Gokartos !!! Ha van egy fűnyíró traktorom és az csak 3+1 sebességes akkor azt lehet hogy azt a váltót kiveszem és beleteszek egy másik tipusidegen 5+1es fűnyíró traktor váltót ?? Csak a felfogatási pontokat kéne átvariálni vagy ez túl bonyolult és hagyam benne az eredeti váltót ?
Megjött a pici eke. Holnap átalakítom, mert kb. 20 centivel feljebb van a gépen a felfogatás, valamint az ekén 12-es, a trakin 16-os furat van a csapnak. Ha kész lesz, majd arról készítek képet. Egyébként, nem azt küldték, ami a képen van. Ott a fix típus van, ez meg két helyen is állítható.
Ilyen az enyém. A csavar már nem az eredeti, így a felfogatását is variáltam. Egyébként leállított helyzetben a pillangószelep kicsit mindig nyitva van. Amikor beindul a motor, a széllapát azonnal bezárja ( a csavar ütközik ).
Amit Te kopásnak vélsz, az az átforulás elleni ütköző, itt van a pillagószelep teljesen nyitva. De ilyen nem lehetséges, mert a regulátor sosem engedi a 100% nyitottságot.
Csak egy hátránya van a homoknak,hogy amilyen jol elszivja a vizet olyan gyorsan is szárad ki.Jó mélyre le kellett menned hogy ekkora bakhátat tudj csinálni.
Látod éppen ezért írtm le.
Homok talaj. 2* mentem át a sorok közt, 4 kapa (húzta) a gyári töltögető ekét.
Szerimtem vízgyűjtő. Homok talajon előnyös ha a bakhátra hulló víz közvetlen a növény tövéhez kerül.
ez egész más, mint az enyém! jó h ebből sem tudtak egyformákat csinálni... :( Szerintem ez már a 3. vagy 4. verzió amit látok. A kerti gépek topicban is van fent kép, az is más kicsit.
Asszem, zöld karikánál van egy furat. Lenni kellene benne egy rugós csavarnak, aminek a lila karikához kell ütközni. Azzal lehet az alapjáratot beállítani.
Lötyögés: A pillangoszelep tengelyén ( a "fémakármi" alatt) lenni kell filc szerű anyagból egy tömítésnek.
Ma kicseréltem a briggs motoromban a membránt. Lacy63 tanácsára megnéztem a szívó cső tömítettségét. Ahol tudtam, tömítettem. A motor 1-2-3 rántásra beindul. Felpörög, és leáll. A "levegő csavar" beállításáról van valakinek infója? érzésems zerint 3-4 fordulat környékén lehet a jó, mert így indul könyebben.
Viszont ami kicsit fura nekem, hogy a képen pirossal jelőlt pillangószelep fémakármi nincs szerintetek megkopva a műanyagnál? Mert ha igen, akkor lehet hogy túlzottan zárja a pillangószelepet, és ezért áll le?! Még ami hibát észrevettem,hogy a pillangószelep rúdja nem picit lötyög. kb 1mm. -t
Ott is szívhat falsot, vagy az nem annyira gáz?
Másik kérdésem, ma ilyen motorjavítós napom volt. ALKO fűnyíró Tecumseh Vantage motor. Nagyon könnyen legetet körbeforgatni a főtengelyt. Gondoltam, tört valami benne. Szétszedtem , minden megvan, egyben. Igaz kicsit görbe a főtengely vége de ettől még lennie kellene kompressziónak. Kicseréltem a gyűrűket, a hézag 3mm körül volt. Összeraktam, és továbbra sincs kompresszió. A szelepek látszólag rendesen zárnak (legalább is ha zárva vannak, nem lehet forgatni őket. szóval némi sorlódás tuti van.) Elvileg a vezérlés is a helyén, mert szétbontás előtt is hasonló volt a jelenség. Ami még fura, hogy rángattam kicsit, és egy idő után a kipuffogóból folyt a benzin. Mégis csak a szelepekkel lehet valami?
Van amikor semmi sem akar összejönni egy nap, főleg hogy a rángatás közben jól levertem a kezem is...
Hello! Most rakok össze egy 151 est. A kérdésem az lenne hogy a lvegő szűrőt hogy tísztítsam meg, és csak az alját lehet levenni? mert láttam belül ilyen drótszálas szűrő van. utána azt is be kell olajozni?
Másik h nem bírom levenni a ventillátorkereket. közepéről csavart kivettem de már ütni is próbáltam de óvatosan nagyon mert ha az alu elpattan cseszhetem. ötlet?
Zol38 nak. Ha bővebben akarsz tájékozódni, akkor ajánlom a gépdoki rovatot. De egyébként a két jelnek abban a felső holtpontban kell egybeesnie, ha mindkét szelep zárt állásban van. Ezt én is a gépdokin olvastam.Ott "mérlegállásnak" becézték ezt az állapotot.
Ja feltételezem, hogy BS motorod van. Annyira azért nem olvastam vissza, hogy biztosra menjek. De a fent leirtak minden négyütemű (egyhengeres) motorra igaznak kell lennie. Üdv kicsikocs
Kösz, igen, így van összerakva. Bár én erre a képre nem akadtam rá, de sikerült a neten vadásznom 200MB-nyi briggs&stratton repair és operations manual-t, abból lestem ki a megoldást.
Tegnap sikerült az utolsó problémát is kiküszöbölni a gépen: a regulátor lapát rugójának egyik végéről (amelyik a pillangószelephez csatlakozik) egy egy-két centis kis darab szerintem le van törve. S ha így beakasztom a rugót, akkor az már ad egy kis előfeszítést a rugónak, ami nagyjából olyan közepes fordulatszámon próbálja tartani a motort (ezért akart megindulni berántás után egyből).
Te én a lovakhoz nem értek tehenészetben dolgoztam :)Ennyire azért nem értek hozzá.Kisseb problémám az hogy hidegen nehezen indul bár mostanában elsö rántásra indul.Nekem most az a bajom,hogy eröhiánnyal elvittem szerelöhöz,de még hozzám sem fogott.Jelenleg most az érdekel,hogy müködjön ki birja ezt az idényt utána akár fel is robbanhat mert valami komolyabb gépet akarok venni.Nem tudom az irásomból észre lehet e venni milyen pipa vagyok?