Inkább nézze meg a turbódat, hogy nem szorul e a geometria állító tengely, már csak azért is, mert a 270CDI-nél ha az nagyon megszorul, a villanymotor szépen ledarálja a fogaskerekeket, és igen drága lesz. Valamint ha nem tud pontosan dolgozni, akkor emelkedik a fogyi, Te nem veszed észre, mert nem sokkal, de nagyobb gázt adsz a kocsinak ugyan azért a teljesítményért, mert nagy a turbolyuk...
Azt ertem, h a visszakerult folytasok miatt nagyobb az üa fogyasztas. De nem 2 L el
A szerelő szerint az ecu vmennyire hozzaallitja magat a megvaltozott kapott ertekekhez.. mondjuk tudtommal a 270 cdi ben nincs lambda szonsa ami esetleg adatot adna kipuf oldalon... vagy van?
Ma megállt az élet a vizsgabázison. Begurultam a 19 éves (jövőre youngtimer!!!) 290-essel. Mindenki abbahagyott mindent és körülállták. Mondom, mi van fiúk, mindenki időutazni akar egy két évtizeddel ezelőtti Mercedes szalonba, új autóba ülni? :-))) És végül tényleg mindenki beleült. Csont nélkül átment, pedig fel sem készítettem.
Ezek hihetetlen jó árak! Itthon bárhol megnéztem 50-70 ezer közt voltak a felújítottak. Nem 200€ volt az új, hanem 2000+. Gyári, csillagos Mercedes injektor.
én írtam az agip kútról.de nem azt hogy jó.:)csak ott tankoltam.egy ismerősöm ott dolgozott pár hétig de kilépett az elvei miatt.állítolag az adalék anyagon vesztek össze.pontosabban annak hiánya miatt.a mol leszállította az üzemanyagot de nem raktak semmit bele.se a kúton se Sehol.és ezért a srácnak többet evett a puntója.na már most..ha ennek fele igaz akkor az egy egyszerű molos dízel és nem egy prémium Omw.akkor hogy van hogy első perctől prémiumot tankoltam és majdnem lecserélték az adagolom és a szutyok Molos dizelt ha adalékolom spurival +2t vel akkor tökéletes?ja ma a Spuri elfogyott csak a 2 t raktam bele és az autó tökéletes .
Ezt az üzemanyagot, amiről a fotót csináltam valószínűleg Belgiumban, a rocourti Cora benzinkúton tankoltam.
Sokat jártam az A2-n, soha nem éreztem veszélyben magamat. Szinte egyáltalán nem használják a románok, akik miatt rengeteg balesetet látok az A1-en, és az M7-Szlovénia-Olaszország útvonalon.
Valóban van a párszáz forintos papírszűrő de gyárilag volt benne valami lyukacsos kőszerű szűrő is ami mosható. Egyébként alsó cső leköt, kifolyik, visszakötés feltöltés, beindítás és néhány kormányfordulat jobbra-balra hogy kilégtelenítse magát.
A leszívatás önmagában kevés mert marad régi olaj benne. Én lekötöm a visszatérő ágat és beleteszem egy PET palackba. Ilyenkor már jön le ami felette van fizikailag. Utána beindítom és járatom úgy, hogy töltöm utána a tisztát. Volt, hogy kb1.5 liter gázolajat átjáratok rajta és utána töltöm rá az újat. Nem tudom, hogy a 123 ban van e szűrő a pumpában, a 190 ben igen. Én az kifújtam és kimostam féktisztítóval utána. A műveletet szűrő nélkül csináltam és ekkor vigyázni kell mert fröcskölhet szanaszét az olaj ha beindítod. Célszerű tölcsér és rongy köré. Igazából nem baj ha ketten vagytok ilyenkor...
W123 szervóba mennyi olaj van? cserélni akarom hogy leszívom a régit...
Másik: W124 valahol fütyűl a vákum de már minden létező csatlakozást megnéztem semmit se találok....kesztyűtartó mögött egyértelmű...szétbontottam igen ott a fűtésbox, de nyáron nem csinálja, gondolom azért mert lágyabb a gumi, de a hidegbe csinálja....40 km/h körül egy rövid ideig, majd 50 felett folyamatosan 60 km/h ig....de akkor is csinálja ha N-be gurulok de AKKOR HALLKABBAN.