Üdvözlöm. nekem lenne egy yakimoto freeride 300b-m és semmi áron sem tudom elindítani az önindító kilett belölle szedve.és egy stihl fürésznek a berántója van bennt és csak tekerésre indul de semmi képp nem tudom elindítani esetleg tudna ebben segíteni?
Nem fogja szét baszni volt simsonom és próbáltam. Van különbség az üveg között is de simán jól irányítja a biluxos üveg is a fényét a hs1 nek. Én egyébként a bfb-01 4t nek az eredeti lámpájába raktam hs1 es izzót és ezt sem égeti szét mert a menetszél hűti.
Üdv , bocsi h csak most vállaszolok, de eddig nem tudtam gép közelbe jutni, Szóval adnék egy E-mail, cimet ahová irhatsz s azután vállaszolok minden kérdésedre a BFB-01 El kapcsolatban... (simsonmester@citromail.hu) És ott tudok képet küldeni is..
Szerinted meglehet csinálni azt hogy hagyományos (bilux) simson foncsorba hs1 izzót rakok? Nem foglya szétbaszni a foncsort a nagyobb hőtermelés? Illetve mi a külömbség a sima áttetsző és lél üvegű között?
Itt találtam átalakított izzót a gyári foglalatomba.
Sziasztok! Nekem egy 4 ütemü Bagma blokk nevezetü robbanómotoros kerékpárom van, és nincs hozzá semmilyen kiskönyvem. Na most az a problémám hogy elég hangosan elkezdett ciripelni, kelepelni, gondolom szelephézagot be kellene állítani. Legalább is ránézni. Na csak az a baj hogy nem tudom az értékeket. valaki esetleg tudna nekem ebbe segíteni?? nagyon szépen megköszönném....
Itt lenne a kép. Valamiért nem csatolta ezek szerint hozzá. Ha mégis lenne olyan üzlet ahol ehhez forgalmaznak alkatrészeket ez a csavar érdekelne. Egyébként mi ennek a pontos neve?
Sziasztok. A képen látható csavart ugyanilyen poliból elhagytam nem találtam meg és érdekelne hol tudnék ilyet venni, rendelni. Ebben szeretnék segítséget kérni. Ha lehetséges az opitzzsolt@hotmail.com címre irjatok. Köszönöm előre is
Ha a hs1-es re gondolsz ami youtubeon fentvan a videóban azt úgy csináltam hogy raktam a 3 lábára sarut és bekötöttem a fényváltót is és egy nagyon kicsit összenyomtam a lábain és így pont belepászolt a lyukba és ki sem esik. Én alul kifúrtam 2 kis lyukat és raktam oda egy kis ventillátort a biztonság kedvéért de szerintem ha méssz vele nem olvad meg a foncsor mert a szél hűti.
Üdv mindenkinek, Eladó yakimoto ha valakit érdekel esetleg pécsen,. müködik pöcre indul motorikussan jó, hibája hogy index már nincs a kijelzö helyén fekete rács van stb OLX re feltöltöttem, mindenapi használatban van,. felujitásra alkatrésznek vagy bármire 40 000ft laptopot notebook ot beszámitok. 06209415736
Örülök, ha tudtam segíteni...! Engem is meglepett, hogy ilyen erő van ebben a kis szerkezetben. Valamikor fiatal koromban több segédmotorom is volt, többet között Verhovina. Nos azzal kínszenvedés volt egy ilyen út, ez a kis Polymomil motorikusan jóval többet ér tőle.
Amikor Lillafüredre felmentem, úgy éreztem simán jó lettem volna Hollóstetőig is. Eszembe se jutott, hogy bejáratós. Csupán a hűvös hegyi levegő tartott vissza, na meg hogy kezdett sötétedni. Arra fele meg nappal is félhomály van.
Tudom, hogy KRESZ szerint nem kötelező de vettem egy könnyű,szép kis bukósisakot. Ha néha elhagyom a várost akkor felveszem és átmegyek segédmotorosba.
