Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.07 0 0 210

Láttam Liqui Moly MoS2- adalékot 200ml kiszerelésben kb 2000Ft.
Akkor szerintem nem pénz érte ha már ekkora hatékonysággal bír.  :)

vwopel Creative Commons License 2011.03.03 0 0 209

annó a fimol jótékony hatással volt mindenre amibe bele raktuk;)

skodák díjazták a legjobban, könnyebb indulás, tisztább motor, finomabb alapjárat.

 

más: spuri kék - piros? van érezhető különbség vagy csak bizbisz?

 

és mi a legolcsóbb forrás? 2300- 4600 elég húzós

Előzmény: KRISSztus (208)
KRISSztus Creative Commons License 2011.03.03 0 0 208

Mos2 adalékok elég olcsók, valakinek tapasztalata ezzel van? :O

Hitmanus Creative Commons License 2011.03.01 0 0 207

A belinkelt oldal a világon semmiféle információt nem tartalmaz arról, hogy mennyi hatóanyagtartalma van az olajnak vagy a gélnek! Lehet hogy neked kellett volna elolvasni nem?! :D

Előzmény: isp-béci (204)
MiSA Creative Commons License 2011.02.28 0 0 206

Idő közben megkaptam a válasz e-mailt a forgalmazótól.

 

"Köszönjük megtisztelő felkeresését.
Amit Önnek ajánlunk, az a következő:
- Még olajcsere előtt öntsön motortisztító adalékot a motorba: 1 tasak 20 ml-es Xado Vitaflush/ 1 l olaj.
- Járjon vele 1-200 km-t, max.1000 km-t, mely idő alatt a motor
tökéletesen kitisztul, és a használt olajban lebegő fémkopadék nagy
része is visszaépül a fémfelületekre, mert ez a szer is tartalmaz
fémkerámiaképző adalékot.
- A Xado olaj is tartalmaz fémkerámia képző adalékot, de csak
olyan koncentrációban, mely a későbbi kopást akadályozza meg.
- Ha Ön a korábbi kopott fémfelületek néhány ezer km alatt történő, mérhető növekedését, kompresszió növekedést, stb. akar elérni, akkor mindenképpen javasoljuk a Xado gél használatát.

Ugyancsak felhívjuk figyelmét a Xado üzemanyagadalék használatára, melyet egyszer kell egy tank üzemanyagba bejuttatni. Ez a szer a teljes üzemanyagellátó rendszer kopásvédelmét és felújítását eredményezi. Nézze meg a honlapunk, www.xado.hu Xado tapasztalatok könyvtárában.

További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésre.

Tisztelettel:
Forgó Antal
üv.ig.
Forex Kft.
1033 Budapest, Kiscsikós köz 10.
Tel.: 1 388 8822/2 Fax: 1 250 1168
e-mail: forex@forex.hu
homepage: www.forex.hu"

 

 

Tehát jól döntöttem, Nekem a friss hagyományos olaj + 3 tubus gél kell most.

Rákövetkező olajcseréig meg még igen sok idő van!

 

Előzmény: MiSA (205)
MiSA Creative Commons License 2011.02.28 0 0 205

Akkor ezekszerint 5 liter Xado olajban kevesebb az adalék mint a 3 tubus gélben. Ha javaslod hogy még tegyek bele, akkor inkább rakom bele a megszokott olajamat és utána nyomom bele a gélt.

Ráadásul ahogy néztem Castrol Edge 0W40-nek kicsit még jobbak is a technikai specifikációi mint a Xado 0W40-nek.

 

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: isp-béci (200)
isp-béci Creative Commons License 2011.02.27 0 0 204

Olaj csere után gondoltam én is. a z olaj nem tartalmaz annyi %-ban mint a tubus, csak az első alkalommal kell-utána elég az olaj. amúgy el-kéne olvasni-      http://www.xado.hu/utmutato.html

Előzmény: Hitmanus (202)
norbi0325 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 203

a metabond olajjal is ugyanez a helyzet...:)

 

Előzmény: Hitmanus (202)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.26 0 0 202

Olajcsere előtt semmi értelme beletenni. Ha Xado olaj lesz beletéve akkor meg utána is felesleges hiszen az már eleve tartalmazza az adalékot.

Előzmény: isp-béci (200)
isp-béci Creative Commons License 2011.02.25 0 0 201

Bocsi- MiSÁ nak akartam

Előzmény: isp-béci (200)
isp-béci Creative Commons License 2011.02.25 0 0 200

1-tubust azért tegyél bele. úgy jobban fejti ki a hatását. utána már csak olajat kell majd cserélni és 80-100-e/km után megint 1-tubus

Előzmény: Hitmanus (199)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.25 0 0 199

Szerintem tökmindegy hatóanyag tartalom szempontjából, mert gondolom a három tubust úgy számolták ki, hogy meglegyen az adag. De ha amúgy is olajat cserélsz akkor szerintem a Xado olaj jobb ötlet. Nem kell foglalkozni vele utána már.

Előzmény: MiSA (198)
MiSA Creative Commons License 2011.02.24 0 0 198

Sziasztok!

 

Engem az érdekelne hogy melyik a hatékonyabb megoldás, olajcserém hamarosan egyébként is aktuális.

A. Veszem a szokásos olajamat + 3 tubus gél, ahol a leírás is írja (5 literbe)

B. Veszek Xado olajat, elvileg ez is revitalizálóval együtt van.

 

Anyagilag ki tudom számolni melyik éri meg jobban, de igazából arra vonatkozan nem találtam infót hogy melyikben van "több" javító anyag. Motor szempontjából melyik a hatékonyabb megoldás?

 

Előre is köszönöm a válaszokat, főleg ha valaki járatos ezzel a termékkel kapcsolatban.

