Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45741 | Hozzászólók: 2053
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Hali én kétféle megoldást használok, a HW 100 nál ragasztottam széles (vastag) ragasztószalagot a tusa felsőrészére hosszában vagyis a csővel egyvonalban, arra kétoldalú ragasztóval ráültettem egy előre kifaragott pofadékot, ami pont rásimult, azt a pofadékot keresztbe teljesen átragasztottam a széles ragasztószalaggal, úgy hogy lejjebb ért a szalagok vége és ráfogta a tusra, a végére hogy ezt eltakarjam, raktam rá egy neoprén anyagot, kétoldalú ragasztóval. Igy nem állitható de pont akkorát csináltam ami jó magasságban, és masszivan áll, meg sem birom mozditani.
A másik, a Diana 27 -re ugyanúgy széles (vastag) ragasztószalag hosszában, levágtam egy 32 es pvc csövet méretre , azt hosszában és átlósan elvágtam, láng felett felmelegitettem és összenyomtam akkorára hogy ráüljön a tusra, igy elöl szépen felfekszik, hátrafelé pedig magasodik, hátulról az üregbe faragtam egy kis fa háromszöget, azt beletoltam igy véletlenül sem tud lejebbcsúszni, és ezt az egészet ragasztottam keresztbe széles ragasztószalaggal, mivel elfogyott a neoprén anyagom, igy kétoldalassal vastag filc anyaggal takartam el.
Üdv!
Arra volnék kíváncsi hogy kb mennyibe kerülne a javítás.Egy 630-as Slavia az alany.
A gond ott van vele hogy ha felhajtom a csövet akkot nyugott lélekkel elsül.
Az elyütő "kakast" előrenyomva kell felhajtani a csövet hogy ne süljön el.
Ja és nevetségesen gyenge.
Olyan biztonságosan használhatóvá szeretném tenni.
Ui.: Vagy 30 éves pusek ugyhogy lassan magáznom kell :-) .
Esetleg 1000-es vagy annál nagyobb számozású csiszolóvászonból egy két húzás, amúgy acálgyapotból is van nagyon finom szálú hajszál vékony acélból, ami nem karistol, még az alu-t is felpoliroztam vele.
A gázdugattyúnál az olajkenés miatt kell a rúddal lefelé beépíteni, és a rúdnak van tömítése is, amik alapján lehet következtetni, hogy a rúd érintkezik az olajjal, és a régi sokat használt gázrugó elveszíti a nyomását, elszökik a tömítés melett.
Én is úgy képzeltem el, régebben, hogy van a rúd végén egy dugattyú, és csak a hátsó térbe sűríti a gázt, viszont nem értettem, hogy a vége felé miért nem keményedik fel iszonyatosan?
Hát azért, mert nem így működik, hanem az-az elve, hogy csak a rudat nyomja be egy nagy nyomású térbe, és a rúd által okozott térfogatcsökkenés nem jár jelentős nyomásnövekedéssel a belső térben.
Ezért nagyobb sokkal az erő benyomott helyzetben.
Vannak olyan húsz éves autók, ahol még működik a gázrugó a csomagtartóban, pedig azok elég sokat vannak használva a te szigonyodhoz képest.
Nem tudom, hogy abban mi van belül, de abból ki tudod következtetni, hogy mekkora a lökethossz, és mekkora maga a ház, és mennyire keményedik a vége felé?
Bicikli teleszkópokban alkalmaznak gumitömlős rugókat, ezeket is fel kell pumpálni, de olaj nincs bennük.
Nem akartam megbontai, szétszedni csak emiatt, másrészt a polírozáshoz tényleg nagyon finom szemcsés kell, meg nem kézzel, mert csak veszít a fényéből bemattul. Nagyfordulaton lenne jó, nekem meg nincs ilyen gépem. Egyébként a "szálirány" (megmunkálás) is azt indokolja, mert merőleges a tengelyre. És ez nem vicc, a mikroszkópos képen is jól látszik. Amúgy szabadszemmel nem látható szinte semmi ... még.
Ezt a disznőzsír dolgot meg letesztelem, már csak kíváncsiságból is. Pl azt sem tudtam jó ideig, hogy a sütőpor ecettel milyen jó tisztítószer. Kipróbáltam, kenterbe vágja a mai modern extra super drága vackokat. De puskára nem ajánlom!!! Durva!
Finom polír papírral 2 perc alatt eltűnteted!Utánna polír pasztával az egészet felfényesíted!Azt ,-gondolom nem kell mondani,hogy szálirányban csiszolj!:)))))
Minél simább a felület,annál nehezebben tud megtelepedni rajta a rozsda!!
Arra mindig figyelj,hogy használat után olajos ronggyal töröld át a fém részeket!!!
Most éppen agyalok az új pojekten! Természetesen a D-é az "áldozat"!:-) Ha jutok előre, küldöm az infót! A terv megszületett csak a kivitelezés van hátra!:-))))) Mondjuk nem ártana egy ramaty esetleg sérült tusa! Ha van valakinek hiper ócsóóón akkor dobjon egy mailt!:-)
Acélvatta kilőve :-)) Lövök attól ne félj, de szeretem ha rendben van a pusekom. Ha hagyom egyre nagyobb lesz a folt, könnyebb még ilyenkor eltüntetni. Asszem valami Rozsdaoldó-csavarlazítót megpróbálok, csak nem tudom melyik savas melyik nem. Nem szeretném, ha a barnítást is levinné, ha lecseppen, vagy lefolyik róla. A Meguinról jókat olvastam, valaki ismeri netán?
Ez is a nitrogén-dugattyú elvén működik, de levegővel.Hátul a "csőfar"-nál van a pumpa csatlakozó szuronyzára,ahol kiereszteni is lehet a nyomást. Olaj van benne,mert-uj korában túl pumpáltam, és nem tudtam felhúzni.Ezért benyomtam a golyószelepet,mire pofánspriccelt olajjal.Biztos hogy nem hengerben mozgó (csúszó)dugattyúval működik, mert kb 30 évvel ezelőtt pumpáltam föl,és ma is tartja az erejét.Szerintem egy kolbász formájú gumizsák végét nyomja be az acélpálca,és ebben a kóóbászban van az olaj.Nem szedtem szét soha, és remélem nem is kell.Mindenesetre megnézném a metszet-rajzát, ha lenne ilyen.Pont olyan erős, mint az ürge,aki felhúzza.Egyáltalán nem gyerekjáték.(Az Adrián pl. tilos.)
HW97 betöltő nyílásnál a látszó fényes dugattyúházon apró szemmel alig észrevehető oxid foltokat találtam (mikroszkóppal lefotóztam), pedig a karbantartást elvégzem. Tudtok valami jó szert, vagy módszert az eltávolítására? Próbálkoztam filccel, ronggxal, úgy nem jön le. durvább módom meg mégsem akartam neki esni.
nem parmétert kértem,csak leirtam hogy hogy működjön,9sszenyomom és csillapitás nélkül rúgja ki magát,de azthiszem én megvárom márciusban lesz gyári crossman nitro venmoba való 10.000 ft körül és az biztos jó.