Keresés

Részletes keresés

Zol38 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12655

Hello !

 

Kis  help  kéne , kaptam egy robi56 remekművet  kosárban és  a vezérlésnél  elakadtam a  főtengelyen  van egy pont és  ahhoz  tettem a  vezérműtengelyen lévő besüllyesztést  , de  igy  nem indul , valakinek esetleg nincs  róla  rajz ?  benzint  kap   mert  benyás a   gyertya  na  meg  adtam neki fecsekndővel is  és  villám is  csapkod  szal'  csak  vezérlésre  tudok  gondolni .

Luximen Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12654

Nekem is van egy 3.5 BS motorom a kapa hajtásrésze sérült,de már megvan az alkatrész és csak össze kell raknom.

A motor viszont nagyon nehezen indul,ha viszont beindul már nincs gond.

Egy karbi tisztitás neki is jót tenne?A membránt már néztem nem sérült.

lacy63 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12653

Továbbra is úgy gondolom, hogy a regulátor lapát környékén lehet a hiba. Annak nagyon könnyen kell mozogni ahhoz, hogy a turbina felől jövő legenyhébb légáram is megfelelően működtetni tudja. Nekem egy 1987-es kiadású motorom van, (típusszáma ha jól emlékszem 110902 ez a gyertya fölött olvasható) ha nagyobb szélben kapálok, az erősebb széllökést is észreveszi a regulátor, illetve érzem a motoron, hogy a szél rá-rá segít a regulátorra. Olajozni a tengelyt nem szabad, mert a turbina tele fújja porral és beleragad.

Előzmény: _derola_ (12651)
1házas Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12652

Sziasztok.

A 12597-es hozzászólásra  tudnátok egy pár sort írni. 

Köszönöm.

_derola_ Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12651

Nálam nincs dadogás. Ha kiakasztom a regulátor kar rugóját, akkor gyönyörű alapjárata van, kézzel mozgatva a pillangószelep tengelyén levő kart szépen pörög és tartja a fordulatot.

Egyébként, mikor elsőnek sikerült életre keltenem, ugyanazt csinálta mint neked. Beindult, járt pár másodpercet, majd leállt. Beletelt pár napba mire rájöttem (köszönhetően itt a fórumon olvasottaknak), hogy kezd elnyíródni a lendkerék ékje. Csináltam bele egy másikat, s azonnal eltünt ez a jelenség.

A karbit kipucoltam én is, de nem volt rá szükség, mert nem volt benne szinte semmi kosz (pedig majdnem 10 éve be sem volt indítva). Annyi hibája volt a gépnek, hogy a hosszú állás alatt egy egér beköltözött a légszűrő alá és megrágcsálta a kábeleket :). A karbiba a membrán is viszonylag jól nézett ki, nem volt kikeményedve.

No mindegy, este meglátjuk a többit.

Előzmény: kicsikocs (12650)
kicsikocs Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12650

derolának!  Csak filózom a dolgon, amit irsz.

 

Gondolj bele, ha nincs  nagygázra állitva, akkor a rugónak nincs nagy feszitőereje, ezért leregulál. Valaki itt irt az automata szivatóról, gondolom az inditáskori felpürgés meg annak tulajdonitható. De vagy a reguláció hatására, vagy pedig  -és erre gyanakszom- a nem megfelelő membrán miatt nincs további  folyamatos üza ellátás. És ezért is lehet a "dadogás"!!  Nekm jelenleg ugyanilyen problémám van egy 3.5 BS motorral, most készülök a membráncserére.(Én például hiába adok nagygázt, akkor is pár ütem után leáll. Persze egyúttal egy karbitisztitást is betervezek, hamár a membrán miatt a karbit leveszem. Kompresszió van, néha majd leszakitja az ujjaimat, tehát ilyen gond nem lehet vele szerintem. De ha van valakinek ötlete a tünetre, szivesen venném..)

 

Szilibetyár Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12649

Heló köszi a linket

Előzmény: Törölt nick (12647)
iskra Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12648

Nézd meg itt : http://inotagumi.uw.hu/

 

Repülőgépgumi NB1

Előzmény: albertjani (12640)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12647
Előzmény: Szilibetyár (12646)
Szilibetyár Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12646

Szia mindenkinek Simsonos topiknak nem tudja valaki a linkjét nekem beszurni ide ?Elöre is köszi

sasa0955 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12645
Előzmény: albertjani (12640)
_derola_ Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12644

hmmm... abban a hitben voltam, hogy a pillangó szelep állását közvetettebb módon kell vezérelni....de van abban logika, amit írsz :).

