Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2015.05.18 0 0 40269

JGergely: Nekem úgy tűnik, hogy a hosszú 38-ast darabokra szedik.

Ha nincs stabilan két midibusz, akkor ezt meg kellett lépni, még akkor is ha utassérelemmel fog járni (a Kilátó felől voltak, akik jártak Bodótetőre, pl. a temetőhöz vagy a Hivatali negyedhez, bíróság stb.), illetve Tampere felől is ez a kapcsolat hiányozni fog (persze sokaknak jó lesz a Búza tér).
Amitől egy kicsit félek, hogy belső lobbik hatására azért, hogy "zárt fordák" legyenek (és a ForTe-rendszerbe is könnyebben lehessen berögzíteni a menetrendeket...) nem lesznek átszereléses, pláne a 38-asnál kocsicserés kajáltatások, hanem lesz majd egy-egy lyuk, amikor nem megy a busz, hogy meg legyen a 20 perc kajaidő...

Remélem, nem ekkora mértékű a visszarendeződés a cégnél.

 

Torro061: És a villamos megáll pl a búza téren ?

Nem, ahogyan a 21-es busz sem. Ők hogyan jutnak el a Búza téri piacra?

Vagy legyen esetleg naponta 2-3 darab 21Y-os járat, ami betér a Búza térre is, hogy az ottani nyugdíjasok is átszállás nélkül jussanak el a piacra? Vagy legyen 19Y is a Búza tér felé? Meg esetleg 8Y is? ;-)


Egy mindennapi eset az 1-es busz házatájáról :Majális parkból a 09:04-es járat piaci járat, a sok idős ezt használja (pedig ezen a járaton mindig magaspadlós busz van, sokszor ikarus), a villamos helyett. Vajon miért ? Hiába van 6 percenként "szép csili vili" alacsonypadlós villamos, ha nem arra fele megy amerre az utas szeretne menni..

Nem célszerű minden igényt közvetlen járattal kiszolgálni, ezt nem olyan nehéz belátni - mert akkor hangolatlan, gazdaságtalan járatok jönnek létre.

És a kérdésedre ("Vajon miért?") válaszolva: azért, mert van közvetlen járat, ezért nyilván azt használják. Ha nem lenne, ugyanúgy átszállnának, mint a többi városrész lakosai, akiknek nincs közvetlen járatuk... (Ezzel együtt a VEKE által is leírt 10-es busz is arról szól, hogy maradjon is közvetlen járat, meg ne is, és nyilván az ÉTM miatt kell is, hogy maradjon ott valami.)


Ha a pletykák igazak akkor nyártól az 1A-s busz megfog szűnni

Úgy látom, hogy inkább csak át fog alakulni 54-essé: meghosszabbított útvonalon a Felső-Majláth-tól indul (bár ez bőven elég lenne hajnalban, az ott alvós kocsikból, ahogy jelenleg is, aztán napközben a DG-nál fordulhatna), és a Szeles utca (Búza tér "külső")-től menne a Reptér felé. Többször leírtam már, hogy miért érzem problémásnak, pláne, ha nem megfelelő járatsűrűsége lesz (Persze ebből a "jó" kommunikátorok kihozzák azt, hogy milyen szuper viszonylat lett, mert már rögtön az első nap után sűríteni kell, de közben meg a Reptér-Szeles között lehetne ritkítani, pl. a 14(H)-s a Búza térig járhatna, de ez már megint csak farigcsálás lenne koncepcionális tervezés nélkül...)

Előzmény: JGergely (40261)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.17 0 0 40268

Igazából mindkettő forgalma durván leesett. Egyszer volt erős tömeg egy pár hónapig, amikor csináltak egy durva ritkítást egy két éve.

 

Az  , hogy sokszor Ikarus lenne, cáfolnám, bár én csak reggel és délután látom, de szinte mindig vagy török csoda, vagy ap. Neoplan jön.

 

Az, hogy kiveszik az 1A-t, nincs helyette se villamos, se 1-es busz, akkor ez most mi ha nem erős megszorítás szintén? Ennyire jól áll a város ezek szerint. Meg annyira, hogy annyi pénzt se adtak, hogy meglévő állomány fenntartható maradjon, ezért kellett Kecskeméten selejtezett buszokat megvenni.

