Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fúrómester Creative Commons License 2013.05.10 0 0 34095

"a padláson volt."

 

Ebből következik, hogy a fia meg járt a palláson.

 

Dúúrva bulik mehetnek nálad, legközelébb én is mék. :-)))

Előzmény: Johnny_Disco (34094)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.05.10 0 0 34094
A Mátra engem is érdekelne, múltkor a váltó
miatt lemaradtam.
Megkerült a fiad piros sapkája,
a padláson volt.
Előzmény: tue-14 (34091)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.05.10 0 0 34093
Terrano kolléga venne ezt-azt, én itt a Pest környékieknek FA-mentesen
szoktam rendelni, csak egy EU-s adoszam kell hozzá.
Ha ez neked is megy, akkor célszerűbb, ha ő most hozzád
száll be, mert nekem aktuálisan semmi nem kell.
Előzmény: fúrómester (34092)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34092

Jó.

 

Akkor közhírré tétetik: Akinek köll valami kolonc a Paddockból az rikkantson, mer 2 napja kupplung nélkül járok, -kezdem megszokni-, oszt kell nekem pár apró bazár.

 

Felgyorsítom a jármű javítását, hogy menni tudjak.

Előzmény: tue-14 (34091)
tue-14 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34091
Csak neked mondom, halkan hogy masok ne halljak, de ugy tudom Kompy kollega megint egy matrai turan tori a fejet. Arra erdemes lenne benevezned.
Előzmény: fúrómester (34082)
terrano1 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34090

Illetve ismételtem!

Gmailról.

Előzmény: terrano1 (34089)
terrano1 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34089

Kontráztam!

Előzmény: Johnny_Disco (34086)
futi_disco Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34088

Tudod hogy van ez: örökélet meg egy napig bírja...

Volt kollégám nemrég keresett meg, hogy gondolkodik egy 300TDI-s Disco megvételén.

Ő azt kérdezte, hogy az a bizonyos piros jó vétel-e? Na az is régen fenn van már a hahu-n.

Előzmény: élijen (34085)
turbo2 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34087

Neked küldi vagy nekem? Mennyibe fáj ?

És köszönöm.

 

Tudom, hogy ez már szőrözés de nem küldené el az első biztonsági övek felső bekötőpontján lévő csvar burkolatát ami a magasságállító burkolata is ? Nekem töröttek. Ez már tulzott igényesség talán...

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (34084)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34086
Hát én nem kaptam semmit, próbáld meg még egyszer lécci.
Előzmény: terrano1 (34083)
élijen Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34085
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34084

a csatlakozókat elküldi a srác postán. azt mondta, hogy neki ott csak 3 csatlakozó van, de a 20 pines köztük van mindenesetre.

Előzmény: turbo2 (34070)
terrano1 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34083

Írtam mailt,a nyilvánosra.

Előzmény: Johnny_Disco (34023)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34082

Nekem is már oda kéne tolni a képemet hozzátok.

 

Vagy hozzátok közelebb a fóti patakot! :-)

Előzmény: pinguru (34081)
pinguru Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34081

Gyere velünk túrázni, megtanítunk mindenre ;)

Előzmény: Crusito980 (34080)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34080

Na Mester, akkor itt az első: mennyiben fáj egy ilyen két-három személyes keceli offródtanoda/izé kezdőhülyegyerekeknek? Vmikor nyáron tuti meglátogatnánk :P

jöhet mailben is, crusito@gmail.com

 

 

Előzmény: fúrómester (34079)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34079

" de addig is fárasztalak még Titeket a hülye kérdéseimmel :P"

 

Na ezt mán szeressük! :-)

Előzmény: Crusito980 (34077)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34078

Ja azt el is felejtettem, hogy a szélvédő teljes magasságában végig van repedve...

Előzmény: Crusito980 (34077)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34077

Mester, igazad van :)

P38 lenne a tutti, alternatívának kérdezem a másikat. Elég nagy fasz vagyok - mint az már biztosan feltűnt - csak sokat tökölök...

 

Már szinte mindegyik benzines P38at megnéztem, leutolsónak a tuti nyíregyházit, de egyik nagyobb gány, mint a másik. Futinak volt igaza rohadtul, amikor egy óbudait ajánlott nekem megvételre. NA azt elkúrtam, hogy nem vettem meg. Már eladták... a sok tökölés miatt...

A nyíregyit megnézem, mondja a kereskedő, hogy ilyen tuti, olyan fasza, hibátlan. Beindítja, hát lyukas a kipufogó. A hifi nem szól, viszont a navi sem igazán akaródzott. Szerinte újra cserélték, nem a gyári van benne. A légrugók repedtek mind, alapjárat össze-vissza. Ez még mind oké is lenne, de aszongya, hogy 3 hete számolta be a kocsit, mikor Mandrastól tudom, hogy már évek óta eladó. Ez is oké, próbálkozott. Mondom jójó, persze, hát szóval ismerősök látták már ezt a kocsit korábban is. Hümmög. Ez is oké. Ami nem oké, hogy 1.9M a vége és ha nem tetszik, elmehetek újat venni :)

 

Na majd meglátjuk, de addig is fárasztalak még Titeket a hülye kérdéseimmel :P

Előzmény: fúrómester (34076)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34076

Te tényleg nem bírsz magaddal. :-)

 

19-re lapod húzol? :-)))

Előzmény: Crusito980 (34075)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34075

Turbo és Pooh, köszi!

