Keresés

Részletes keresés

lacbp Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12683

ez egész más, mint az enyém! jó h ebből sem tudtak egyformákat csinálni... :( Szerintem ez már a 3. vagy 4. verzió amit látok. A kerti gépek topicban is van fent kép, az is más kicsit.

Előzmény: lacy63 (12682)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12682
Előzmény: lacbp (12679)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12681

Lefotózom minjárt az enyémet.

Előzmény: lacbp (12679)
Czinkipityu63 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12680

Sziasztok!

Szántás és ültetés Briggs Quantum 55-össel.

A képen a feltöltött krumplisorok:)

lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12679

Köszi Lacy!

 

megnézem majd, az jó ötlet lenne, ha úgy lehetne alapjártot állítani, vagy max fúrok rá egyet ;)

filckarikát megnézem, nem rémlik...

 

Előzmény: lacy63 (12678)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12678

 Szívesen!

 

 

Asszem, zöld karikánál van egy furat. Lenni kellene benne egy rugós csavarnak, aminek a lila karikához kell ütközni. Azzal lehet az alapjáratot beállítani.

Lötyögés: A  pillangoszelep tengelyén ( a "fémakármi" alatt)  lenni kell filc szerű anyagból egy tömítésnek.

Előzmény: lacbp (12677)
lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12677

persze a képek lemaradtak ;)

 

https://lh5.googleusercontent.com/-pfZi_6q5RbQ/T38p_ntXMbI/AAAAAAAAADQ/-6ihsqtVpDA/s300/20120406628.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/-sc8bscieDNI/T38p_WdNxtI/AAAAAAAAADU/Xzk2P01-W88/s300/20120406629.jpg

lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12676

Sziasztok.

 

Ma kicseréltem a briggs motoromban a membránt. Lacy63 tanácsára megnéztem a szívó cső tömítettségét. Ahol tudtam, tömítettem. A motor 1-2-3 rántásra beindul. Felpörög, és leáll. A "levegő csavar" beállításáról van valakinek infója? érzésems zerint 3-4 fordulat környékén lehet a jó, mert így indul könyebben.

Viszont ami kicsit fura nekem, hogy a képen pirossal jelőlt pillangószelep fémakármi nincs szerintetek megkopva a műanyagnál? Mert ha igen, akkor lehet hogy túlzottan zárja a pillangószelepet, és ezért áll le?! Még ami hibát észrevettem,hogy a pillangószelep rúdja nem picit lötyög. kb 1mm. -t

Ott is szívhat falsot, vagy az nem annyira gáz?

 

 

Másik kérdésem, ma ilyen motorjavítós napom volt. ALKO fűnyíró Tecumseh Vantage motor. Nagyon könnyen legetet körbeforgatni a főtengelyt. Gondoltam, tört valami benne. Szétszedtem , minden megvan, egyben. Igaz kicsit görbe  a főtengely vége de ettől még lennie kellene kompressziónak. Kicseréltem a gyűrűket, a hézag 3mm körül volt.  Összeraktam, és továbbra sincs kompresszió. A szelepek látszólag rendesen zárnak (legalább is ha zárva vannak, nem lehet forgatni őket. szóval némi sorlódás tuti van.) Elvileg a vezérlés is a helyén, mert szétbontás előtt is hasonló volt a jelenség. Ami még fura, hogy rángattam kicsit, és egy idő után a kipuffogóból folyt a benzin. Mégis csak a szelepekkel lehet valami?

 

Van amikor semmi sem akar összejönni egy nap, főleg hogy a rángatás közben jól levertem a kezem is...

 

köszi: Laci

peter0117 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12675

Hello! Most rakok össze egy 151 est. A kérdésem az lenne hogy a lvegő szűrőt hogy tísztítsam meg, és csak az alját lehet levenni? mert láttam belül ilyen drótszálas szűrő van. utána azt is be kell olajozni? 

Másik h nem bírom levenni a ventillátorkereket. közepéről csavart kivettem de már ütni is próbáltam de óvatosan nagyon mert ha az alu elpattan cseszhetem. ötlet? 

actionman26 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12674

Ha eladom neked :))).Egyébként most vettem egy ugyan ilyen motort,valamire jó lesz.Na meg ha már rendbe lesz téve ki tudja mi lesz vele.

Előzmény: albertjani (12672)
suszitibi Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12673

Na megjött az ekém. Még nem láttam, mert reggel érek haza, lányom vette át. Csinálok képeket.

albertjani Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12672

Akkor majd szezon után megveszem tőled azt a motort, az enyémhez alkatrésznek! :)

Előzmény: actionman26 (12666)
kicsikocs Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12671

Zol38 nak. Ha bővebben akarsz tájékozódni, akkor ajánlom a gépdoki rovatot. De egyébként a két jelnek abban a felső holtpontban kell egybeesnie, ha mindkét szelep zárt állásban van. Ezt én is a gépdokin olvastam.Ott "mérlegállásnak" becézték ezt az állapotot.

Ja feltételezem, hogy BS motorod van. Annyira azért nem olvastam vissza, hogy biztosra menjek. De a fent leirtak minden négyütemű (egyhengeres) motorra igaznak kell lennie. Üdv kicsikocs

Zol38 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12670

Akkor  nincs  itt   valami  mágus  aki  tud  segiteni  nekem robi 56 vezérlésben ?

 

Hova tegyem a  veztengelyt a  főtengelyhez  képest ???

_derola_ Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12669

Kösz, igen, így van összerakva. Bár én erre a képre nem akadtam rá, de sikerült a neten vadásznom 200MB-nyi briggs&stratton repair és operations manual-t, abból lestem ki a megoldást.

Előzmény: guba1 (12668)
guba1 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12668

Szia!

