Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.14 0 0 6
Hm.

Kb. egy eve tervezzük a felújitását, idő/hely hiányában egyre csúszik...
www.extra.hu/csaba_t/pannonia.htm
Itt lehet megtekinteni a kicsikét, T5 1968. Pöcc-röff, de van rajta munka rendesen.

Mindjárt van kérdésem is: mi okozza azt, hogy alapjáraton szépen ketyeg, gázt adva fullad? Hogyan szüntessem meg?
További gond: a karbi alján van két csavar. Ezeknek a tömitése tönkrement. Milyen tömitéssel pótolhatom, hol lehet hozzájutni?

Várom a válaszokat!

A Pannonia örökké megy :-))

vwlaca Creative Commons License 2001.11.14 0 0 5
Jó estét!

A veterán topicból ugrottam át, nagyon örülök ennek a fórumnak. Bár még nincs Pannóniám, de terveim közt szerepel egy nem kiglancolt, hanem átlagos áll.-ú egyhengeres beszerzése. A T5-ös tetszik, meg a régebbiek közül a TL250-es. Felújításnál állítólag a dugattyúnál lehetnek anyaggondok, a kis műhelyek nem megfelelően készítik és ezért könnyen beragad. Hol készítik megfelelő minőségben ezt az alkatrészt? Az elég húzós, hogyha felülsz a vadiúj gépedre, aztán borulsz és töröd össze magad, és a motorod. Ez a történet egyébként megtörtént: Dani Péter-Csepelek, Pannóniák c. könyvében olvastam.

Üdv
Laca

Előzmény: CsA (4)
CsA Creative Commons License 2001.11.14 0 0 4
Yesss!
Éreztem, hogy ennek a topic-nak létjogosultsága lesz.
Schnitt!
Most már nagyon sajnálom, hogy annak idején eladtam őket, plána olyan potom pénzért. 500 Ft-ért vettem egy komplett gépet (mon'gyuk rozsdás volt kissé, mivel egy fészernek támasztva állt vagy 10 évig - persze kívül), meg egyet darabokban gyönyörően felpolírozott, állítólag felújított blokkal, szintén 500 pénzért. Hol vannak már ezek az árak... :-(
Egy pótblokkom még mindig van otthon, bár kissé át van alakítva, valami dilis extulaj szerintem kerti traktorba szánta, mer' a primer hajtásnál ki van törve a blokk, hogy a hajtást ne hátrafelé, hanem lefele lehessen elvinni... De azért még jó lesz valamire...
A felújításnál a cserélendő alkatrészeket honnan szedted össze - mint pl. dugattyú, gyűrűk, stb?
Előtte még mentél vele, tehát vannak üzemeltetési tapasztalatok is, vagy úgy vetted "kosárban"?
CsA
Előzmény: Schnitt (3)
Schnitt Creative Commons License 2001.11.14 0 0 3
Végre egy Pannoniás topic.
Nekem egy felújítás alatti T5-ösöm van. Még egy métert sem mentem vele, de a hangját már hallottam :o)) Az alkatrészek újrafestve, motorblokk felújítva, Kerekek újrakrómozva, új küllők, stb. A csíkozással vagyok elakadva, mert festeni nem merem, matricát meg egyelőre nem kaptam hozzá. (olyan kellene, amit nem old le a benzin, és lehet kapni A3-as formátumban).

Nem lesz újszerű állapotú, de nem is az a célom (egyelőre), de legalább nem fogok később sem unatkozni, mindig lesz egy kis csinosítanivaló, políroznivaló rajta.
Ha kérdésed van a típussal kapcsolatban, tedd fel, hátha tudok válaszolni. (begyűjtöttem némi szakirodalmat, meg mostmár tapasztalatot is)

Előzmény: CsA (-)
Lord Iffy Creative Commons License 2001.11.14 0 0 2
Schnitti!!!!!! gyere pannoniázni.:O)))
CsA Creative Commons License 2001.11.14 0 0 1
Hát, ha jó Pannóniás oldalakat akarsz látni, akkor ajánlom a

http://www.extra.hu/pannonia/
http://www.winston.hu/pannoniamania/

linkeket.

CsA

Előzmény: Kibi (0)
Kibi Creative Commons License 2001.11.14 0 0 0
Szia!

0 Pann0niám van, és nem is lesz egyhamar, mert 0 j0gsim van nagym0t0rra! :-)

De szép gép, ugyhogy ha vannak képeid, azokat szívesen nézegetem!

Kaibi

Előzmény: CsA (-)
CsA Creative Commons License 2001.11.14 0 0 topiknyitó
Létezik, hogy még nincs ezeknek a príma gépeknek topic-ja? Valaha volt nekem kettő (T5) eléggé restaurálandó állapotban. Ifjonti lelkesedésem hamar lelohadt, és el is adtam őket, de mára ismét kedvet kaptam, hogy vegyek egyet.
Várom a hozzászólásokat, kinek van vagy volt, mik (voltak) a tapasztalatok és megerősítést arra, hogy állítólag újra lehet hozzájuk új (gondolom utángyártott) alkatrészeket venni.
CsA
(akinek most csak egy 68-as évjáratú csepptankos Cz 175 figyel otthon)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!