 

Előzmény: Törölt nick (40267)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.17 -1 0 40267

És a villamos megáll pl a búza téren ?
Egy mindennapi eset az 1-es busz házatájáról :Majális parkból a 09:04-es járat piaci járat, a sok idős ezt használja (pedig ezen a járaton mindig magaspadlós busz van, sokszor ikarus), a villamos helyett. Vajon miért ? Hiába van 6 percenként "szép csili vili" alacsonypadlós villamos, ha nem arra fele megy amerre az utas szeretne menni..
Ha a pletykák igazak akkor nyártól az 1A-s busz megfog szűnni (ezzel párhuzamba nincs terve véve az 1A-s villamos -> az egyik forumon elhangzott). Amióta csak a Gimiig jár az 1A-s alig vannak rajta(1-es buszt sokkal többen használják).

Előzmény: Miracle74 (40264)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.17 -1 0 40266

Ja, csak nézd meg, számolj, utána, hogy mennyivel lett több utas a villamoson? Gyanítom nem annyival mint amennyivel kevesebb a buszon. Lehet itt köpködni, hogy eszi nem eszi nem kap mást, megszokik vagy megszökik. És igen, van aki teheti is és meg is teszi, hogy megszökik. Azért benzinár ide vagy oda, nő a forgalom. Biztos nem azért mert egyre jobb a tömegközlekedés, meg hú most van pár új, néhány éves villamos és akkor az most mindent megoldott. Főleg, hogy este 8 körül már közel negyedórát kell rá várni, annyira sűrű a követés. Meg lehet az 50-60-as évekkel is példálózni, és a kis falukkal, hogy a szomszéd faluban van a buszmegálló is, de valahogy az embereket ez a szöveg nem fogja meghatni, akkor amikor 15 perce ázik a szeles esőben a villamosra vagy buszra várva. Ahogy az sem, hogy okostelefonon, ha még mobilnetre is előfizet, akkor láthatja is, hogy még ugyan várhat bőven, messze jár a legközelebbi járat is.

Előzmény: Miracle74 (40264)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.17 0 0 40265

Minek fürdesz? Úgy is koszos leszel!

Előzmény: Miracle74 (40264)
Miracle74 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 40264

Ott a villamos! Minek az 1-es meg az 1Á-s busz??? Úgyis meg fognak szünni!

Előzmény: Woodyka (40262)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.15 0 0 40263

Apropó, ha már tarifareform, nem volna valami olyan mód, igaz technikai feltételek még nem annyira adottak, sőt... hogy egy kvázi feltöltőkártyás rendszer, mondjuk hó 01.-el indulva, a feltöltött összegből szépen mindig vonná a jegyek árát, de limitálva megállna hó végéig 7000-nél, annál nem menne feljebb, majd hó elején kezdené újra? Szerintem egy pár utast ezzel is lehetne szerezni. Meg plusz bevételt akár. Vagy valami okosan kitalált távolság alapú rendszert bevezetni, ami okostelefon, gps kombóval működhetne is már szinte most is, technikai újítás, ráfordítás alig kellene.

Woodyka Creative Commons License 2015.05.15 0 0 40262

El lehet hinni, hogy annak ellenére, hogy egy erősen lecsúszó, leszakadó régióban vagyunk, ahol már csak a leggazdagabb szűk réteg mellett a lecsúszottak maradnak, a többiek elvándorolnak, ennek ellenére van igény a tömegközlekedésre, pontosabban szólva lenne, ha nem minden önkormányzati döntés a költségcsökkentésről szólna. Ha egy kicsit is jobb lenne a közlekedés, járatsűrűség, jócskán megugrana az utasok száma.

 

Lásd: alig 3-4 éve, durván több busz járt az 1-1A vonalon, mégis reggelente tömeg volt, volt hogy a második ajtóig alig lehetett eljutni. Most jelenleg szinte mindig akadálytalanul hátra lehet menni egészen. Szvsz. ahol 10 perc alá csökken a követés gerincvonalon, vagy félórán belül jár egy kiesőbb részen, azért ott jobban igénybe veszik nyilván, úgy lehet utast szerezni. De fordítva durván könnyebb, leszoktatni. Visszaszoktatni mindig jóval nehezebb dolog...

