Az a benzines lehet jó is, de csak vasárnapi autónak! Egy mindennapi használat mellett még LPG-ből is sokat enne... Az automata dízel, hát ja... az a fránya 2.5TDI motor az nem a legjobban sikerült példány a VAG motorok közül...
Az utolsóról meg írtam a Passat topikban. De csak számold ki hogy mennyiben lennének ezek hazahozva minden költségükkel együtt és nézz szét itthon ebben a szegmensben!
Szép, sokkal szebb mint a másik volt! A futása sokkal hihetőbb mint a másiké, bár ez is elég kevés... talán a dokumentumaiból kiderülhet az ok, már ha van vezetve... (talán az első tulaj jobban, a második meg kevésbé hajtotta)
A lökhárító borítás kicsit lóg, de állítólag a vezérléscsere után szinte képtelenség rendesen a helyére rakni! (amit én nem nagyon hiszek, de már több olyan ember is állította akinek hiszek, szóval lehet benne valami)
Belül tényleg szép, a "fa" ízlés dolga, de a bőrtől majdnem sírva fakadtam annyira szép! Az utasoldalon annak a légzsák borításnak nem tudom, hogy úgy kell-e állnia... majd a többiek kijavítanak.
Azzal azért legyél tisztában, hogy az automata váltónak kb ez a futásteljesítmény az élettartama, szóval legyen a zsebben ~150 ezer a nagyjavításra!
még mindig a villannyal küzdök Azt valaki tudja, hogy az A oszlop aljában (vez. old) induló kék csatiból a piros-fekete és a barna-fehér milyen "útvonalon" jut el a belsővilágtás kapcsolóig? Ill. ezek kell, hogy valahol találkozzanak, mert oda vissza tudom lámpázni egymásban őket... a kék csati két pólusán és a lámpához érkező végeken..
Igen, igazatok volt, kicsit le volt lakva az autó. Tegnap megnéztem, hát sajnos megint nem lesz ebből vásárlás. Most viszont találtam egy másikat, egy újabb triptronikot. Ez már kulturáltabb mint az előző.
Sziasztok! 1-es Superb-ben tapasztalt már valaki zörgést, nyiszogást az anyos oldali légzsák és a középkonzol közti részen?! Bejöttek a hidegek és a dermedt műanyagok égtelen nyikorgásba kezdtek... Anyos felöli légzsák hogy szerelhető ki?