Keresés

Részletes keresés

Czinkipityu63 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 12695
Köszi, neked is szomszéd!
Előzmény: domika48 (12694)
domika48 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 12694

Sziasztok!

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

Machello Creative Commons License 2012.04.08 0 0 12693
Machello Creative Commons License 2012.04.08 0 0 12692

Üdv!

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

Furak Creative Commons License 2012.04.08 0 0 12691

Moco94 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12690

Gokartos !!! Ha van egy fűnyíró traktorom és az csak 3+1 sebességes akkor azt lehet hogy azt a váltót kiveszem és beleteszek egy másik tipusidegen 5+1es fűnyíró traktor váltót ?? Csak a felfogatási pontokat kéne átvariálni vagy ez túl bonyolult és hagyam benne az eredeti váltót ?

suszitibi Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12689

Sziasztok

Megjött a pici eke. Holnap átalakítom, mert kb. 20 centivel feljebb van a gépen a felfogatás, valamint az ekén 12-es, a trakin 16-os furat van a csapnak. Ha kész lesz, majd arról készítek képet. Egyébként, nem azt küldték, ami a képen van. Ott a fix típus van, ez meg két helyen is állítható. 

lacy63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12688

 

 

Ilyen az enyém. A csavar már nem az eredeti, így a felfogatását is variáltam. Egyébként leállított helyzetben a pillangószelep kicsit mindig nyitva van. Amikor beindul a motor, a széllapát azonnal bezárja ( a csavar ütközik ).

 

Amit Te kopásnak vélsz, az az átforulás elleni ütköző, itt van a pillagószelep teljesen nyitva. De ilyen nem lehetséges, mert a regulátor sosem engedi a 100% nyitottságot.

Előzmény: lacbp (12683)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12687

Sor távolságot hogy határoztad meg???4 kapával megnyitottad és utána a nyitott rész mellett mentél visszafelé?

Előzmény: Czinkipityu63 (12680)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12686

Csak egy hátránya van a homoknak,hogy amilyen jol elszivja a vizet olyan gyorsan is szárad ki.Jó mélyre le kellett menned hogy ekkora bakhátat tudj csinálni.

Előzmény: Czinkipityu63 (12685)
Czinkipityu63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12685
Látod éppen ezért írtm le.
Homok talaj. 2* mentem át a sorok közt, 4 kapa (húzta) a gyári töltögető ekét.
Szerimtem vízgyűjtő. Homok talajon előnyös ha a bakhátra hulló víz közvetlen a növény tövéhez kerül.
Előzmény: actionman26 (12684)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12684

Ha nem írod le azt hittem volna hogy lövészeti árok.Homokos talaj?Hogy sikerült ilyen mélyen tölteni?És a tetején csapadék elvezetö van?

Előzmény: Czinkipityu63 (12680)
lacbp Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12683

ez egész más, mint az enyém! jó h ebből sem tudtak egyformákat csinálni... :( Szerintem ez már a 3. vagy 4. verzió amit látok. A kerti gépek topicban is van fent kép, az is más kicsit.

Előzmény: lacy63 (12682)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12682
Előzmény: lacbp (12679)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 12681

Lefotózom minjárt az enyémet.

Előzmény: lacbp (12679)
Czinkipityu63 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12680

Sziasztok!

Szántás és ültetés Briggs Quantum 55-össel.

A képen a feltöltött krumplisorok:)

lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12679

Köszi Lacy!

 

megnézem majd, az jó ötlet lenne, ha úgy lehetne alapjártot állítani, vagy max fúrok rá egyet ;)

filckarikát megnézem, nem rémlik...

 

Előzmény: lacy63 (12678)
lacy63 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12678

 Szívesen!

 

 

Asszem, zöld karikánál van egy furat. Lenni kellene benne egy rugós csavarnak, aminek a lila karikához kell ütközni. Azzal lehet az alapjáratot beállítani.

Lötyögés: A  pillangoszelep tengelyén ( a "fémakármi" alatt)  lenni kell filc szerű anyagból egy tömítésnek.

Előzmény: lacbp (12677)
lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12677

persze a képek lemaradtak ;)

 

https://lh5.googleusercontent.com/-pfZi_6q5RbQ/T38p_ntXMbI/AAAAAAAAADQ/-6ihsqtVpDA/s300/20120406628.jpg

 

https://lh6.googleusercontent.com/-sc8bscieDNI/T38p_WdNxtI/AAAAAAAAADU/Xzk2P01-W88/s300/20120406629.jpg

lacbp Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12676

Sziasztok.

 

Ma kicseréltem a briggs motoromban a membránt. Lacy63 tanácsára megnéztem a szívó cső tömítettségét. Ahol tudtam, tömítettem. A motor 1-2-3 rántásra beindul. Felpörög, és leáll. A "levegő csavar" beállításáról van valakinek infója? érzésems zerint 3-4 fordulat környékén lehet a jó, mert így indul könyebben.