JGergely Creative Commons License 2015.05.15 0 0 40261

Nekem úgy tűnik, hogy a hosszú 38-ast darabokra szedik. Arra tudok gondolni, hogy a Hideg soron továbbra is lesz félóránként busz, de az Avas kilátótól csak mondjuk a Szent Anna térig vagy a Vologdáig, így a félórás követést egy kocsival is lehet teljesíteni, egy midit meg már csak kiadnak valahogy. A Bodótetőre jár majd a teljes üzemidős 34-es, és így a Tamperére tulajdonképpen visszaállna a klasszikus rend, csak hogy valami plusz is legyen az utasoknak, nem az Arany Jánosra, hanem hosszabb útvonalon, a Búzáig fog járni, félórás követés mellett nem igényel plusz kocsit. A 28-as jelzés meg gondolom onnan jön, hogy akkor a hideg sori járat marad 38-as.

 

Egyébként a Tamperén én is észrevettem, hogy többen utaznak, a 38-as még hétvégén sem tök üres, mint régen.

Előzmény: Törölt nick (40260)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.15 0 0 40260

Mitől beszélnek magukért a tények? Mert szerintem a tény az, hogy kellőképp ki van használva a járat. Innentől kezdve a dolog már nem azon múlik, hogy éppen meg kell szüntetni mert üresen járkál...

Még egyszer mondom. 5 midire bőven lehetett csak midis járatban gondolkozni. Az pedig más kérdéseket vet fel, hogy éppen miért nincsen 5 db, de legalább 2 működőképes, kiadható Plasma... Az egy dolog, hogy műszakilag egy trágya. Ha 2013 borzadály ideje után megtudták őket csinálni -ahogy IGy mondja-, most is megtudják. Ha meg nem, kuka, venni kell 405-ösöket fillérekért vagy azt a 4 Van Hoolt Pécsről. 

Egyébként meg tavaly járt a Hideg soron szóló menetrend szerint. Akkor még engedték, mentem is vele. Volt rajta 415-ös, SL, Rába. Talán még egyszer az egyik 260-as is. Úgyhogy igazából azon kell elgondolkodni, hogy mehetne-e ismét szóló vagy akkor átszállunk napjában legalább egyszer egyik 38-asról a másik 38-asra.

Bár nekem nagyon úgy fest, hogy pont emiatt is lesz a 28-as. Óránkéntira kiritkítja a 38-ast, feltehetőleg lesz egy ilyen matchboxos 38A szerűség sűrítésként a kilátó - Malomszög -(Bodótető) között. A 28-as meg besűrít félórásra (jelenlegire) a Tamperére, ezáltal kap egy Búza teres elérhetőséget, cserébe csak óránként jár busz a hivatalnegyedbe... És akkor így egy midi elég a 38-ra, szóló meg 28-ra. Bodótető meg megkapja az egész nap járó 34-esét az óránkénti 38-as mellé. 

Bár a kiskocsizást (38A) csak esetleges lehetőségként írom, hogy mégsem óránként legyen egy 38-as.

Pont azt látnád meg az esetleges utazásoddal, hogy van utasa. Ennyi. Több érv szerintem nem is kell. 

Itt pedig most csak halkan jegyezném meg, a Tampere környékén újabban egyre többen szeretnek buszozni, de lehet csak nekem tűnt fel.

Előzmény: Racilaci (40259)
Racilaci Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40259

Vicces ezt olvasni, amikor a tények magukért beszélnek. Egy év alatt volt már alternatív menetrend váltott buszokkal, kisbuszozás, s most épp kocsihiány miatt a járat jövője a kérdéses.

 

És mindez eléggé egyértelműen látszott a bevezetéskor is. Az is, s ezt is leírtuk anno - sőt István Gyuri is hangsúlyozta -, hogy a járat népszerűvé válása tkp. veszély, mert akkor még több kocsi kellene. Ezért lett a 30 perces követés. Magyarán lehetett tudni, hogy ez egy népszerű ötlet, amire a prognosztizálható igényt hosszú távon nem fogja tudni kielégíteni a cég. 

 

Nem tudom, ezen az egy éve látszódó összefüggésen mit árnyalna, ha mennék rajta néhány kört.

 

 

---

 

És igen, évtizedes tapasztalatok (pl. önkormányzati választások utáni szűkös esztendők), valamint úgy általában a közszféra állapota alapján azt is könnyű volt előrelátni, hogy romlani fog a karbantartás minősége. S pl. az egyébként sem acélos rendelkezésre állási adatairól híres Plasmák önmagukban nem lesznek alkalmasak az üzemeltetésre, miközben új kocsik nem fognak csőstül érkezni.

