A billegést okozhatták a kikopott hátsó futómű szilentek is.
Az emelés amit kinéztél 2"-os?
2" felett a kanyarstabilizátorok lengőkarjai lehet hogy rövidek lesznek.
Szerintem a pogácsaméret 2- 2,5 cm. A szélesítésnél figyelembe kell venni hogy a rugózatlan tömeget növeled és a futómű is nagyobb terhelésnek lesz kitéve a szilenteknél. Lehet csináltatni PU-ból szilentet az keményebb, feszesebb rögzítést biztosít.
Meg nézd még meg, hogy nem ér e bele a gumi a sárvédő élébe.
Amikor hoztam haza Szolnokra Mórahalom mellől, akkor tapasztaltam meg a billegést igazán, de ha még rátesz egy lapáttal a magasítás, akkor nem tudok eltekinteni a szélesítéstő. Atyám Hiluxa rideg, mint az üveg ehhez képest 😃
Sajnos egyelőre más dolgokkal harcolok, mint pl az intercooler csövek beszerzése, mert valamilyen szalaggal vannak bandázsolva és külsőleg lemezzel erősítve beszívódás ellen. Hovatovább, hála Neked az orosz linkért, rá kellett jönnöm, hogy hiányzik a klímakompresszor és a szervószivattyú áthajtásához szükséges passzdarab. Ma levettük a kompresszort szépen forog, de a kuplungja lóg. Holnap megy klímáshoz bevizsgálásra. Ami biztos, hogy a mágneses kapcsoló nem kaphatott áramot, mert a vezeték ki van szakadva belőle. De hogy ki is essen a kompresszor, le kellett kötni az első kardánt is... egy órás szabadidős tevékenység 😃
A szélesítéssel kapcsolatban: mekkora lenne még racionális? Ezt a magasítást néztem ki:
Egy hete vettem egy 1996-os 2,5TD Grand pipit. Sehol sem találok hozzá szerelési útmutatót, ha valakinek van forrása tisztelettel megköszönöm előre is.
Mivel az autó nem üzemképes jelenleg, bár lábon hoztam haza gond nélkül, de szeretném nem csak megismerni, hanem rendbe is tenni, egy kissé elbizonytalanított a klímakompresszor meghajtása. Eddig csak olyat láttam amit szíj hajtott, de itt semmi sem csatlakozik hozzá. Ott lapul a szervó szivattyú mögött, aminek a hátsó részén hajtás látható, de nem kapcsolódik a kompresszorhoz semmivel... Hiányzik onnan valami, vagy elektromos lenne?
Meg elakadtam a turbó csövekkel, mert szalagos bandázs volt rajtuk lemez merevítésekkel...kuka természetesen. Forrás?
Ha jól emlékszem, akkor - jóllehet angol nyelven - az alábbi oldalon van rough country beszerelése során módosítandó leírás. Szerintem kezd ott, aztán lehet, hogy kiderül, mi kell pontosan.
segítséget szeretnék kérni tőletek. Benne vagyok egy zj 5.2 projektben és megakadtam kicsit. Vettem a kocsiba egy4 colos rough country szettet és az első kardánom kattog. Jártasabbak azt ajánlották keressek a meglévő (csúszkás féltengelyre hasonlító) első kardán helyett olyat, amely 3 keresztes mivel az nagyobb szögben tűri a törést ami az emelésből adódott.
megjött Távol-Keletről a csirke hátsó üvegablakához és a motorháztetőhöz a teleszkóp. A mutatvány 60$ volt tokkal vonóval. Itthon az egyik alkatrészkereskedőnél kedvezménnyel lett volna 40e Ft. Hétvégén beszerelés :)
a korábban megjelölt munkálatok (fékrendszer felújítása) sikeresen lezáródtak. Becsúszott még egy jobb első féltengely csere, mert a kpi csavar teljesen le volt nyalva... :(
de nálunk most minden rendben lévőnek tűnik futómű és fék terén. Jön az első burkolat, aztán meg a motor.
köszönöm a gyors választ! Akkor számomra nincs jelentősége. Az autó működését nem befolyásolja, az OBD kapcsolat feláll, kommunikáció is van :) A fő hiba a vezérműtengely jeladó (2.5 crd) de ez már egy másik téma. Ez egyértelműbb hiba, és tünete is van, nem indul az autó :)
Van egy 2004es Grand Cherokee 2.5crd motorral, automata váltóval. P1652 hibakódot ír a hibatároló. Tud erről valaki valamit mondani? Sajnos semmi infó róla. Köszi!
Meg tudná nekem mondani valaki,hogy mi a külömbség az MX és az XJ motor között??
4.0 benzines 93'-as Cherokee-ban a hajtókar kijött a blokk oldalán(MX) most motort vadászok hozzá esetleg,ha tud valaki működő motort kérem ne tartsa magában.