 

L322 4.4, ennek a kocsinak milyen típushibái szoktal lenni?

fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34074

Pelenkázás. :-)

Előzmény: tue-14 (34063)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 34073

Puttonyosat akartál venni, oszt okosítottál egy  luxusautót?............Vagy nyertél a lotton? :-)

Előzmény: Boery (34072)
Boery Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34072

Újból segítség kellene.

D2 tulajok- tudja-e valaki mennyi a gyári magasság beállítása a hátsó légrugóknak.

Szenzort cseréltem meg 2 új lufi is került bele és úgy tűnik mintha nem lenne egyforma a két oldal.

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34071

szerte a világon nagyon sokan használnak LPG-t a P38-ban, és semmi olyan komoly problémáról nem hallottam, ami gondot okozna valami konstrukciós hiba kapcsán.

amiről viszont tudok, az az L322-el kapcsolatos: ebbe csupán 2006-ig gyártott példányokba érdemes LPG-t szerelni, amíg a BMW 4.4-es V8-asát rakták bele. valamikor 2006-tól pedig a Jaguar motorokkal szerelték a benzines Range-t, ezek pedig hajlamosak átégni a szelepek környékén (szelepfészek), persze gázüzemről beszélünk most.

ezt már más, nem RR specifikus forrásokból is megerősítették, a weben találhatók olyan, LPG-vel foglalkozó oldalak, ahol listázzák azokat a kocsikat illetve motorvariációkat, ahol probléma lehet a gázüzemmel, és a Jaguar motorok ott is szerepelnek.

Előzmény: turbo2 (34070)
turbo2 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34070

Már bocsánat, de az nem kereskedő hanem egy orbitális fasz.

Hacsak nem valami extrém ólomadalékigényű motorról van szó , és ugye ez nem lehet az, hiszen bleifrei a hajtóanyag, akkor SEMMI olyan nincs a PB gázban ami károsíthatná a motort. Sőt. Ugye teljesen kizárt, hogy a benzin kicsapódjon a hideg hengerfalon és lemossa az olajat, ergo mindig jobb a kenés. A jó keverékképzés miatt jobb az égés, kevesebb korom képződik, ami kevesebb lerakódással jár. Talán egyedül az önindító lehet sanszos mivel a gázzal nehezebben indul, de hát normális esetben nem is azt használod induláskor. Szokták mondani, hogy az injektoroknak árt mert nem használják őket. Nos szerintem  meg az a pár perc amit naponta használja az ember az bőven elég.  De ami korszerű gázos kocsit láttam az gázzal is jól indult ha +-os volt a hőmérséklet. A régi reduktoros megoldások se voltak hajlamosak lefagyni ha már melegedett az idő, hiszen 2-5 percen belül már langyos vizet keringetett át rajta a rendszer. Mínuszokban már sanszos...

Én vagy 300.000 km-t mentem gázos autóval és emiatt soha semmi bajom nem volt, illetve de. Egyszer  kilyukadt a porlasztó úszójának az alja mert kidörzsölődött ahogy szárazon leért a fenékre. Ehhez tudni kell, hogy én nyáron egyáltalán nem használtam benzint. Így viszont csontra száradt a karburátor. Egy konstrukciós hiba miatt pedig ilyenkor leért az úszó az aljára. Más porlasztóknál van ami megakadályozza az úszó leülését. De ez egy 300 Ft-os hiba volt.

Előzmény: Crusito980 (34069)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34069

Okééé. Ha már itt tartunk, jön az újabb nagyszerű kérdés:

Találkoztam egy emberkével (kereskedő), aki szerint a P38 motorja nem bírja a gázt, uh eszembe se jusson beletetetni... Erről tartsunk most egy rövid közvélemény kutatást:P

Tie Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34068
Nyilván gáz, egy V8-nak úgy kell járnia, hogy a szelepfedélen az élére állított százas nem dől fel.
Előzmény: Crusito980 (34067)
Crusito980 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34067

Tie, nem enyim, csak eddig ahány 4.6-ost megnéztem, mindnek összevissza mozgott az alapjárata. Ez amúgy normális, vagy hogy is kérdezzem, nem gáz?

 

Előzmény: Tie (34066)
Tie Creative Commons License 2013.05.08 0 0 34066

Szar generátor, méresd ki a diódahidat. Ha egy-két dióda meg van halva, de a fesszabályzó jó, akkor nem fogod tudni multiméterrel kimérni, hogy szar a generátor, mert a feszültség meglesz, csak mivel három helyett kettő, vagy akár csak egy fázis tölt, nagyon kevés lesz az áramerősség. Emiatt aztán a komputer sokat hibázik.

De ezen kívül lehet ezer más hiba is, de többnyire ez szokott a hunyó lenni.

Előzmény: Crusito980 (34065)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!