Ronda megbízhatatlan autók idétlen hangot kibocsátva mennek körbe-körbe, amíg el nem romlanak. Aztán a kialakult végeredményt az idióta szabályokra hivatkozva szenilis vén majmok saját elképzelés alapján megváltoztatják.
A Goldentowns nevű online játékot szeretném a figyelmetekbe ajánlani. A játékban egy várost irányítasz és Magyarországhoz tartozol (ha más országban lévő IP-címről regisztrálsz, akkor ahhoz az országhoz). Ami még a város fejlesztésénél is izgalmasabbá tudja tenni az egészet, az az, hogy többek között aranyat lehet gyűjteni, amit el tudtok adni a játékokonak valódi pénzért, euróért. Jelenleg 5 euró 1 játékbeli arany. A játékkal több időt töltők így némi kereset-kiegészítésre is szert tudnak tenni amellett, hogy nagyon élvezetes növelni a városka méreteit, szolgáltatásait. Tehát itt egy játék, amivel nem csak jól szórakozhatunk, hanem akár pénzt is kereshetünk, ha jól játszunk.
Harcokat is lehet indítani más városok és országok ellen is. Ezúton is gyarapíthatók az ország javai, s minél többen regisztrálunk, annál erősebbek leszünk mi, magyarok.
Elég sokrétű a játék, még adókat is kell fizetni. A megtermelt javak után 10%-ot adunk az államkasszába, 10%-ot a referrernek (ez mindenképpen van, akárhogy regisztrálunk, csak akkor a játék fejlesztői eladnak minket a már meglévő játékosoknak) és 10%-ot a város részvényeseinek, mert ilyen is van. Közgazdaságilag sem utolsó a játék, hiszen a piacon vásárolható nyersanyagokon és munkásokon, katonákon kívül vehetünk államkötvényeket és városi részvényeket is.
Az ország törvényeit mi magunk hozzuk meg, szavazással.
A játék ingyenes, nem kell fizetni sem a regisztrációért, sem később a részvételért. Persze, aki gyorsabban szeretne fejlődni, az pénzért (szintén euróért) vásárolhat magának nyersanyagokat, munkásokat stb., de ez nem kötelező: mindenféle befektetés nélkül is élvezhető lesz:)
Állapot: sosem játszott (a lapkák a keretben) Nyelv: angol Nyelvfüggőség: nyelvfüggetlen (magyar szabály beszerezhető a netről) Átadás: Személyesen Budapesten (Hungária-Thököly sarka elsősorban). Kb. 2 hetente Pakson. Esetleg postázom is (kizárólag előre utalást követően!), ekkor a vevő fizeti a postaköltséget is! Ár: 9.500.- (nem látom magyar webshopban, külföldön € 36,00.- körül van)
érdeklődni mail-ben: saabee27 kukac vipmail pont hu
Sajnos nem országútival tekertem körbe, hanem egy trekking vázas kerékpárral. Akivel mentem ő, ment országútival, de sajnos nem fejezte be a balatoni kört.
Amúgy baromi jó volt tekerni, mert végre nem volt dög meleg se nappal se éjjel, így kellemesen volt az egész körút. Engem először Balatonalmádinál ijesztett rám az eső, amiből végül semmi sem lett, végül késő este hajnali 1 körül kapott el az eső Balatonbogláron, mikor épp indulni akartam. Fél órát vártam, majd onnantól egy csepp sem esett csak a pocsolyákat kerülgettem :D
Idén újra neki vágok/vágunk csoportosan úgy 3-5 fős társasággal. Már folyik a szervezés az 2014-es Spirit of Balaton-nal kapcsolatban, ami július 5. szombaton rajtol :)
De jó! :)) Csuda jó kaland volt.... :D Egyébként láttam hogy ksgy is volt 2-3 éve.
A képről hiányzik Hitman, Őt sajnos a szervezők nem engedték indulni, hiába erősködött, hogy Ő lánc nélkül is tudja tartani a tempót, nem hittek neki, így öt elcseréltük pár parizeres zsemlére. Mondjuk jobban jártunk a szenyókkal....
Kicsit off a téma, de nem régiben érkeztek meg a képek a 2013-as Spirit of Balaton balatonboglári pecsételő állomásról, ahol pár ismerős is feltűnt :) Remélem a következőre is jöttök! :)
Én zoom nélkül is tökjól elvagyok vele. :) Ennyiért érdemes kipróbálni, a lowcost (kevés induló pontszámból lehet gazdálkodni, plusz a bevétel is minimális menetközben) meccsek nagyon taktikusak tudnak lenni.
Hát más f1-es játékkal nekem is van tapasztalatom, és az alaptéziseket én is ismerem, de ezt a játékot annyira nem ismertem, hogy a csr setupot is alig találtam meg.
Egyre jobban sikerül a beállításokat alkalmazni, a youtubon is vannak fent beállítások a gumikíméléshez, csak ugye akkor más hátrányok kerülnek előtrébe, meg kell találni a megfelelő kompromisszumot. Eljutottam arra a szintre, hogy már tartósabbak a gumjaim, mint a gépi ellenfeleknek, de ebben biztosan az is szerepet játszott, hogy a FI-tól átkerültem a Mercedeshez. A valóságban persze gumikezelésben épp a FI volt a jobb, de mivel billentyűzettel nyomom, szerintem az autó stabilitása segített abban, hogy ne kopjon annyira a gumi.