Terrano kolléga venne ezt-azt, én itt a Pest környékieknek FA-mentesen
szoktam rendelni, csak egy EU-s adoszam kell hozzá.
Ha ez neked is megy, akkor célszerűbb, ha ő most hozzád
száll be, mert nekem aktuálisan semmi nem kell.
Akkor közhírré tétetik: Akinek köll valami kolonc a Paddockból az rikkantson, mer 2 napja kupplung nélkül járok, -kezdem megszokni-, oszt kell nekem pár apró bazár.
Felgyorsítom a jármű javítását, hogy menni tudjak.
Tudom, hogy ez már szőrözés de nem küldené el az első biztonsági övek felső bekötőpontján lévő csvar burkolatát ami a magasságállító burkolata is ? Nekem töröttek. Ez már tulzott igényesség talán...
Na Mester, akkor itt az első: mennyiben fáj egy ilyen két-három személyes keceli offródtanoda/izé kezdőhülyegyerekeknek? Vmikor nyáron tuti meglátogatnánk :P
P38 lenne a tutti, alternatívának kérdezem a másikat. Elég nagy fasz vagyok - mint az már biztosan feltűnt - csak sokat tökölök...
Már szinte mindegyik benzines P38at megnéztem, leutolsónak a tuti nyíregyházit, de egyik nagyobb gány, mint a másik. Futinak volt igaza rohadtul, amikor egy óbudait ajánlott nekem megvételre. NA azt elkúrtam, hogy nem vettem meg. Már eladták... a sok tökölés miatt...
A nyíregyit megnézem, mondja a kereskedő, hogy ilyen tuti, olyan fasza, hibátlan. Beindítja, hát lyukas a kipufogó. A hifi nem szól, viszont a navi sem igazán akaródzott. Szerinte újra cserélték, nem a gyári van benne. A légrugók repedtek mind, alapjárat össze-vissza. Ez még mind oké is lenne, de aszongya, hogy 3 hete számolta be a kocsit, mikor Mandrastól tudom, hogy már évek óta eladó. Ez is oké, próbálkozott. Mondom jójó, persze, hát szóval ismerősök látták már ezt a kocsit korábban is. Hümmög. Ez is oké. Ami nem oké, hogy 1.9M a vége és ha nem tetszik, elmehetek újat venni :)
Na majd meglátjuk, de addig is fárasztalak még Titeket a hülye kérdéseimmel :P
szerte a világon nagyon sokan használnak LPG-t a P38-ban, és semmi olyan komoly problémáról nem hallottam, ami gondot okozna valami konstrukciós hiba kapcsán.
amiről viszont tudok, az az L322-el kapcsolatos: ebbe csupán 2006-ig gyártott példányokba érdemes LPG-t szerelni, amíg a BMW 4.4-es V8-asát rakták bele. valamikor 2006-tól pedig a Jaguar motorokkal szerelték a benzines Range-t, ezek pedig hajlamosak átégni a szelepek környékén (szelepfészek), persze gázüzemről beszélünk most.
ezt már más, nem RR specifikus forrásokból is megerősítették, a weben találhatók olyan, LPG-vel foglalkozó oldalak, ahol listázzák azokat a kocsikat illetve motorvariációkat, ahol probléma lehet a gázüzemmel, és a Jaguar motorok ott is szerepelnek.
Már bocsánat, de az nem kereskedő hanem egy orbitális fasz.
Hacsak nem valami extrém ólomadalékigényű motorról van szó , és ugye ez nem lehet az, hiszen bleifrei a hajtóanyag, akkor SEMMI olyan nincs a PB gázban ami károsíthatná a motort. Sőt. Ugye teljesen kizárt, hogy a benzin kicsapódjon a hideg hengerfalon és lemossa az olajat, ergo mindig jobb a kenés. A jó keverékképzés miatt jobb az égés, kevesebb korom képződik, ami kevesebb lerakódással jár. Talán egyedül az önindító lehet sanszos mivel a gázzal nehezebben indul, de hát normális esetben nem is azt használod induláskor. Szokták mondani, hogy az injektoroknak árt mert nem használják őket. Nos szerintem meg az a pár perc amit naponta használja az ember az bőven elég. De ami korszerű gázos kocsit láttam az gázzal is jól indult ha +-os volt a hőmérséklet. A régi reduktoros megoldások se voltak hajlamosak lefagyni ha már melegedett az idő, hiszen 2-5 percen belül már langyos vizet keringetett át rajta a rendszer. Mínuszokban már sanszos...
Én vagy 300.000 km-t mentem gázos autóval és emiatt soha semmi bajom nem volt, illetve de. Egyszer kilyukadt a porlasztó úszójának az alja mert kidörzsölődött ahogy szárazon leért a fenékre. Ehhez tudni kell, hogy én nyáron egyáltalán nem használtam benzint. Így viszont csontra száradt a karburátor. Egy konstrukciós hiba miatt pedig ilyenkor leért az úszó az aljára. Más porlasztóknál van ami megakadályozza az úszó leülését. De ez egy 300 Ft-os hiba volt.
Okééé. Ha már itt tartunk, jön az újabb nagyszerű kérdés:
Találkoztam egy emberkével (kereskedő), aki szerint a P38 motorja nem bírja a gázt, uh eszembe se jusson beletetetni... Erről tartsunk most egy rövid közvélemény kutatást:P
Szar generátor, méresd ki a diódahidat. Ha egy-két dióda meg van halva, de a fesszabályzó jó, akkor nem fogod tudni multiméterrel kimérni, hogy szar a generátor, mert a feszültség meglesz, csak mivel három helyett kettő, vagy akár csak egy fázis tölt, nagyon kevés lesz az áramerősség. Emiatt aztán a komputer sokat hibázik.
De ezen kívül lehet ezer más hiba is, de többnyire ez szokott a hunyó lenni.