 

Szóval a "lehetett volna, ha" jellegű eszmefuttatásokkal szemben sajnos ismét győzedelmeskedett az "előre megmondtuk, hogy" eszmefuttatás.

 

És hidd el, kurvára nem örülök, amikor ilyenekben bebizonyosodik pl. az én igazam.

Előzmény: Törölt nick (40255)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40258

Lehet pedig, egy kicsit elég itt ott elcseszni a menetrendet, ha nem is az első napokban, de szépen fog visszaesni az utasok száma majd...

Előzmény: István Gyuri (40257)
István Gyuri Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40257

pótló: 1. olyannyira kiritkítasz mindent, hogy bőven kevesebb buszt keljen kiadni.

A csúcsidőben kevés helyen lehet utaslemaradás nélkül úgy ritkítani, hogy azzal kocsit is ki tudjál nyerni. (Van némi tartalék, de az elmúlt egy évben én csak azt láttam, hogy a lazítás megy inkább...)

Ha pedig reggel 7:15-kor nem tudsz kocsit kinyerni, akkor tökmindegy (kocsikiadás szempontjából), hogy mit ritkítasz ki egyébként.

 

2. olyan belső átszervezést csinálsz (ami volt nem olyan rég...) amivel bőven kevesebb buszt kell kiadni.

Nem tudok elképzelni olyan átszervezést (még a villamossal párhuzamos járatok drasztikus csökkentésével se), amivel "bőven kevesebb" kocsira lenne szükség.

Szerintem még 10%-nyi kocsit lehet még kinyerni, de ehhez már a viszonylatok részbeni módosítása is kell.

(Két éve a viszonylatok átrendezése és érdemi ritkítás nélkül - sőt, ahol kellett ott sűrítés is volt! - 10%-ot lehetett kipréselni.)

 

Véleményem szerint nem a habokra lett megszülve.

Egyezik.

Előzmény: Törölt nick (40254)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40256

Ez eddig mind szép és jó, de attól még ugyan úgy kellesz kiadni a kocsikat...

Előzmény: dyz (40247)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40255

Vannak páran akik ellenzik, igazából azt nem tudom miért...

Véleményem szerint nem a habokra lett megszülve. 5 midibusszal (2-vel) bőven megoldható, akkor még járt is mind az 5. Továbbá további új midibuszokat terveztek/terveznek vásárolni.

Sosem szerettem azt amikor valaki azt mondja valamira ez nagyon nem jó így, közben meg még nem is látta a saját szemével... 

Menj vele minden napszakban egy-egy kört.

Előzmény: Racilaci (40245)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40254

Részleteket nem tudok, de az biztos, nagyon megszaporodtak a lerobbanások, javítások, stb...

Ha ez így megy tovább, akkor (ha még nem is most) - (azért már most is előfordul) ősszel biztosan komoly kocsikiadási problémák lesznek. 

Erre igazából 3 megoldás jut eszembe.

1. olyannyira kiritkítasz mindent, hogy bőven kevesebb buszt keljen kiadni.

2. olyan belső átszervezést csinálsz (ami volt nem olyan rég...) amivel bőven kevesebb buszt kell kiadni.

3. további használt buszokat szerez be a cég innen-onnan.

 

Esetleg a 4. amiről immár természetesen semmi hír, az új CNG-s kocsik érkezte.

Előzmény: István Gyuri (40243)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 1 40253

A Holding és a város irányít mindent. Az MVK csak a gyakorlati részét valósítja meg a kívánságoknak. Az más kérdés, hogy miből, mit tud gazdálkodni.

Előzmény: Balee15 (40252)
Balee15 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40252

2 hete úgy nézett ki, hogy semmi nem lesz belőle. Szerintem ez azóta sem változott. Nem teljesen az MVK-n múlt, de itt nem részletezném.

Előzmény: czola86 (40251)
czola86 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40251

A multkor tesztelt VanHool midivel mi lesz? Bevált, nem vált be? Megveszik, bérlik? Egyet, kettőt, hármat, egyet sem?

István Gyuri Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40250

N-core: Jelenleg a Miskolci Mobilmenetrend (+ a támogatói változat) sokkal használhatóbb, mint ez a hivatalos app.

Nekem az a személyes problémám, hogy tudtommal iPhone-ra egyik sincs...

