Szerintem kb. 15 perc alatt hajlít egy ügyes lakatos vagy ezermester Neked egyet.
Gondolom az egyik "mintának" meg van. Horganyzott derótra gondolok, de mégjobb a motorkerékpár küllő (az nem rozsdásodik, 1-2 tized nem számít). Ha kezembekerül jelentkezem!!!
Gratulálok az Elbrusz megmászásához! Biztos férfi munka volt!
Mi a "pótnászutonkon" repültünk el felette Moszkvából jövet
Jereván felé, még 1982-ben! . A gyönyörű "hósipkája" lenyügöző volt, mert addig csak a Kárpátokat láttam felülről, föleg Berlin illetve Lipcse felé repültömben.
"az idore utaltam-3.oohr hajnalban nalatok-,amikor irtam..
hasznalatra termett,hat beleulni es menni,lassan vege a nyarnak.
habar megertelek,nekem is mar 4 honapja csak ott allnak,s en meg nem is lathatom
innen..
latom a gepnel vagy,irjak citro...cimedre,vagy te tudsz jelentkezni az ismert cimemem-remelem megvan-.kivancsi lennek 1&2 reszletre,s foleg mi van veled?!
>kacsabol nem konnyu kiszallni,igaz jon az osz-ekezettel-a 'vadasz szezon'..
még csak a 4. lesz :-) vagyis IV. . Akkor majd ma találkozunk valószínűleg. A "Kék Villám" sajnos labilis állapota miatt nem megy, de én útitárs leszek.
Köszi a tippeket de a németeket már kívűlről fújom plusz még 1 www.citroen-onlineshop.de Nekem az a bajom h a magyarok nem engedik be ezeket az alvázakat esetleg úgy h ők ütik be (régan AF volt) az alvázszámot amit írtál címet meg amit én is adtam tőlük elég sokat rendeltem már és meg vok elégadve velük árral és minőséggel is Üdv
Gondolom 856-os hozzászólásoddal rám céloztál. Köszönöm a segítséget, ha az ember elfelejt vmit, vagy már nem tudja akkor használja az eszét a leleményességét és láss csodát minden megvalósítható. Na 1szó mint 100 sikerült megfúrni és kijött ha már ott voltunk mind a 4et kicseréltük hátsót ec-pec elsők 1 picit nehezebben de sikerült. Holnap megy futóműveshez, meg 5 napja lejárt a zöldkártyám arra is. Ja amúgy dél Bácskában szerelgetünk apukámmal 84 óta csak Citroenekkel mászkálunk (és fertőz is ez a betegség). :) Most van 1 olyan problámám amit rendezni szeretnék véglegesen, úgy gondoltam h német alsó alvázat hozok az én számaimmal tiszta újat, de a magyar jogszabályok nem engedik azt mondták keressem fel a Mo-i gyártót aki csinál alvázat és van engedélye vegyek ja és ő bele is üti a számaimat vagy vegyek németben alvázat és kapok hatósági alvázszámot de ebből köszönöm nem kérek. Te (ha megengeded h tegezzelek) tudsz Mo-on vkit aki ezzel foglalkozik azt mondták Pest környékén van vki. de senki sem tud többet. Köszönöm Tisztelettel
Egy hete jöttem meg a NAGY UTAZÁS-ról, mely során 8.000 km-t tettünk egy 1976-s 2CV-vel, alias DJURKATSÁ-val
Megértem az "értetlenkedést" az autószerelők részéről, de mint mindig nem elég figyelmesek! A titok a kb. 3/4 évszázados "autószerelői kulturában" keresendő!
Hogyan lehet valamiket sík felületen rögziteni! Fogom a KIRNER-t / a pontózót és 120 fokonként ráütök arra vonalra ahol a homlokmenetes "anya" és a dobféktárrcsa találkozik! Meglazitás: ha pedig a kiakarom tekerni, egxszerüen "lefúrom" a pontozás helyét, s láss csodát, már tekeredik is ki az anya!
Ezeket a fogásokat ma már nem használjuk, ennél egyszerübb rögzítési mód nincs!
Különben, hol szereltek, mármint mely részén az országnak!
KATSA ügyben, inkább ezt a fórumot használd, mert itt inkább a KATSÁ-s dolgokat beszéljük meg! Ha kell segítség mobil elérhetőségem: 30 / 5490586
Hej - hej a főgát.ser, Ezt a köszönést Svédországban tanultam!
Aki nem szereti a sört, mert borivó, azért a RADLER-t megissza, mert az fogára való!