ez egész más, mint az enyém! jó h ebből sem tudtak egyformákat csinálni... :( Szerintem ez már a 3. vagy 4. verzió amit látok. A kerti gépek topicban is van fent kép, az is más kicsit.
Asszem, zöld karikánál van egy furat. Lenni kellene benne egy rugós csavarnak, aminek a lila karikához kell ütközni. Azzal lehet az alapjáratot beállítani.
Lötyögés: A pillangoszelep tengelyén ( a "fémakármi" alatt) lenni kell filc szerű anyagból egy tömítésnek.
Ma kicseréltem a briggs motoromban a membránt. Lacy63 tanácsára megnéztem a szívó cső tömítettségét. Ahol tudtam, tömítettem. A motor 1-2-3 rántásra beindul. Felpörög, és leáll. A "levegő csavar" beállításáról van valakinek infója? érzésems zerint 3-4 fordulat környékén lehet a jó, mert így indul könyebben.
Viszont ami kicsit fura nekem, hogy a képen pirossal jelőlt pillangószelep fémakármi nincs szerintetek megkopva a műanyagnál? Mert ha igen, akkor lehet hogy túlzottan zárja a pillangószelepet, és ezért áll le?! Még ami hibát észrevettem,hogy a pillangószelep rúdja nem picit lötyög. kb 1mm. -t
Ott is szívhat falsot, vagy az nem annyira gáz?
Másik kérdésem, ma ilyen motorjavítós napom volt. ALKO fűnyíró Tecumseh Vantage motor. Nagyon könnyen legetet körbeforgatni a főtengelyt. Gondoltam, tört valami benne. Szétszedtem , minden megvan, egyben. Igaz kicsit görbe a főtengely vége de ettől még lennie kellene kompressziónak. Kicseréltem a gyűrűket, a hézag 3mm körül volt. Összeraktam, és továbbra sincs kompresszió. A szelepek látszólag rendesen zárnak (legalább is ha zárva vannak, nem lehet forgatni őket. szóval némi sorlódás tuti van.) Elvileg a vezérlés is a helyén, mert szétbontás előtt is hasonló volt a jelenség. Ami még fura, hogy rángattam kicsit, és egy idő után a kipuffogóból folyt a benzin. Mégis csak a szelepekkel lehet valami?
Van amikor semmi sem akar összejönni egy nap, főleg hogy a rángatás közben jól levertem a kezem is...
Hello! Most rakok össze egy 151 est. A kérdésem az lenne hogy a lvegő szűrőt hogy tísztítsam meg, és csak az alját lehet levenni? mert láttam belül ilyen drótszálas szűrő van. utána azt is be kell olajozni?
Másik h nem bírom levenni a ventillátorkereket. közepéről csavart kivettem de már ütni is próbáltam de óvatosan nagyon mert ha az alu elpattan cseszhetem. ötlet?
Zol38 nak. Ha bővebben akarsz tájékozódni, akkor ajánlom a gépdoki rovatot. De egyébként a két jelnek abban a felső holtpontban kell egybeesnie, ha mindkét szelep zárt állásban van. Ezt én is a gépdokin olvastam.Ott "mérlegállásnak" becézték ezt az állapotot.
Ja feltételezem, hogy BS motorod van. Annyira azért nem olvastam vissza, hogy biztosra menjek. De a fent leirtak minden négyütemű (egyhengeres) motorra igaznak kell lennie. Üdv kicsikocs
Kösz, igen, így van összerakva. Bár én erre a képre nem akadtam rá, de sikerült a neten vadásznom 200MB-nyi briggs&stratton repair és operations manual-t, abból lestem ki a megoldást.
Tegnap sikerült az utolsó problémát is kiküszöbölni a gépen: a regulátor lapát rugójának egyik végéről (amelyik a pillangószelephez csatlakozik) egy egy-két centis kis darab szerintem le van törve. S ha így beakasztom a rugót, akkor az már ad egy kis előfeszítést a rugónak, ami nagyjából olyan közepes fordulatszámon próbálja tartani a motort (ezért akart megindulni berántás után egyből).
Te én a lovakhoz nem értek tehenészetben dolgoztam :)Ennyire azért nem értek hozzá.Kisseb problémám az hogy hidegen nehezen indul bár mostanában elsö rántásra indul.Nekem most az a bajom,hogy eröhiánnyal elvittem szerelöhöz,de még hozzám sem fogott.Jelenleg most az érdekel,hogy müködjön ki birja ezt az idényt utána akár fel is robbanhat mert valami komolyabb gépet akarok venni.Nem tudom az irásomból észre lehet e venni milyen pipa vagyok?
JA értem ha letekerem a tetejét akkor látom meg,hogy lyukas még nem bontottam fel.Egyenlöre a szerelönek mondom hogy hajrá mert multhét óta ott van a kapám és még hozzá sem nyult.Sétálgatok csak a kertben.
Én a Kubotába, a fűnyíróba, a feleségem robogójába és az autóba is 10w-40 olajat teszek. Eddig mind jól működik. A fűnyíróba van két szezon, a robogóba is, mindkettő ki van használva rendesen.
Benzint meg, nem kapsz mást. 95-ös az teljesen jó. Ha kell, akkor ólomadalék pótlót (helyettesítőt) kell bele önteni, mármint a benzinbe. Ha magasabb az oktánszám, az nem gond, csak ha alacsonyabb.
Az, hogy el lehet vele ügyködni, attól függ, mit ügyködsz. Ha csak kapálsz 4 kapataggal, arra teljesen jó, de ebben ki is merül a képessége. Egyébként 3,5LE-s a motor. Esetleg kerekekkel felvértezve, egy kézikocsit rá lehet akasztani, némi átalakítással, így van hova feldobni a kapatagokat.
Megjöttek a gumik, most már tudom miért kerül ennyibe.
Jó minőségű, német gumi (amúgy rühellem a német dolgokat), majdnem 1 cm-es mintázat, vastag oldalfal, erős perem, bízalomgerejesztő így első ránézésre.
Kis help kéne , kaptam egy robi56 remekművet kosárban és a vezérlésnél elakadtam a főtengelyen van egy pont és ahhoz tettem a vezérműtengelyen lévő besüllyesztést , de igy nem indul , valakinek esetleg nincs róla rajz ? benzint kap mert benyás a gyertya na meg adtam neki fecsekndővel is és villám is csapkod szal' csak vezérlésre tudok gondolni .