Holnap megnézem, hogy mennyire könnyen jár az a műanyag lapát. Az elmúlt napokban legalább 20-szor szétszedtem, mire minden kis baját megtaláltam.

Tehát akkor amikor berántom, akkor már az alapjárati fordulaton van akkora légáram a lendkerék lapátainál, hogy a pillangószelepet a zárt állapot felé  (az alapjárati ütközőcsavarig) teljesen elfordítja? Normál működés esetén nem lenne szabad berántáskor egy pillanatra felpörögnie, igaz (és ezáltal a kapákat is megforgatnia)?

 

Előzmény: kicsikocs (12638)
kosi 73 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12643

Üdv Mindenkinek.

Bocs Karesz nem kötekedni akarok, de a kispolak kerék csak 12" -os.

Ezt tapasztalatból tudom, mert vettem le egy két darabot pályafutásom során.

Előzmény: sir.charles13 (12641)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12642

Jaj !

 

Azt nem írtam a végén hogy nem megsérteni akartalak !!

Nekem a közvetlen szomszédomban egy óriási gumis műhely van , és így ezekkel az árakkal én tisztában voltam .

 

karesz

 

Előzmény: sir.charles13 (12641)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12641

Üdv albertjani !

 

Láttom kezded kapisgálni , hogy én miért gondolkoztam kispolák kerékben .

Többe kerül a két sima gumi a rotára , mint egy új pár kerék .

És ha jól emlékszem azt hiszem a kispolák kerék 13"-os , tehát még a méret is kb jó .

 

karesz

 

Előzmény: albertjani (12640)
albertjani Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12640

Én sem hittem volna, de tényleg ilyen drágák ezek a minigumik.

-Ez utánfutóra való, 9500Ft.

-Egyel olcsóbb a mezőgazdasági, 8000 körül,

-robogógumik 6000 körül, de ezek nem terhelhetőek nagy súllyal

-kínai bóvli, amit én is vettem : 2500-3000 , kilapítva árulják, nem szabad megvenni.

Előzmény: suszitibi (12637)
abodi72 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12639

Nagy a szárazság

ma vizett vittem a gyümölcscsmetékre

 

 

  

kicsikocs Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12638

derola(12630) hsz hez: A rotakapánál is hasonlólépp működik, azzal a különbséggel, hogy  azt a kis lemezt, ami a karbi tartó lemezen van a légszűrőd előtt, a gázbowdennel a szükséges mértékig  "behajtod a légszűrő alá", azaz a regulátorkart  alapállásba húzó rugóval, ami ugyanerre a lemezre van kötve egy felsőbb lyukba igyekszel a légárammal ellentétesen előfesziteni. Igy a szabályozást végző levegő nem mindjárt, csak egy bizonyos légáram, azaz nagyobb fordulat esetén kezdi el a leszabályozást.

 

Tehát ennyiben nincs különbség a fűnyiróként, vagy a rotakapaként használt motorok regulálása, és az alkalmazott eszközök között.(A gázbowdennel "beleszólsz" a regulálás "erősségébe". )

 

Üdv kicsikocs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

suszitibi Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12637

Néztem én is a külsőket, 10-et mondtak darabjára, így marad a régi. 

Előzmény: albertjani (12636)
albertjani Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12636

Rendeltem a pótkocsira gumikat, több mint 20ezer lesz a két darab, szállítással együtt. 400*8-as méret, a típusa Heidenau 6PR 71L P30, darabja 345kg-os terhelést és 120km/órás sebességet bír, bár ez utóbbi biztos nem lesz kihasználva :)

Amit még télen vettem rá, az egy kalap ........ . , Az egyikből az első úton kiszakadt egy darab, a másik 3 hónap alatt elért.

Megint sikerült rájönnöm, hogy az olcsóbb a drágább.

albertjani Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12635

Annak a doboza már eleve olyan, hogy szórni lehet, sok kis lyuk van a tetején. Hajrá!

Előzmény: actionman26 (12590)
albertjani Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12634

De ennél ne csak 10 percig tartson a bejáratás ! :)

Előzmény: ottofon (12619)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12633

Ennek autómata szivatója van.