A boltban nem mondták ugyan, de belegondolva egy balesetbe kötöttem rá kötelező gépjármű felelősség biztosítást, mivel utána néztem, hogy a lakásbiztosításom csak az emberi erővel hajtott kerékpár károkat téríti meg a gépi meghajtásút nem. Az az évi háromezer Ft körüli összeg megéri a nyugalmat.
Ez számomra idáig a leghasznosabb információ, mivel én nyékládházi vagyok, de sokáig miskolci voltam és olyan robbanómotoros kerékpárt szeretnék ami működik a lilafüredi szakaszon, mert szándékomban áll oda is elmenni vele, ha már oda felment akkor simán elmegy Ómassáig is, mivel emelkedés szempontjából onnan már nincs nagy változás. Lillafüredtől tovább haladva egyenesen vezet az út fel Bükkszentkeresztre, ha azt is tudja akkor tényleg szuper, de szerintem egy bejáratós gépet ennyi emelkedővel már nem érdemes terhelni. Nekem jelenleg van egy új tipusú kemping kerékpár simano nexus váltóval, bizony azon egyáltalán nincs teleszkóp és amikor jövök le Bükkszentlászloról, kb.40-el, kerülgetnem kel az uthibákat, mert rázkódik. Szerintem Miskolcon azért a teleszkóp ellenére a te géped jól használható, mert most már sok jó minőségű kerékpár út van Miskolcon. Azért nagyon jó megoldás a robbanómotoros kerekpár, mert sokkal biztonságosan lehet vele közlekedni a kerékpárutakon. A segédmotoros kerékpár ki van szorítva a főutra és sajnos már nagyon sokan megjárták, nem egy életbiztosítás a sok előzgető száguldó autó mellett közlekedni.
Én Miskolcon lakom és a Bükk irányába indultam. Aki ismerős erre fele annak mond valami, hogy Lillafüredre mentem fel. Enyhe az emelkedési szög, de kilométereken keresztül partos az út. Kerékpárral sok helyen a 10 km/h-t se tudom tartani. A Polymobilommal beálltam 30 km/h-ra és azt mindvégig tudta tartani. Pedig nem vagyok egy pehelysúlyú versenyző.
Hátránya, hogy elég "fapados". Nagyon hiányzik a hátsó teleszkóp, de az első se ér sokat. Valószínű azért van ez így, hogy ne száguldozzanak vele. 40 km/h-nál az említett hiányosságok már elég zavaróak, szétrázza magát az ember is, a motor is.
Egyetértek, de találtam egy bejegyzést a forumon, ahol a lofty hibridről van szó, ez a 284-es nekem hihetetlen. Amúgy a Polymobil BFB-01 4t-nél van olyan lehetőség, ha olyan emelkedővel próbálkozunk amit a motor már nem bír, hogy pedálozással rásegítünk és úgy szépen felmegyünk? Mint az elektromosoknál, hogy könnyedén fel lehet menni az emelkedőn, mert a pedálozás és a villanymotor munkálya összeadódik.
Köszönöm a választ. Erről a tipusról már többen is írtak hasonlókat, de volt egy bakonyi személy a forumon akinek a Bakonyban parton felfelé gyengének bizonyult, de ha valaki nagyon nagy partot akar megmászni akkor még a segédmotor sem biztos, hogy megfelelő. Gondolom, hogy te is egy átlagos emelkedőn próbáltad, kb 10 fokos.
Írtam egy hosszabb levelet, de amikor el akartam küldeni elszállt... Már nincs kedvem még egyszer emlékezetből újra megírni, így röviden csak a kérdéseidre válaszolok.
Végsebességet nem tudok neked mondani, nem húzattam ki, mivel még bejáratós. Rövid időre beleszaladtam az 50-be, de általában 30-40 km/ h-val járok vele.
Ezt a sebességet viszont partnak felfele hosszabb távon is tudja tartani a motor, nem pörög, hanem nyomatékosan egyenletesen dolgozik.