űdv. pár szot szolnék a LR találkozorol. helyszin RECSK pannonia park. időpont: 2013 junius 28 29 30. kaja:8000 FT felnőt 4000 FT gyerek. 2reggeli 1 vacsi az ebéd valoszinű magunk gyártott valami. szállás: ingyenes annak aki kempingezik a parkon belűl. van a kőzelben szálloda is. a napi elfoglaltság:elégséges. akinek e pár mondat felcsigázta az érdeklődését és szeretne jelentkezni---mihamarabb--- az irjon vagy inkább telefonáljon. 0630478 6995.részletek a klub gyűlésen.
Azt hiszem, hogy megfogadom GBFK tanácsát és libazsírral fogom kenegetni a kocsi minden porcikáját, hogy érezze a megbecsülést. A hétvégén egy dizel octaviával szenvedtünk, ma két szervízt is megjárt a járgány, vélhetően EGR szelep hiba, kompjuter nem jelez semmit, viszont a fordulatszám nem megy 2500 fölé. Az EGR-re korábban volt hibajelzés, de törölték a hibát, azóta hibamentes, de nem megy csak lassan a kocsi.
A poén, hogy a szelepcsere kb. 170 e HUF lesz, elvileg dolgozik a cucc, csak a visszajelző poti szaródott el kemény 58e km alatt. Montam is az ismerősömnek, hogy nekem is beszart a Discoban 1x0 ezer környékén, azóta le van lemezelve, kevésbé kormolódik a motorolaj, műszaki vizsgán hozza így is a paramétereket.
Ezt a kálváriát végigjártam, kb az a diagnózis, hogy
- ha kemény a pedál és a motor beindításával ez nem változik, akkor nincs vákum
- Amikor a dob membránja szakad át, akkor nagyon látványosan elgyengül a fék, de amennyire emlékszem, éppen nem keményedik fel.
- ha a fékhatás kezdetben megvan és lassan elengedi, az lesz a főfékmunkahenger. A főfékmunkahengerben két kör is indul, nekem az első karmantyú engedett, tehát az egyik körben nem volt nyomása a fékolajnak, ezért jelentősen be kellett nyomni a fékpedált, hogy fogjon.
Jó kis buli lehetett a tegnapi, sajnos lemaradtam. Szorgalmasan dolgoztam a kocsin, haladok pár témában, még a csörlőt nem szűltek meg, pedig már nagyon várom, hogy huzogassam a kölköt vele :)
nézd meg esetleg ezt is (a hahu-n még nincs fenn) - idézet:
"egy ismerős megkért, hogy dobjam fel az autóját: eladná a p38-asát. 99-es, bosch V8, 4.6. Új a komplett futómű.Szilent , gömbcsuklók , légrugók , kormányösszekötők , kormánylengéscsillapító , kompresszor ,egyik féknyereg ,fékbetétek , felnik , gumik "még szőrös" , Vízpumpa , feszítőgörgők , görgők , szíj , kihajtás szíj , csapágyak osztóműbe.Az összes olaj. a vétel óta kb. 1600 euro lett ráköltve alkatrészárban + gumik, 45e/db + munkadíj.
én személyesen még nem láttam, mert bár volt róla szó hogy összefutunk, de tőlem messze van és még nem volt arra utam. akit érdekel, írjon a tom@microsystem.hu-ra. ár 1.7m"
ma újra hívtam a srácot, mert még nem jött semmi. állitólag elküldték, vasárnap ha minden igaz lesz egy utam pestre, ha péntekig megjön, akkor elviszem magammal.
Utolsó figyelmeztetés: holnap 9-kor a Tesco parkolóban a 2/a mellett.
Délután pedig Szíjjártó Pista süt nekünk tárcsán.
A Tesco zárva lesz vasárnap!
A kaja már rendben, az innivalókat, szendvicset ma intézzétek.
Érdemes a hűtőt megnézni, mennyire van elvízkövesedve. Az enyém a 4.2-ben 16 éves korára úgy el volt dugulva, hogy a 80centi széles hűtőből kb 30 centi hűtött, a többbe nem tudott már bejutni a víz. Akkor azért már tudta dugóban forralgatni a vizet, de nem lett baja, kibírta. Aztán persze kicseréltem a hűtő belét újra a liget utcai hűtőssel a x. kerületben.
Próbáld majd ki azért azt is, hogy lepadlózod, lesz meglepetés a dízelhez képest. Főleg, ha visszahúzod az automatát kézzel, és elforgatod rendesen a motort... A második bőven 100 fölé ér 5800 környékén. :))