Előzmény: kicsikocs (12628)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12632

Mozgasd meg a hurok és a rugó találkozásánál lévő műanyag kart, ami a fedél alól jön ki. Ez a regulátor lapát vége. Ha érzésre akad, vagy nehezen jár, vedd le a burkolatot és keresd a hibát. Szerintem a lapát szoros, vagy akad valahol, és nem szabályoz rendesen.

Előzmény: _derola_ (12627)
suszitibi Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12631

Szia Furak

A komplett gép típusa: Kubota TF65. 180ccm-es motor van benne. Elvileg, 5,5 LE teljesítmény. A két kerékre, dupla láncon keresztül hajt, amik oldalanként oldhatók. Szinte teljesen megegyezik a Honda F600-al, csak ennek erősebb a hajtóműve, minden kicsit méretesebb anyagból van. Egyenlőre még nem használom, mert még készül hozzá a kapasor, valamint az eke sem jött meg, amit rendeltem. 

1620nm-es telkünk van, ennek nagy része füves udvar gyümölcsfákkal (15db), kisebb része feleségem veteményese. Az első rész tele van tulipán, nárcisz és jácinthagymával, kb. 26x8 méter. Ezt akarom kiszántani és hasznosítani, valamint a szomszéd évek óta parlagon álló, szintén 1600 valahány nm-es telkét művelni. Még nem lakunk itt két éve sem, eddig az építkezéssel voltam elfoglalva, meg a harmonikákkal (javítom, mikrofonozom és mikrofont gyártok harmonikákhoz).

Ha kész lesz a kapasor, nekiállok készíteni egy fűkasza adaptert, mivel van a gépen oldalkihajtás is.

Előzmény: Furak (12626)
_derola_ Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12630

Kicsikocs: értem amit írsz, de ha lenne egy fotód, az többet mondana száz szónál is.

 

Köszönöm!

Előzmény: kicsikocs (12628)
_derola_ Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12629

Kicsikocs: de láttam ezt a hozzászólást, de ez egy fűnyírónak a motorja, amelyen automata regulátor van (ha jól látom). Némileg hasonló, de nem segít ki sajnos.

A fórum kereső motorjával kicsit nehézkes keresni egyébként is...

Előzmény: kicsikocs (12625)
kicsikocs Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12628

Ja ! és ha jobban megnézed a regulátor karja (ha a regulátort a légáram mozgatja) és a karbidon a fojtószelep azon részén, ahol a légszűrő levegőnyilása van kellene lennie egy hurkolt acélkarocskának. Igy amikor a légáram kellően nagy, az alapjárat felé forditja a fojtószelep karját.És  a regulátorkarnál, ahol az kis tolórúd kapcsolódik, abba a lyukba kell egy "hosszú" rugónak is bakapsolódni, majd a másik vége pedig a kézzel elforditható alaplap lemezen lévő lyukba kapcsolandó. Igy, ha "szivató állásba" teszed, azaz azt a kis lemezt a légszűrő alá hajtod be. akkor a rugó a reg kart is ellenfesziti. De javaslom, hogy keresd renner125 öt, mert neki vannak fotói is a szövegen kivül. Remélem érthetően irtam le a dolgokat. De most este nincs már kedvem fotózgatni. Ha mindig van még kérdésed, akkor holnap megtalálsz a fórumon. Talán tudok fotókkal is segiteni. Üdv kicsikocs

 

_derola_ Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12627

Szia!

 

A rugó alatt ott van a rúd és a pillangó szelephez csatlakozik. (nehezen, de talán kivehető.)

Azzal, ahogy most a képen látható módon össze van rakva az a baj, hogy a rugó a rudazaton keresztül a pillangószelepet teljesen nyitott állásban tartja. Ennélfogva, amikor berántom, egyből elkezd pörögni a gép. Próbából a rugót elhúztam a másik irányba (hogy a pillangó szelep zárt állásban legyen - azaz az alapjárat állító csavar felütközzön), ekkor szépen alapjáraton ketyegett.

 

Előzmény: lacy63 (12624)
Furak Creative Commons License 2012.04.04 0 0 12626

Mekkora területen használod?

Milyen gép ez (hajtómű,motor) ?

Előzmény: suszitibi (12623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!