Első tapasztalatok a benzines P38-al:1. Hiányzik a Disco-m.2. A kényelem azért nagyon jólesik. (A bört mivel ápoljam és hogyan?)3. Kissé erőtlennek tartom, de a gyertyacsere és a Magnecor kv85-ös kábel beszerelése még hátra van, különben is alig taposok rá a pedálra, megszoktam a Disco-n hogy hiába taposnám padlóig, nem fog gyorsulni.4. Nem fogyaszt sokat. Tegnap megtettük vele a Kispest-Lágymányosi híd -Érd-Szekesfehérvár utat a 7-esen, reggel csúcsban araszolva, 3 felnőtt, 2 gyerek sok csomag. Fogyasztás: 16l/100km!!!5. Tie-nak igaza van: nehéz megfőzni. Ugyanis amikor mentünk Fehérvárra egyszercsak elkezdett a hőmérő felkúszni. Érdnél a parton felfelé kitapostam a lelkét is, akkor már majdnem bejutott a a pirosba. Na gondoltam is hogy amint először megállok vele azonnal bemegy a pirosba és megfő. De nem, amint megálltunk egy lámpánál a hőfok azonnal visszaállt középre. Visszaindulás előtt megnézem a kiegyenlítő tartályt: azért 3 liter víz elfért még benne (kb 200km-el előtte töltöttem színültig.) Hazafelé nem is mocant a hőfok sehova. De este megint elkezdett felkúszni, már csak sima városon belüli használat esetén is. Ma pedig meglett a diagnózis is: a reduktorba bemenő vízcsőcsatlakozás alatt még most is nedvesség van. Ugyanis a reduktort fel kellett újítani, és a vízcsöveit is kicserélték, csak nem lettek jól meghúzva a bilincsek. És ha jól sejtem egy ilyen kis szivárgáson is el tud menni 3-4 liter víz 80 km alatt egy V8-ból. (Úgy látszik ha veszek egy Land Rovert, akkor az első hosszabb úton a vizzel mindig van valami gond. A Disco is elforralta, de sikerült időben pótolni.)Vasárnap lehet kimegyek én is a tesco-hoz, talán a patakpartra is, de a vízbe nem.
Túra infó: akkor most meghirdetem, hogy legyen a hétvégére tervezett túra vasárnap, május 19-én. Találka a szokott helyen a Dunakeszi 2/A TESCO parkolójában reggel 9 órakor. Kérek visszajelzéseket, hogy ki tud jönni, és mi legyen a program (mármint a patakban való elsüllyedésen túl esetleg valami sütés/főzés/bogrács/sör/stb.).
Rendben, csakhogy AZ az 52-es a kerékcsapágy beállításához való. Nincs szükség igazán erősre. Na meg az se mindegy, hogy ehhez az 52-es csőkulcshoz nem kell levenni a kereket. Az 52-es dugókulcs meg alighanem nem fér oda, csak keréklevétel után.
Most ezt fogom hallgatni életem végéig? Ehh, mennyünk egész nap, csak ne piszkálj :)
Mi nem megyünk túl sokat kocsival, azt meg kibírjuk. Ha nem, akkor kitalálok valami hang-hőszigetelést, kényelmes ülést, de mit bánom én ezeket. Elgurult a gyóccer...
A Lincos jó cuccokat árul. A "spline" (vagy mi) dugókulcs az mi a gyösz ?
Tue, hogy milyen teLepjárós vagyok, hogy az árnyékban is fetrengenék? Fáradt :) és a tank is üres
pafc! Az, amit láttál, még nem lelakott :D
Azon morfondírozok csöndes magányomban, hogy a Discot Defire kéne cserélni. Jöhet a savazás, hogy hüjje vagyok, de nekem tetszik, na. Az a gáz, hogy amit a szekéren mán kijavítottam, soha nem kapom vissza, egy gurigáért meg nem adom oda :) szóval nem valószínű, hogy a hétvégén defivel megyek, hehe.
Jogos a reklamáció. Igazándiból négy felnire várnak, hogy együtt küldjék, de megírtam nekik, hogy eleget vártam már, küldjék most az apraját, aztán a felnit meg akkor, amikor megkapják. Szólok ha van fejlemény.
Én itt vásároltam be jó dolgokat a Landi szereléséhez. Egyik sem tört vagy hajolt és volt amire 1m-es csövet raktam már azóta más kocsihoz és a dugókulcs bírta meg a hosszabbító szára is.
Én preferálom a hatlapfejű dugókulcsokat mert az nehezebben vagy is inkább el sem nyalja a régi berohadt csavart.... de csak 24-ig van olyanom sajnos. :(
Jól méred, 50 v. 52. Egy csőkulcs, amit itthon nekem nem sikerült föltúrnom. Valahol egy oldalon láttam, de lehetetlen volt elérni a céget. Amúgy meg drágább lett volna onnan, mint a szigetről, így hát inkább hozattam egyet.