Ezután menet közben néha felvillant a generátor visszajelzője és hiba üzenet ként kiírta, hogy ALTERNATOR WORKSHOP.
Megnéztem a kis könyvébe ez Genereátor szervizt jelent.
Kérdésem az lenne, hogy lehet ez az miatt, hogy esetleg az ékszíj nedves lett? Mosás után nem mentem csak 5 km-t és végül is egyre ritkábban csinálta, de még nem száradt meg az autó mire leparkoltam.
Ha holnap nem csinálja akkor ne foglalkozzak vele szerintetek? Vagy vigyem szerelőhöz?
Motorháztető alatt furcsán nedves volt egy két dolog. Az akku takaró is fent. Nem szokott ennyire nedves lenni pedig ugyanúgy mostam ahogy szoktam.
az lehetseges hogy az akku alacsony toltottsege miatt megy el az ero? ma voltam szamitogepes hibakereson nem jelzett semmi hibát hanem az akkut mondta a szerelo hogy tolsem fel minimum negy orat. ezt annyira nem ertem mert zsir uj az akksi es ha toltok rajta miert lenne jobb a kocsi teljesitmenye? valakinek valami otlet?
Az a benzines lehet jó is, de csak vasárnapi autónak! Egy mindennapi használat mellett még LPG-ből is sokat enne... Az automata dízel, hát ja... az a fránya 2.5TDI motor az nem a legjobban sikerült példány a VAG motorok közül...
Az utolsóról meg írtam a Passat topikban. De csak számold ki hogy mennyiben lennének ezek hazahozva minden költségükkel együtt és nézz szét itthon ebben a szegmensben!
Szép, sokkal szebb mint a másik volt! A futása sokkal hihetőbb mint a másiké, bár ez is elég kevés... talán a dokumentumaiból kiderülhet az ok, már ha van vezetve... (talán az első tulaj jobban, a második meg kevésbé hajtotta)
A lökhárító borítás kicsit lóg, de állítólag a vezérléscsere után szinte képtelenség rendesen a helyére rakni! (amit én nem nagyon hiszek, de már több olyan ember is állította akinek hiszek, szóval lehet benne valami)
Belül tényleg szép, a "fa" ízlés dolga, de a bőrtől majdnem sírva fakadtam annyira szép! Az utasoldalon annak a légzsák borításnak nem tudom, hogy úgy kell-e állnia... majd a többiek kijavítanak.
Azzal azért legyél tisztában, hogy az automata váltónak kb ez a futásteljesítmény az élettartama, szóval legyen a zsebben ~150 ezer a nagyjavításra!
még mindig a villannyal küzdök Azt valaki tudja, hogy az A oszlop aljában (vez. old) induló kék csatiból a piros-fekete és a barna-fehér milyen "útvonalon" jut el a belsővilágtás kapcsolóig? Ill. ezek kell, hogy valahol találkozzanak, mert oda vissza tudom lámpázni egymásban őket... a kék csati két pólusán és a lámpához érkező végeken..
Igen, igazatok volt, kicsit le volt lakva az autó. Tegnap megnéztem, hát sajnos megint nem lesz ebből vásárlás. Most viszont találtam egy másikat, egy újabb triptronikot. Ez már kulturáltabb mint az előző.