Láttam a szép emlékérmedet és olvastam ,hogy többek szeretnének vásárólni, én megpróbálok segiteni. Bár gyártani nem tudok, de az érem oldalakat egymás mellé helyeztem.
Ezt én is így látom, azzal a különbséggel, ha lenne pár százmillióm akkor én le gyártatnám az összeset, pótkocsikkal együtt, a Ganz kocsikat meg múzeumba küldeném, egy meg járna nosztalgia járatként.
Én láttam egy fotót a belsejéről, a 60-as évekből. Sajnos azonban a fotón elég sok az ember a kocsiban, így nem sok részlet az, amit ki lehet venni a dologból. Amit biztosan lehet látni az az, hogy kocsi utastere teljesen egybe volt nyitva, az előterek válaszfalait kibontották belőle. A fotó KM fotótárában (városligeti épület) vagy az adattárban (Tatai út) van. Mindkettőhöz sajnos kutatási engedély kell.
Ha a belsejét szeretnéd megépíteni, nyugodtan hagyatkozz a FAV múzeumi modellre, avagy egy esetleges tervrajzra.
Basszus, de szép lenne, ha legalább a váza valahol még meglenne... de álom, álom, édes álom...
Ha volna fölösleges párszázmillió forintocskám, nem haboznék újra legyárttatni a kocsit...
Én próbáltam beszerezni egyet, de nem sikerült. Szerintem már sehol nincs. Örülnék ha nem lenne igazam és megtudnátok mondani, hogy hol vehetnék egyet. Kb. mekkora és miből van? A rsorszám az érmén van?
5 koronás 1900-tól van 2 koronás pedig 1912-től. A képen amit linkeltél egy emlékérem van ami soha nem volt forgalomban.
Egyébként igazad van 1900-al ezt találtam én is (eddig nem tudtam pedig érdekes):
"A forintváltópénzeket 1900-ig, a forintbankjegyeket 1902. december 31-ig, az ezüst egyforintosokat csak a korona forgalmának megszűnésekor (Magyarországon 1927!) vonták be. 1900-tól kezdve a korona volt az egyetlen hivatalos pénznem a monarchiában."
Az első fényvetője elől kéne, hogy legyen. A model készítője miből gondolta, hogy a csengő helyére tegye? Talán volt fotója? Azt a fotót meg még nem láttuk, viszont keressük.