 

és az is bosszantó

A leginkább az a bosszantó, hogy sokszor hibás az adatbázis, mert a részmenetidők nincsenek korrigálva  (vagy nincsenek megtörve a menetek a belső járatlistában) pl. a villanyrendőri csatlakozásoknál, emiatt pl. a Hejő-park-->Felső-Majláth átszállásokat nem is tudja kiajánlani, mert az adatbázis szerint már óra:12/42-kor elmegy a villamos és 13/43-ra érkezik meg a 14H-s... (és a megállóhelyi távlákon az indulások is rosszak ebből adódóan)

Illetve nekem iOS alól a netes "valós időben" oldalon a 14H-s meg se jelenik a járatok között, de az 1-es villamosnál  már után egy FM-Selyemrét (terelt) viszonylatot hoz fel...

 

jó lenne egy olyan nézet, amely feltünteti az összes megállóhelyet a térképen, és az összes éppen közlekedő járatot.

Az már csak az álom-kategória, hogy ha mint ahogy a BKK, az MVK is használná a Google Transit-ot...

Mind a kettő jogos kérés lenne... Na, majd remélem, Vitézy Dávidnak sikerül átvernie a közös menetrendi keresőt (és a díjszabást is - nem csak a közös jegyvásárlási lehetőséget), és akkor lesz talán némi változás itt is...

 

pótló: Ezek szerint a 30-as valóban amolyan 31-32 féleség lesz talán reggel és este.

Vagy esetleg azt a tervet vetették be, hogy (csak csúcsban?) minden második 31-es menjen Kilátó-Ifjúság-Tiszai helyett az Avas vk-n keresztül a Tiszaira...

De itt már megint csak az lesz, hogy hol ide, hol oda lehet majd szaladgálni, hogy mikor melyik jön éppen korábban, és teljesen reménytelen dolog lesz hangolni a járatokat (és az 54-esnél meg könnyen lesz zsúfoltság...). De a propaganda mehet, hogy igen, megoldottunk minden "lakossági" kérést. Mindenféle közvetlen viszonylaton lesz majd 20-30-60 percenként "valami" :-/

 

A 3A meghosszabbításával (ha már meg "kell" lépni) meg vigyázni kell arra is, hogy ne kelljen plusz kocsi rá, mert reggel 30 percre forog vissza nyáron 2, télen 3 kocsi (és ne a 43-as legyen beforgatva, mert azt inkább ki kellene váltani, ha már ennyire nincs kocsi...).

 

dyz: Ugyan már, azóta bőven lett volna idő rendbehozni a Plasmákat, vagy ha azt már nem éri meg, akkor gondoskodni a pótlásukról. Ehelyett hagyták lerohadni az összeset.

1,5 évvel ezelőtt rendbe lettek hozva (a maguk szintén) és 4-5 ment stabilan (augusztusban egy volt a 69-on, egy a 9/68 és még 3 darab a 34-38-38B-n ment). Ehhez képest manapság már néha egy sem volt üzemképes. Ez azért elég durva.

Előzmény: N-core (40242)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40249

Kár, hogy a cégre haragszunk, pedig ő csak abból főzhet amit fentről kiadnak politikusaink. Érdekes az önkormányzatra senki nem haragszik, hogy miért nem erre ad pénzt a stadion és más hasznos dolgok helyett? Miért ad mindig kevesebb pénzt, de képviselői emelésre mindig jut?

Előzmény: dyz (40247)
Racilaci Creative Commons License 2015.05.14 0 0 40248

Csakhogy ez a fejlemény egyáltalán nem meglepetés -  a korábbiak fényében. Az ellenkezője lett volna meglepetés.

Előzmény: dyz (40246)
dyz Creative Commons License 2015.05.13 0 1 40247

OFF: annyira elegem van ebből a "minden mindegy, csak ócccccó legyen" szemléletből, ami tombol a cégnél. Eközben persze a marketing gépezet nyomja ezerrel a maga fontosnak tartott dumáit, a honlap Aktuális rovatában minden második hír ilyen, rettentő fontos és közérdekű dologról szól:

  • Közlekedik a család Miskolcon is!
  • Rajzpályázat: Bicajozz biztonságosan
  • Ózdi ovisok az MVK-nál
  • MVK a kerékpáros családi napon

Az, hogy nincs elég kiadható kocsi, az valahogy nem hír. Helyette jön majd egy hatalmas és utasbarát fejlesztésként eladott menetrendváltozás.

dyz Creative Commons License 2015.05.13 0 0 40246

Ugyan már, azóta bőven lett volna idő rendbehozni a Plasmákat, vagy ha azt már nem éri meg, akkor gondoskodni a pótlásukról. Ehelyett hagyták lerohadni az összeset.