 

Üdv: MiSA

KRISSztus Creative Commons License 2011.02.19 0 0 197

Hy!

Én most fogok nemsokára kipróbálni XADO adalékot az 1.4es dízelembe, meg váltóba, üzemanyagadagolóba.
Kiváncsi leszek mien lessz utána tőle az autó.
Motorikusan kicsit gyengécske már és a motorfék sem az igazi...

PROTEC OLAJADALÉK(NANO ENGINE PROTEC&SEAL) - Erről az adalékról hallott már valki??? Elég olcsó. Árban kb mint a Rimett csak ez német nem ruszki. :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.18 0 0 196

Kiváncsi vagyok mit veszel észre az adalékolástól.

Előzmény: Hitmanus (195)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.17 0 0 195

Helyesbítenék 116.000 km :) de a moci még nagyon egyben van.

Előzmény: Hitmanus (194)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.13 0 0 194

Skoda octavia 1.6 benzin 114000 km és benzin/gáz üzemű.

Előzmény: Törölt nick (191)
isp-béci Creative Commons License 2011.02.13 0 0 193
isp-béci Creative Commons License 2011.02.09 0 0 192

Üdv mindenkinek. Tavaly +hívtak 1 METABONDOS előadásra, jött a bemutatkozó szöveg, bla-bla bla. Aztán jött a csapágy TESZT a sima olajjal utána az adalékos olajjal ( itt betesznek 1 szerkentyübe csapágyhengert 1kis olajjal ezt mérik valami mérővel a húzási nyomatékot vagy mit, amit 1 vilany motor hajt azt+mérik az áram vagy amper felvételét. Minnél nagyobb a nyomaték és kisseb az áramfelvétel annál JOBB. ) Na mondom ÉN próbáljuk ki az én olajamat (10w-40 diesel ) Ők még ilyen olajról nem hallottak, mondom SUPER. Az nem lehet igaz mondták, csak a metabond azISTEN.       Új csapágy-én olaj osz megföttek a szakik, az nem joó jött a NAGYhasu öltönyös (Úriember) új csapágy-új olaj húzónyomaték nagy--- Áramfelvétel kicsi. sokkal jobb voltak az értékek a sima XADÓ-val mint nekik a metabondos adlékkal. Utána kérték hadjam-már ott nekik tesztelésre. Nem nyertek hagszórót. TISZTELETTEL:

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.09 0 0 191

Milyen kocsi?mennyi km-es?

Előzmény: Hitmanus (190)
Hitmanus Creative Commons License 2011.02.09 0 0 190

Tegnap megkapta a verda az első xado "beöntését"! :D Kiváncsian várom, hogy lesz-e és ha igen  milyen hatás. Fogyasztását eddig is mértem folyamatosan, szóval nem lesz nehéz észrevenni ha változik. Erő volt a motorban eddig is szépen, de ha erre még esetleg rátesz egy lapáttal az csak jó! :) Természetesen folyamatosan megosztom veletek a tapasztalatokat, hátha hasznos lesz valakinek.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 189

Ja és persze,hogy utánnaolvasok,olvastam!!Meg azért vagyok itt is a fórumonn.

Előzmény: norbi0325 (187)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 188

Kopott-e? azt nem tudom de eszegeti az 5w olajat főleg autópályán!Ja a turbóm uj,mielött azt neveznék hibásnak.

Előzmény: norbi0325 (187)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 187

Nem vagyok nagy metabond szakértő de a te motorod kopott, nagy olajfogyasztású??    

Mert az old inkább oda való !     A gold meg inkább az újszerű motorokba .............

Dehát úgyis UTÁNAOLVASOL nem ?  :))

 

 

Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 186

Mindenképp megírom,hogy melyiket választottam a sok közűl,nem kéne inkább a metabond gold,vagy old nekem??

Előzmény: norbi0325 (184)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 185

Bocsánat elírtam :  olyant hogy metabond vagy prolong után valaki deicsérné a metabondot" Restore vagy prolong után a Metabondot ..:))

 

Előzmény: norbi0325 (184)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 184

Igazából mindeegyik adalék ugyanazt csinálja ..surlódástcsökkent ..felvisz ,belediffundál az anyagba 1-2 mikronnyi réteget....Nem fox tudni dönteni mit is rakj bele, de amit először belerax ,azt fogod bizonyosan használni továbbra is ! Nemhallottam, meg valószínű nem is fogok olyant hogy metabond vagy prolong után valaki deicsérné a metabondot, vagy fordítva ...Ha létezne ilyen írás akkor az biztos csak " már csak azért se" kifogás :)

Javaslatként: Metabond c      ajánlanék....neked ...Ha ez lesz az első adalékanyag beöntésed, akkor biztos nem fox csalódni ....Nem utolsó sorban biztos már láttad de a  videó is magáért beszél.... mint minden más kísérlet is ...Majd írj hogy döntöttél , és mi győzött meg , amiért azt választottad amit választottál :)

 

Előzmény: Törölt nick (183)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 183

Én 1.9dci renault-ba tennék valamit,de nagyon hezitálok,hogy mi legyen.Már sokat hallotam a restore-nevű adalékról,a rimet-ről meg ami létezik szóval mindenki mást dicsér.Hallotam olyat is de szerintem nincs valóságalapja ha a metabondot nem uj kora óta használom akkor a szelepszár szimeringeknek nem tesz jót!Te mit tennél agy 230ezret futott dci-motoros taxiba??????

Előzmény: norbi0325 (182)
norbi0325 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 182

Én a  Pd Tdi motorhoz a Metabond Goldot !

 

Előzmény: Törölt nick (181)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 181

Te melyik metabondot használod???????

Előzmény: norbi0325 (180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!