A jobb első ajtóoszlopnál alul a burkolat mögött van egy csomó kábelcsatlakozó. 4 vagy 5 db. Azok kellenének, akár levágva is, csak legyen rjata 5 cm drót. A legfontosabb egy 2 soros csatlakozó pár lenne van benne vagy 20 szál drót.
Igazából ilyen csak 1 van ott. A többi inkább csak 3-6 szálas.
Szia Turbo. Lehet,hogy mar megirtam,de nem emlekszem es nem akarok meghalni. Leirom megegyszer. Egy kabel volt kidorzsolodve a jobb kuszobnel. Ki lett cserelve. Aztan nem lehetett sebessegbe rakni. Akksi saru le-fel es azota tokeletes. Koszi mindent.
En most kezdek kigyogyulni ebbol a -ami benne van az mukodjon is-hulyesegbol. Be kellett lassam,hogy ennel a gepnel lejjebb kell adni,vagy a gatyad megy ra. Kulonben iszonyu haklis voltam(vagyok) az osszes muszaki hibara. Minden jarmuvem amit eddig hasznaltam,koszos volt,de muszakilag arany tiszta. Borzaszto bonyolult elektronika,minden mindennel osszefugg. Orulet!!! Feladtam. Hasznalom es kesz. Kezdj te is beletorodni. Olcsobb lesz. Terranoval belebonyolodtunk elektromos tortenetekbe annak idejen. Ha azt mondom,hogy a motorterben a biztositektabla alaplapja a nagy hoterhelestol szenesedik es ezaltal vezetove valik,el tudod kepzelni micsoda kavarodas van belole.
csinaltam egy kis tesztet azert kozben. indiotas elott, a feszolyan 12.4V, inditaskozben ez lement olyan 9.6V-ig, majd jaras kozben es felment olyan 13.8V-ig. Pocre indult. Ezutan ujrainditas, nem idult, a fesz indulaskor lemegy, 9.2V es miutan leallitottuk, a fesz csak 11.8V korulire ment fel. Utolso inditaskor sem indult, de ekkor az aramot neztem, ez felment 245A-korulire. Ezek nem arra utalnak hogy az aksi van gond?
Most felteszem a toltore par orat es nezem utana beindotom parszor, es ha utana kb 5x pocre beindul, akkor tuti az aksi nem?
Lehet akksi is, de az főleg hidegben szokta eldobni a kanalat. Önindító. A legegyszerűbb, hogy korrodált csatlakozó miatt az önindító nem tud elég áramot felvenni, a behúzótekercs emiatt behúzni az önindítót ahova kell, emiatt csak forog magában.
Vagy a behúzótekercs hal(t) meg. Ez mind lehet, ha jól gondolom.
ejszakai tesztre kellett bejonnom meloba, gondoltam a zsiraffal jovok, mert bekotottem az osszes lampat es a sator is felkerult, de nem indult be. Nem ertek az autokhoz, szoval bocsi ha faszsagot irok. Szoval inditom, kerreg gondolom az onindito, de nem indul. Ujra es ujra csinalom, de nem indul. Ez az utobbi 1 hetben mar parszor elofordult, de akkor mondjuk 3-ikra beindult es ment rendesen. Az aksi mar vagy legalabb 5 eves, vagy meg regebbi, lehet azt kellene kicserelni? Vagy talan mas a hiba?
Johnny, köszi a mai túrát és a tápot utána! Rászokhatnánk a nyári hónapokban -csapatépítő jeleggel- hogy tartunk ehhez hasonló napokat is, nem csak a "fél napig nézem a másik autó hátulját" című dolgok.
Valaki esetleg talakozott a kovetkeo problemaval (P38):
A vezeto oldali ablakomat minden nap ujra le kell memorizalnom. Egyszeruen nem marad meg a beallitott ertek az ablakemelo elektronikajaban. Egyfolytaban csipog, hogy "window not set".
Utolsó figyelmeztetés!
szombaton túra!
indulás 9-kor Szada Mogyoród
felé eső végéről.
krumpli, hagyma, tűzifa felvágva.
ha eltévedtek, hívjátok:
harminc944hat85négy.