Viszont ami kicsit fura nekem, hogy a képen pirossal jelőlt pillangószelep fémakármi nincs szerintetek megkopva a műanyagnál? Mert ha igen, akkor lehet hogy túlzottan zárja a pillangószelepet, és ezért áll le?! Még ami hibát észrevettem,hogy a pillangószelep rúdja nem picit lötyög. kb 1mm. -t

Ott is szívhat falsot, vagy az nem annyira gáz?

 

 

Másik kérdésem, ma ilyen motorjavítós napom volt. ALKO fűnyíró Tecumseh Vantage motor. Nagyon könnyen legetet körbeforgatni a főtengelyt. Gondoltam, tört valami benne. Szétszedtem , minden megvan, egyben. Igaz kicsit görbe  a főtengely vége de ettől még lennie kellene kompressziónak. Kicseréltem a gyűrűket, a hézag 3mm körül volt.  Összeraktam, és továbbra sincs kompresszió. A szelepek látszólag rendesen zárnak (legalább is ha zárva vannak, nem lehet forgatni őket. szóval némi sorlódás tuti van.) Elvileg a vezérlés is a helyén, mert szétbontás előtt is hasonló volt a jelenség. Ami még fura, hogy rángattam kicsit, és egy idő után a kipuffogóból folyt a benzin. Mégis csak a szelepekkel lehet valami?

 

Van amikor semmi sem akar összejönni egy nap, főleg hogy a rángatás közben jól levertem a kezem is...

 

köszi: Laci

peter0117 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12675

Hello! Most rakok össze egy 151 est. A kérdésem az lenne hogy a lvegő szűrőt hogy tísztítsam meg, és csak az alját lehet levenni? mert láttam belül ilyen drótszálas szűrő van. utána azt is be kell olajozni? 

Másik h nem bírom levenni a ventillátorkereket. közepéről csavart kivettem de már ütni is próbáltam de óvatosan nagyon mert ha az alu elpattan cseszhetem. ötlet? 

actionman26 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12674

Ha eladom neked :))).Egyébként most vettem egy ugyan ilyen motort,valamire jó lesz.Na meg ha már rendbe lesz téve ki tudja mi lesz vele.

Előzmény: albertjani (12672)
suszitibi Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12673

Na megjött az ekém. Még nem láttam, mert reggel érek haza, lányom vette át. Csinálok képeket.

albertjani Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12672

Akkor majd szezon után megveszem tőled azt a motort, az enyémhez alkatrésznek! :)

Előzmény: actionman26 (12666)
kicsikocs Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12671

Zol38 nak. Ha bővebben akarsz tájékozódni, akkor ajánlom a gépdoki rovatot. De egyébként a két jelnek abban a felső holtpontban kell egybeesnie, ha mindkét szelep zárt állásban van. Ezt én is a gépdokin olvastam.Ott "mérlegállásnak" becézték ezt az állapotot.

Ja feltételezem, hogy BS motorod van. Annyira azért nem olvastam vissza, hogy biztosra menjek. De a fent leirtak minden négyütemű (egyhengeres) motorra igaznak kell lennie. Üdv kicsikocs

Zol38 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12670

Akkor  nincs  itt   valami  mágus  aki  tud  segiteni  nekem robi 56 vezérlésben ?

 

Hova tegyem a  veztengelyt a  főtengelyhez  képest ???

_derola_ Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12669

Kösz, igen, így van összerakva. Bár én erre a képre nem akadtam rá, de sikerült a neten vadásznom 200MB-nyi briggs&stratton repair és operations manual-t, abból lestem ki a megoldást.

Előzmény: guba1 (12668)
guba1 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12668

Szia!

 

Ellenőrzés képp, itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=500&na_step=500&t=9097147&na_order=  a 875 hozzászolásnál találsz képeket, hogy mit hova kell tenni.

Előzmény: _derola_ (12667)
_derola_ Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12667

(Kicsikocs-nak is)

 

Tegnap sikerült az utolsó problémát is kiküszöbölni a gépen: a regulátor lapát rugójának egyik végéről (amelyik a pillangószelephez csatlakozik) egy egy-két centis kis darab szerintem le van törve. S ha így beakasztom a rugót, akkor az már ad egy kis előfeszítést a rugónak, ami nagyjából olyan közepes fordulatszámon próbálja tartani a motort (ezért akart megindulni berántás után egyből).

Erről a rugóról van szó: itt

 

Kipróbáltam, hogy egy kis toldást tettem a rugó végére, s így már volt alapjárat is, és gázadásra fel is pörgött és meg is indult.

 

Köszönöm a segítségeteket!

Előzmény: lacy63 (12653)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 12666

Te én a lovakhoz nem értek tehenészetben dolgoztam :)Ennyire azért nem értek hozzá.Kisseb problémám az hogy hidegen nehezen indul bár mostanában elsö rántásra indul.Nekem most az a bajom,hogy eröhiánnyal elvittem szerelöhöz,de még hozzám sem fogott.Jelenleg most az érdekel,hogy müködjön ki birja ezt az idényt utána akár fel is robbanhat mert valami komolyabb gépet akarok venni.Nem tudom az irásomból észre lehet e venni milyen pipa vagyok?

Előzmény: albertjani (12664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!