Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Nagyon köszönöm!:) A KDA-knak elől lengőajtajuk van? Egy bn 18 as listát is kérhetnék?:-P Ek. tudtok olyan győri tömegközlekedéssel foglalkozó oldalakat linkelni nekem ahol elég sok viszonylag friss képet lehet találni?
Egy elég hülye kérdés: Győrben a 412-eseknek "tilinkós" csengője van,vagy a hagyományos?És tudnátok nekem egy listát írni az ott közlekedő credo bn12-kről ill 412-es és ha van 415-ös ikarusokról?
Gratulálunk hozzá.Látszik,hogy mennyire rossz anyagi helyzetben van a Kisalföld volán,tellik itt üres km.-re.Ezért kellett itt Győrben hétköznap is pár darabot(még ott is ahol nagy szükség lenne rá)és vasárnap is leálittani a csuklosokat,hogy teljen ilyen rengeteg felesleges üres 180km-re.A 665,és a 667-et eladta,most meg hozza-viszi a kocsikat,mert ha Sopronba elviszi Győrben van kocsihiány,ha Győrbe hozza Sopronban van kocsi hiány.Gratula a sok észhez.Akkor adott volna el 2 kocsi helyett 1-et és nem kéne ennyit üresen futkozni.
De ha véletlenül 33-as jön, arra is érdemes felszállni :).
Különben a Szentlélek térhez elég közel esik a marcalvárosi forgalmi iroda is (kb. 400 méter), ahová jóval több busz megy (a városházától a 22-es nagyon sűrűn, a Honvéd ligettől az 1-es és a 23-as közepesen sűrűn). A Szentlélek templom elég jellegzetes, könnyű odatalálni!
"A Vasi volán is vesz credot,de a Kisalföld Volán a Vasi volán buszábol nem vesz 1 darabotse.Oda müködik,de vissza már nem müködik a dolog."
A dolog nem így működik.
Egyrészt van olyan, hogy tender. Ez egy a Közbeszerzési Törvény szabályozta eljárás, amely lehetővé teszi, hogy a közpénzekből finanszírozott vállalatok gazdaságosan, a központi forrásokat kímélve juthassanak ingóságokhoz/ingatlanokhoz.
(Jó esetben) nem haveri alapon ruháznak be a Volánok autóbuszokba, hanem ilyen eljárások során választják ki a számukra legmegfelelőbb járműveket.
Másrészt a cégek, akik ARC-t vásárolnak, nem a Vasi Volántól szerzik be a buszt, hanem az Auto Rad Controlle Kft.-től, akik a különböző típusokat tervezték és koordinálják a gyártási folyamatot.
Valamint nem mellékes az sem, hogy a Vasi Volán már nem is készít ilyen buszokat.
A váz gyártása Budapesten, az összeszerelés pedig jelenleg Miskolcon, a Borsod Volánnál folyik.
Lizso! komoly volt ma a váltás. pont a zivatarba váltott le a lakatos kocsija nélkül az ikkernél, én meg gyalogolhattam a TSZ-be onnan. éppen száradok...