Jogos a reklamáció. Igazándiból négy felnire várnak, hogy együtt küldjék, de megírtam nekik, hogy eleget vártam már, küldjék most az apraját, aztán a felnit meg akkor, amikor megkapják. Szólok ha van fejlemény.
Én itt vásároltam be jó dolgokat a Landi szereléséhez. Egyik sem tört vagy hajolt és volt amire 1m-es csövet raktam már azóta más kocsihoz és a dugókulcs bírta meg a hosszabbító szára is.
Én preferálom a hatlapfejű dugókulcsokat mert az nehezebben vagy is inkább el sem nyalja a régi berohadt csavart.... de csak 24-ig van olyanom sajnos. :(
Jól méred, 50 v. 52. Egy csőkulcs, amit itthon nekem nem sikerült föltúrnom. Valahol egy oldalon láttam, de lehetetlen volt elérni a céget. Amúgy meg drágább lett volna onnan, mint a szigetről, így hát inkább hozattam egyet.
visszakaptam a zsifarot es a motor ecu es alarm ecu-t kellett kicserelni. Ez volt az oka hogy anno a veszvillogo is csak ugy bekapcsolt mikor lovoldozni mentunk, es a taviranyito is mukodik, pedig azt hittem hogy az elem a rossz. Ez az ECU szar nem engedte a motor inditasat.
Most poccre indul a masina. Eredeks hogy valamiert jobban is megy, de gondolom ennek semmi koze ehhez az ECU cserehez, de jobban elvezem a vezetest.
Kösz az infókat. Igazából hétvégén megnéztem, csak azt hittem a kommentedből, hogy valami komoly baja van. Amikor én láttam indult, összkerék, kormányszervó működött, csak elektromos problémák (ablak, zár) és a belső elhanyagoltsága volt a negatívum. Ja, meg a repedt szélvédő. Érdekes, én pont azt mondanám, hogy belül le van lakva. Sajnos az általad felsorolt többi hibáról nem tudok nyilatkozni, ilyen szinten nem értek az autókhoz (discoveryben először ültem, és a nívámat is szerelőhöz hordom). Igazából első blikkre elhoztam volna, de az átírással meg a javításokkal már nem lenne rá pénzem. Mindenesetre a Discovery nagyon tetszett, ha van valakinek eladó ilyen áron akkor szóljon.
Csak azért kérdezem, mert a legutóbbi dumálós történet is tetszett. A fót környéki helyeket mán ismerjük, igazából -sajnos- sok újdonságot nem ad, a motorospálya is elég rövid élményparknak. A Nelsonnal voltatok valami kőbányában, azzal mi van? Ha jól emlékszem, ott vannak " érdekes" helyek :)
Kompi, engem mind a kettő érdekel, csak jó lenne úgy szervezkedned, hogy el is tudjak menni, mert június 8-15 között külföldön leszek, meg utána június 26-tól is. Tehát számomra az ideális a június 1-2 és jún. 22-23. Majd csörgetlek jövő héten. Köszi.
Amikor említettem neki, hogy a 110 mit is takar, csak nézett, mint hal a szatyorban. A forgalmiban 110 lónak megfelelő kw van, az pont a hátsó felirat, szerintem ezért mondhatta. Sebaj, most már tudja és legközelebb ennyivel okosabb lesz, szerintem nem hibáztathatjuk, ha nem tudja a tipust :)
szia mindenki. tájékoztatom az olvasokat hogy megrendezésre kerűl az ezévi land rover találkozo. a hétvégén nézem meg a terűletet és bejárom a pályát. az időpontja kb:junius 22 vagy az azutáni hétvége. bővebb info hétfőn. ismét lesz mátra tura de inkább azoknak akik az előző kettőn nem voltak. a hétvégén egyeztetek ágasvárral. ez az info is hétfőn tétetik kőzzé. időpontja:május utolso vagy juni első hétvégéje. ezen tura limitált létszámu ugy mint a multkori. a kűlőmbség annyi hogy most már lehet sátorozni. aki jőnni akar időben jelentkezzen. a leghatékonyabb telefonálni. 06 30 478 6995
pafc! Van infóm, az imént kicsit körbenéztem: a motorház kívülről nyílik, a bowdennek helló, első próbálkozásra nem is és utána is nehezen indul, ( lehet, hogy visszafolyt a tajték és nem volt mi gyulladjon) az indítomotor forgatja szépen és amikor beröffent amúgy szép a hangja. A bódé használt, ( Eger környékén vittek túristákat lovardához, meg ilyenek, de erdőben csapatva nem volt ) horpadt, kicsit karcos de ez így szép. Az elején a futóműre ráfér egy kis javítás: ökölfejek és környékük, ez elég gatya volt, sajnos nem tudtam menni vele, így a féltengőkről-fékről-váltóról-hajtásról nincs infó, viszont a kerékcsapágyak elöl igen lötyögnek. A kormányszervó engedi az olajat, igazából egy csepp sem volt benne. A figura szerint a kardánok, illetve a hajtás cserélve lett, bár alánézve csont szárazak voltak a keresztek és rozsdásak is. a bódé belül is-is: nincs lelakva, de egy festés, kárpitozás vagy valami esztétikai javítás az én ízlésem szerint ráfér ( a saját vasam is ilyen: kívül horpadt és karcos, belül szinte gyári. Ja, D1 )A tetőcsomagtartón lévő rétegeltlemezt a szentlélek tartja egyben, amúgy masszív darab. A gátlók az ottani rágatáskor nem mutattak semmit, de én 70 kiló vagyok, úgyhogy ezt ne is vedd figyelembe :) A gumik kukába valók, kopottak és ratyi állapotúak.
Ennyit tudtam kibogarászni így hitrelen, de ha érdekel kimehetünk újra, vagy szerezz egy Defihez jobban értőt innen, oszt' hajrá.
Johnny! A fóti izé csak a patak és környéke és ha meguntuk, akkor árnyékbanfetrengős-beszélgetős nap, vagy hosszabbat terveztél?