 

Ellenőrzés képp, itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=500&na_step=500&t=9097147&na_order=  a 875 hozzászolásnál találsz képeket, hogy mit hova kell tenni.

Előzmény: _derola_ (12667)
_derola_ Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12667

(Kicsikocs-nak is)

 

Tegnap sikerült az utolsó problémát is kiküszöbölni a gépen: a regulátor lapát rugójának egyik végéről (amelyik a pillangószelephez csatlakozik) egy egy-két centis kis darab szerintem le van törve. S ha így beakasztom a rugót, akkor az már ad egy kis előfeszítést a rugónak, ami nagyjából olyan közepes fordulatszámon próbálja tartani a motort (ezért akart megindulni berántás után egyből).

Erről a rugóról van szó: itt

 

Kipróbáltam, hogy egy kis toldást tettem a rugó végére, s így már volt alapjárat is, és gázadásra fel is pörgött és meg is indult.

 

Köszönöm a segítségeteket!

Előzmény: lacy63 (12653)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12666

Te én a lovakhoz nem értek tehenészetben dolgoztam :)Ennyire azért nem értek hozzá.Kisseb problémám az hogy hidegen nehezen indul bár mostanában elsö rántásra indul.Nekem most az a bajom,hogy eröhiánnyal elvittem szerelöhöz,de még hozzám sem fogott.Jelenleg most az érdekel,hogy müködjön ki birja ezt az idényt utána akár fel is robbanhat mert valami komolyabb gépet akarok venni.Nem tudom az irásomból észre lehet e venni milyen pipa vagyok?

Előzmény: albertjani (12664)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12665

Köszi.Én is gondoltamrá hogy meg csúszhat egy kerákpár külsöt akarok rászegecselni.

Előzmény: albertjani (12663)
albertjani Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12664

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha átalakítanád kézi szívatósra a karburátort?

Így manuálisan állíthatnád a szívató pillangószelepét, be lehetne állítani a keveréket és így indulna hidegen is kisebb fordulaton és melegen is.

Előzmény: actionman26 (12659)
albertjani Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12663

A vetőgép meghajtókerekére tegyél valamilyen fogakat, lehet, hogy így meg fog csúszni a föld tetején.

Nekem a Szevafémes változat van, azon vannak bordák, ennek ellenére néha megáll.

Amúgy jó háztáji adaptereket gyártottál :)

Előzmény: Jonah Hex (12661)
Luximen Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12662

Sziasztok!

Van egy MTD 55/6 kapálógépem.Idén használtam előszőr,van valakinek tapasztalata erről a gépről.

Azt kérdzzném lehet-e futót vontatni vele?

Jonah Hex Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12661

Egy pár dolog ami elkészült a kapámhoz.vetögép tengerihez remélem jó lesz

.

felezö félkészen még itt.

kész.

eke.

és a gépem.

 

gws580 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12660

Sziasztok!

 

Briggs & Stratton
Quantum XM 55

 

Szerintetek ez a motor megbizható? vélemény, tapasztalatok ???
:)

pro és kontra

actionman26 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12659

JA értem ha letekerem a tetejét akkor látom meg,hogy lyukas még nem bontottam fel.Egyenlöre a szerelönek mondom hogy hajrá mert multhét óta ott van a kapám és még hozzá sem nyult.Sétálgatok csak a kertben.

Előzmény: albertjani (12635)
1házas Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12658

Köszi a választ.

Csak kapálásra fogom használni,akkor arra teljesen jó lesz.

Jövőhéten veszek bele anyagot és ki is próbálom.

Előzmény: suszitibi (12657)
suszitibi Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12657

Szia

Én a Kubotába, a fűnyíróba, a feleségem robogójába és az autóba is 10w-40 olajat teszek. Eddig mind jól működik. A fűnyíróba van két szezon, a robogóba is, mindkettő ki van használva rendesen.

Benzint meg, nem kapsz mást. 95-ös az teljesen jó. Ha kell, akkor ólomadalék pótlót (helyettesítőt) kell bele önteni, mármint a benzinbe. Ha magasabb az oktánszám, az nem gond, csak ha alacsonyabb.

Az, hogy el lehet vele ügyködni, attól függ, mit ügyködsz. Ha csak kapálsz 4 kapataggal, arra teljesen jó, de ebben ki is merül a képessége. Egyébként 3,5LE-s a motor. Esetleg kerekekkel felvértezve, egy kézikocsit rá lehet akasztani, némi átalakítással, így van hova feldobni a kapatagokat.

Előzmény: 1házas (12597)
albertjani Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12656

Megjöttek a gumik, most már tudom miért kerül ennyibe.

Jó minőségű, német gumi (amúgy rühellem a német dolgokat), majdnem 1 cm-es mintázat, vastag oldalfal, erős perem, bízalomgerejesztő így első ránézésre.

 

 

 

 

Előzmény: iskra (12648)
Zol38 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12655

Hello !

 

Kis  help  kéne , kaptam egy robi56 remekművet  kosárban és  a vezérlésnél  elakadtam a  főtengelyen  van egy pont és  ahhoz  tettem a  vezérműtengelyen lévő besüllyesztést  , de  igy  nem indul , valakinek esetleg nincs  róla  rajz ?  benzint  kap   mert  benyás a   gyertya  na  meg  adtam neki fecsekndővel is  és  villám is  csapkod  szal'  csak  vezérlésre  tudok  gondolni .

Luximen Creative Commons License 2012.04.05 0 0 12654

Nekem is van egy 3.5 BS motorom a kapa hajtásrésze sérült,de már megvan az alkatrész és csak össze kell raknom.

A motor viszont nagyon nehezen indul,ha viszont beindul már nincs gond.

Egy karbi tisztitás neki is jót tenne?A membránt már néztem nem sérült.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!