Bár egy pici tervezési probléma, hogy a gyári tetőnek olyan íve van, hogy a két sínt felszerelve nem nagyon sikerült őket hosszirányban vízszintesre szerelni.
Ahhoz anniyra előrébb kellene feltenni a tetőcsomitartót, hogy otrombán nézne ki, ráadásul akkor az antennát is le kellene szedni. (bár ez nem gyári hosszú, mert kisebb, esztétikusabb került rá még anno).
Szal így most kicsit hátrafelé lejt, de nem vészes, és gondolom mindenkié ilyen, szóval összeségében azért tökre meg vagyok vele elégedve. :)))
Jó üzlet volt. ;)))
Most már épp egy kis méretű tetőbox-on töröm az agyam, ugyanis kiderült, lehet többszőr utaznom kell, és a csomagtartó lehet kevésnek bizonyul. :)
Érdelkődni szeretnék hogy hol csináltatad meg a mikrókapcsoló hibáját.Szétszedtem a kulcsomat mert nem nyitotta ki a központizárat és a mikrokapcsoló adta meg magát .Ugyanolyan mikrókapcsoló kellene bele ,de eddig nem találtam a neten.
Hali!!2002 08.havi 1.5dönci tulaj vok.Dönci mágust keresd naffaluba.Olajszervóra passzolok.üzemanygcsövek nekem még jók(levegőcső is)Kattanás leállás: baleseti ütköző kapcsoló(akku mellet piros kupakkal), lehet az a rossz(ez csak egy tipp)Irényjelző világítás: ez tipikus test probléma, nézd meg a hátsó lámpánál.Ablakemelő gomb-ba rizsszemizzó kellNekem 0fok körül 1/2 fütéssel 5,5km várossal 60°c ra melegszik fel(2 lámpa váltás van benne. venti 2-esen megy)Üdv Nagya
Újdonsült Thalia 1.5 dCi (65 LE, 2002. 08. havi) tulajdonosként szeretnék kis segítséget kérni. Azt autónak elég sok apró hibája, hiányossága van, egy-kettő meg szeretnék javíttatni, illetve tanácsot, ajánlást szeretnék kérni Budapesti szerelőre, akinél meg lehetne csináltatni a szűrőcseréket, egyebeket.
1. hiba, cserélendő: nyekereg a kormányszervó. Ennek mi lehet a baja? Ellenőriznem kell valahol valami olajállást? A motor jobb oldalán talán vákuumpumpa lehet -kis recés kupakkap védve- óvatos olajszivárgás van, gondolom a tömítés adta magát. Ez okozhatja ezt a zajt?
2. cserére szorulnak az üzemanyag csövek és a motor elejétől a szűrőházig futó levegőbeömlő cső is (ami nekem kvázi szét van esve csíkokra). Ezek hol érdemes beszerezni?
3. a legidegesítőbb: hidegen, melegen, van, hogy leáll az autó. Van, hogy csak simán leesik a fordulatszám és megy tovább az autó, de van, hogy minden fulladás és egyéb nélkül leáll. Az autón vásárláskor ki lett cseréltetve három porlasztócsúcs, a negyedik vélhetőleg azt megelőzően lehetett cseréltetve, mert arra azt mondták, hogy jó a résolaja. Volt, hogy alapjáraton járatva az autót tíz percig semmi sem történt, majd a tizedik percben kattant valami és leállt a motor. Ilyenkor ha újraindítok megy tovább, mintha mi sem történt volna.
4. Új és friss probléma: elkezdett világítani a baloldali irányjelző visszajelző lámpája, DE csak helyzetjelzőt bekapcsolva. Ha nincs a helyzetjelző bekapcsolva, minden rendben van, működik az irányjelző is, de ha bekapcsolom a lámpát, akkor folyamatosan világít a bal oldalon elöl-hátul-oldal az irányjelző ámde ezzel együtt villogtatja a helyzetjelző fényeket mindkét oldalon és ezzel együtt a műszerfal világítást is. Ez mitől lehet?
5. A bal oldali ablakemelőben és a központi zár kapcsolójában nincs világításom. Ezekről van valakinek valami rajza, hogy hogyan tudnám egyszeűen kicserélni? Nem akarok hirtelen mindenféle műanyag patentet eltörni, stb.. :)
6. és egyben egyelőre az utolsó hiba: végtelenül gyenge a fűtésem. Még ha 4-es fokozaton is az ablakra irányítom igen harmatgyenge. Itt mit érdemes megnézni/nézetni hogy minden jól működik-e?
Köszönöm előre is a segítséget és bocsánat a bő lére eresztett problémahalmazért. :)
Én is jártam már így, kiszáradás után ment, egy ideig. Aztán mesebeli volt, hol működött, hol nem, mígnem lecseréltem egy bontottra (nem Renault, hanem valami más, aminek tetszett a hangja), az azóta is teszi a dolgot, télen nyáron, esőben hóban.
Ugyanez az eredetiről nem mondható el, az ha esőt kapott is már nem szólt.
Reméljük neked csak telement hóval, de szerintem érdemes kitisztítani, mert a fagyott víz hajlamos ezt szétnyomni...
Tegnap délután megmerültünk egy kicsit 1.4-es 8 szelepes Thaliankkal a hóban. Ma vettem észre, hogy a duda nem szól. Találtam egy "duda-szerű" képződményt :) a motortérben balra, elől, teljesen lent. Ez természetesen teljesen hófedte volt. Kicsit megtörölgettem, amennyire kiszerelés nélkül tudtam. Kérdésem, hogy a dudát találtam-e meg, és szerintetek működni fog-e újra, ha egyszer megszárad. Köszönöm!