Még nem tudom / remélem nem sok /. Az a baj, hogy 150-es motort sikerült vennem / 1000km-es 40pénzé, féltengelyt tartó bak van letörve róla-javítható- ill. az olajdekni likas.
Az enyém sajna 90%, hogy hajtókar csapágyhibás ezért nincs megfelelő olajnyomás már a hengerfejnél és azért "csörög"hetnek a hidrotőkék is.
Megválaszolom magamnak, mert utána néztem a neten. Azt találtam, hogy a hard resethez 20+ percre kell lehúzni az akksiról a gépet, a két hiba pedig el fog tűnni miután mentünk az autóval.
No én is levettem az akku sarut, de az én formám, hogy valami nem stimmel. Csak a gyors zárasat vettem le, ez a negatív ugyebár. (Mindkettőt kellett volna?)
5 percig hagytam így az autót, aztán saru vissza, trip-AB elfelejtve, dátum-idő elfelejtve, de a többi beállítás stimmelt a fedélzetiben. Az mp3 lejátszó még mindig ismétlő módon maradt, és kaptam két hibaüzenetet gyújtáskor:
Mit rontottam el?
más: nézelődtem a motortérbe, hátha látok valami olajat, egyedül ezt találtam így elsőre:
No én is levettem az akku sarut, de az én formám, hogy valami nem stimmel. Csak a gyors zárasat vettem le, ez a negatív ugyebár. (Mindkettőt kellett volna?)
5 percig hagytam így az autót, aztán saru vissza, trip-AB elfelejtve, dátum-idő elfelejtve, de a többi beállítás stimmelt a fedélzetiben. Az mp3 lejátszó még mindig ismétlő módon maradt, és kaptam két hibaüzenetet gyújtáskor:
Mit rontottam el?
más: nézelődtem a motortérbe, hátha látok valami olajat, egyedül ezt találtam így elsőre:
Végül is nullázódott minden,csak mint írtam a turbó grafikon is eltünt és nem tudtam azt hogy tán külön kell előcsalogatni valamelyik menüben.Fura is volt elinduláskor(tolatáskor) elősször hogy kis gáz adás ellenére kuplung csúsztatáskor felpörgött a motor---de hát a "régi" 1.6os bravomnál is ECU reset után is kicsit tanulnia kellett az alapjáratot legalább is ezt írták hogy ott járatni kell pár percig.
Nem vagyok autókozmetikus, de ez nem polír, ez wax! A polír az, ami a felhordásokat részben vagy egészben leszedi, mert az durván olyan mint a CIF.
A wax a fény, amit a már rendbeszedett felületre visznek fel. Ha neked van felhordott idegen anyag, akkor a gumit/műanyagot valamilyen oldószerrel minél jobban le kell szedni, ronggyal. Utána meg kell polírozni, de nem ezzel, hanem polírral. Tapasztalatom szerint minden kapható polír jó! A profik szeretik a 3M-et, de hát ez olyan mint a német autó... :-)
Ha a polírozás kész - ami segít a lakksérülés eltüntetésében, karcok eltüntetésében a lakk vékonyításával, hiszen ugyanúgy összepolírozod a felületeket mint amit a festők csinálnak -, akkor jöhet a wax, ha kell. Van egyébként színre-wax - nekem is Turtle van -, folyékony és paszta kiszerelésben. Na, azzal a végén valóban úgy kell dolgozni, mint ahogy a leírásban van. De! Érdemes az egész autót kezelni, mert nagy lehet fényben az eltérés a nem waxolt felülttel.
Egy délelőtt, közepesen megerőltető munka, minimum.
Előtte válik ki két kanyarodóság az Árpád útra. Becsatlakozik két sávon az Árpád út. Benzinkút: aki az Árpád útról jön, nincs 100 métere a belső sávból kiaraszolni a benzinkúthoz. Kanyar. A kanyar előtt egy bekanyarodó sáv tán az áruházhoz. Zebra. Kerékpárút-keresztezés, talán.
Nem ez a legindokolatlanabb hely és ahogy tisztázódtak a dolgok a benzinkút után, azonnal ott s 70-es tábla.
Ha azt nézed, akkor a bal oldali parkolóba az oszlop miatt amúgy sem lehetne normálisan parkolni, csak a jobb oldaliba. Akkor meg már miért álljon közel, így kényelmesebb neki is meg a tőle jobbra állónak is. :)
állóhelyzetben lehet a menüben beállítani, vmi engine status, vagy iylesmit kell kiválasztani, és akkor tudja mutatni. Vagy dátumot mutat, vagy a turbonyomást.
Úgy jó lett,csak most meg a turbó nyomás grafikon nincs,pedig a média player alatt állandóan mutatta,most meg minden jó csak az nincs(vagy nem találom :) )!?( bár csak max ha 2 percre vettem le a sarut)
Én úgy tudom, hogy az autóvezetéshez kell jogosítvány, nem az üzemeltetéshez vagy a birtokláshoz.
Azt viszont nem tudom, hogy pontot vonnak-e le ilyenkor. Mert ha igen akkor gondolom meg kell adni hogy ki vezette a kocsit, mivel az üzembentartótól nem tudnak levonni.
Nekem egyszer céges kocsival volt egy 30 ezres csekkem, de a cég kifizette a számlát :) pontot se vontak le.