Előzmény: Racilaci (40245)
Racilaci Creative Commons License 2015.05.13 0 0 40245

Nagy felelőtlenség volt a habokra bevezetni a Hideg sort. Az indulás pillanatában lehetett látni, hogy bukó ötlet. Természetesen most már fájni fog a hiánya.

Előzmény: Törölt nick (40240)
Woodyka Creative Commons License 2015.05.13 0 0 40244

Azért ha lehet, a guglit hanyagolnám, nekem nem hiányzik még egy dolog, ami rögzíti minden dolgomat enyves kézzel. És annyira nem gáz, nekem egyszerűen, gyorsan használható ez az app is, csak ne lenne egyfelől ennyire kizárólag online használható, másfelől ne akarna minden alkalommal mindent nulláról letölteni. Azért ennyire nem kellene amatőr mód leprogramozni.

Előzmény: N-core (40242)
István Gyuri Creative Commons License 2015.05.13 0 0 40243

pótló: Nagy felelőtlenség lenne a Hideg sort dobni...

Nézd, ha nincs olyan eszköz, amivel a forgalom biztosítható, akkor ez kényszer.

Más kérdés, hogy hol van a vig. magabiztossága, amikor azt állította, hogy borzalmas állapotban vette át a véget és a járműket, mert most úgy néz ki, hogy más autóbusz-forgalmi vezetővel plusz 6 kecskeméti busszal is napi problémák vannak, ami előtte nem volt.

Illetve két éve volt, azt a korszakot egy vig-váltás zárta le.

 

Ezek szerint a 30-as valóban amolyan 31-32 féleség lesz talán reggel és este.

Abszolút támogatható, mert este az, hogy az Avas felé jár a 31-32-35É is 20-30 percenként az nagyon gáz, mert nincs egységes csatlakozási rendszer se, és a legfontosabb megállókba csak a 32-es jár.

De ez még mindig nem lesz rendszer, csak toldozgatás...

 

Bár a 35É-ről is hallani ezt azt, nem lenne úgy már sok? Főleg, hogy az Ifjúság érintetlen maradna.

A 35É-nek a Sályi felé kellene járnia (és akkor maradhat a 31-es ott), mert kb. járatonként 1-1 le/felszálló van ott azon a szakaszon...

Előzmény: Törölt nick (40240)
N-core Creative Commons License 2015.05.12 0 1 40242

Jelenleg a Miskolci Mobilmenetrend (+ a támogatói változat) sokkal használhatóbb, mint ez a hivatalos app. Net nélkül meg van lőve, de gyakran még azzal együtt is kiírja, hogy nincs adat, ha meg akarom nézni, éppen mikor mi indul. Ráadásul elég lassú és nehézkesen lehet léptetni benne menüpontról menüpontra a kilépés veszélye nélkül, és az is bosszantó, hogy a megállókat a kódszámaik alapján kell beazonosítani valahogy, ha a kedvencekhez akarom adni őket.

 

És ami igazából a netes valós idejű térképüknél is hiányzik, és itt is: jó lenne egy olyan nézet, amely feltünteti az összes megállóhelyet a térképen, és az összes éppen közlekedő járatot.

 

Az már csak az álom-kategória, hogy ha mint ahogy a BKK, az MVK is használná a Google Transit-ot...

 

Tegnap este egyébként példás volt az utastájékoztatás a villamoson: most már a kiírás rendesen "Malomszög u." lett, van hangos utastájékoztatás (igaz, 1V-nek mondja a villamost), és a belső kijelző is naprakész (habár itt REZSI-nek írta ki í járatot :)) Amikor este visszaállt a rend, visszaálltak a feliratok is, viszont azt hiszem, megint változtattak valamelyest a betűtípuson.

Előzmény: Woodyka (40239)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.12 0 0 40241

Ezek szerint a 30-as valóban amolyan 31-32 féleség lesz talán reggel és este.

Bár a 35É-ről is hallani ezt azt, nem lenne úgy már sok? Főleg, hogy az Ifjúság érintetlen maradna.

Előzmény: N-core (40237)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.12 0 0 40240

Nagy felelőtlenség lenne a Hideg sort dobni...

Előzmény: István Gyuri (40236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!