított a klímakompresszor meghajtása. Eddig csak olyat láttam amit szíj hajtott, de itt semmi sem csatlakozik hozzá. Ott lapul a szervó szivattyú mögött, aminek a hátsó részén hajtás látható, de nem kapcsolódik a kompresszorhoz semmivel... Hiányzik onnan valami, vagy elektromos lenne?

 

Meg elakadtam a turbó csövekkel, mert szalagos bandázs volt rajtuk lemez merevítésekkel...kuka természetesen. Forrás?

 

Előre is köszi!

 

Tamás

 

 

bandigreen Creative Commons License 2016.05.05 0 0 502

Ja, és a link:

www.fivewheeldrive.me

nagyon sok faja ötlet van fent... Igaz, WJ az alap, de az ötlet a fontos mindig.

Előzmény: satur77 (500)
bandigreen Creative Commons License 2016.05.05 0 0 501

Hi!

 

Ha jól emlékszem, akkor - jóllehet angol nyelven - az alábbi oldalon van rough country beszerelése során módosítandó leírás. Szerintem kezd ott, aztán lehet, hogy kiderül, mi kell pontosan.

Előzmény: satur77 (500)
satur77 Creative Commons License 2016.05.05 0 0 500

Sziasztok,

segítséget szeretnék kérni tőletek. Benne vagyok egy zj 5.2 projektben és megakadtam kicsit. Vettem a kocsiba egy4 colos  rough country szettet és az első kardánom kattog. Jártasabbak azt ajánlották keressek a meglévő (csúszkás féltengelyre hasonlító) első kardán helyett olyat, amely 3 keresztes mivel az nagyobb szögben tűri a törést ami az emelésből adódott.

Nincs valakinek ilyen kardánja?

válaszaiokat köszönöm!

 

bandigreen Creative Commons License 2016.05.05 0 0 499

Sziasztok.

 

megjött Távol-Keletről a csirke hátsó üvegablakához és a motorháztetőhöz a teleszkóp. A mutatvány 60$ volt tokkal vonóval. Itthon az egyik alkatrészkereskedőnél kedvezménnyel lett volna 40e Ft. Hétvégén beszerelés :)

 

hajrá

bandigreen Creative Commons License 2016.05.02 0 0 498

Hali!

 

nem reges oldalra nem tudod felrakni esetleg?

Előzmény: TFeri21 (489)
Csa Bika Csabika Creative Commons License 2016.04.25 0 0 497

Nekem 91 evjaratu es ha radugom a futot akkor erzekeli. Es ha valami nem jo akkor nelzi.

Előzmény: Kupcsik (153)
HaTomy Creative Commons License 2016.04.19 0 0 496
bandigreen Creative Commons License 2016.04.18 0 0 495

Esetleg tud valaki antracitszürke első lököst eladót? (Justforfun)

bandigreen Creative Commons License 2016.04.18 0 0 494

Sziasztok!

 

a korábban megjelölt munkálatok (fékrendszer felújítása) sikeresen lezáródtak. Becsúszott még egy jobb első féltengely csere, mert a kpi csavar teljesen le volt nyalva... :(

de nálunk most minden rendben lévőnek tűnik futómű és fék terén. Jön az első burkolat, aztán meg a motor.

szép napot mindenkinek.

HaTomy Creative Commons License 2016.04.17 0 0 493

Nincs mit.

Sok sikert a javításhoz.

Előzmény: gazsilaszloo (492)
gazsilaszloo Creative Commons License 2016.04.15 0 0 492

köszönöm a gyors választ! Akkor számomra nincs jelentősége. Az autó működését nem befolyásolja, az OBD kapcsolat feláll, kommunikáció is van :) 
A fő hiba a vezérműtengely jeladó (2.5 crd) de ez már egy másik téma. Ez egyértelműbb hiba, és tünete is van, nem indul az autó :)

 

Előzmény: HaTomy (491)
HaTomy Creative Commons License 2016.04.15 0 1 491

http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=67664&sid=1937f40484cf15ca87ca987b72fd1197

 

Itt a válasz.(angol)

 

Lényegében elvileg az OBDII csatlakozó és a hozzá kapcsolódó kommunikációs rendszer nem jó...

Hogy mi a megoldás azt sajnos nem tudom mert sok hibát takar a kód, végig kell nézni mindet.

Előzmény: gazsilaszloo (490)
gazsilaszloo Creative Commons License 2016.04.15 0 0 490

sziasztok!

Van egy 2004es Grand Cherokee 2.5crd motorral, automata váltóval. P1652 hibakódot ír a hibatároló. Tud erről valaki valamit mondani? Sajnos semmi infó róla. Köszi!

TFeri21 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 489

Ha valakit érdekel tettem fel WJ WG magyar felhasználói utasítást ide

http://en.jeep-club.net/manuals

 

Regisztrálni kell a letöltéshez.

Lakiking Creative Commons License 2016.04.13 0 0 488

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki,hogy mi a külömbség az MX és az XJ motor között??

4.0 benzines 93'-as Cherokee-ban a hajtókar kijött a blokk oldalán(MX) most motort vadászok hozzá esetleg,ha tud valaki működő motort kérem ne tartsa magában.

elérhetőségem: bandibaa@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!