Olyan kérdéssel forsulnék a hozzáertőkhöz, hogy vettem egy 2003-as Grand Cherokee 2.7 CRD és nem működik a központi zár a távirányítóval. Létezik valamiféle modja az otthoni tanításnak vagy nem? Elemcsere volt ugy sem működik!
Klíma gondom van. Mégpediglen az, hogy a kompresszort állandóan húzva tartja, és nem old el, még ha ki is kapcsolom. A reléje jó, és az odaérkező feszültségek is. Az alacsony nyomású kapcsoló nyitott állapotban van. Gáz nincs benne ergo bontania kellene, de nem teszi. Gyújtást ráteszem és már be is húz a kuplung.
nos, úgy tűnik, kábelszakadásunk van a csomiajtó régiójában. Nem működik a csomagtér ablaknyitó gombunk, a rendszámtábla világításunk, a hátsó ablaktörlőnk (az ablakfűtést sem tudjuk, hogy működik-e). A központi zár kap áramot, mert az működik. Az autóvillamossági szuperszaki meg csak jövő héten ér rá, úgyhogy tovább csúszik az egyedi forgalomba helyezés :(
már nagyon várjuk, hogy megint csirkével guruljunk...
amúgy észre vettem egy új jelet a műszerfalon, ami nem akar eltűnni. A biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető kis piros jelzés. A probléma annyi, hogy hiába kapcsoljuk be az övet, a jel továbbra is marad... Szívás, mert igy van még egy megoldandó probléma a KMP műszaki előtt.
Ideiglenes megoldásként ki kell venni mind a 2 ködlámpát a kocsiból, és akkor átmegy a műszakin.Én is így csináltam amikor egy kivilágítatlan kutya a 406-osom elé ugrott éjjel ...Nyilván utánna azért pótolni kell, elég bénán néz ki 2 lyuk a kocsi elején..
létezhet az, hogy a fordulatszám-mérő nem mutatja megfelelően a motor fordulatszámát? olyan, mintha az alapjárat 250nél lenne. a motor száóépen, egyenletesen jár, terhelésre szépen felpörög, a mutató meg olyan, mintha lecsusszant volna 500at... találkozott már valaki ezen hibával?
Létezhet az, hogy WJ 2.7 ködlámpák típusonként eltérőek? (Vagy a szerelőnek kell egy kis póttudás...)
repért az első két ködlámpánk, emiatt rendeltem egy helyről 2 vadi új kerek lámpát. Dobozban meg is jött, és kerek is.
erre a szerelőnk jön a szokásos fejvakargatással, hogy nem jó a felfogatási helye, meg nem kompatibilis a burkolat, meg máshol van a magasságállító része is, meg stb...
tehát valami okos választ szívesen vennék, mert a régi repedt búrákkal nem megy át műszakin...
Elindult a Csirke WJ mark II projekt. Vízpumpa, első alsó-felső talpasok, hatsó híd háromszög felfüggesztés csapágya és szilentjei. Trallala :) nemsokára az úton leszünk megint. o/
Már megint elakadtam alkatrésszel. Ha valaki tud klíma hajtó tengelyhez torziós lemezeket ( 12-20 db kellene ) ne tartsa magában. A kompresszor meg lett javítva egy besült traktor kompresszorból...
Elrottyantottuk a 3.1TD csirkénket, úgyhogy alkatrésznek egyben eladó... A hozzászólás-előzményekben visszakereshető minden, amihez hozzá nyúltunk, és amivel szívtunk. Szintén megtalálható az, ami még előttünk állt - volna. Egyenőre egyben szeretnénk megválni tőle, magyar rendsuámos, magyar papíros és még 1 hónap a műszaki rajta. (egyébként egy negyed jobb hátsó rész, meg egy jobb első szektor sokat javít az állapotán, meg egy hatalmas tisztítás, folyadék csere-bere...)
összefoglalva:
Fél évig újítottuk fel apránként, aztán egy ügyetlen megmozdulással sikerült az árokban kikötnöm a Csirkénkkel. Elemek sérültek az autó bal oldalán, meg a hátsó részen. Kerekek, motor, hűtő, váltó, tartályok nem sérültek, ép minden. A szürke bőr belső jó állapotú. Felújítottuk a motort (hengerfej síkolva, szelepszárak szimeringezve), új Bosch izzítók, új (!) jeladós porlasztó (a többi négy felújítva), automata váltóban és a motorban is olaj cserélve 1200km-fel ezelőtt, minden szűrő, görgő és a szíj új volt (tehát a vezérlése is csak 1200km-t futott). Tehát a bal oldala teljesen ép. Képek önmagukért beszélnek. Eladjuk, mert elvett fél évet az életünkből, és mire jó lett, 50es tempónál satuzni kellett, meg menekülni. Menekülés sikerült, ezért van a hirdetés. Ja, és a légzsákok sem nyíltak! Magyar, rögzített óraállása most kb 181ekm. Limited, tehát szép szürke bőr belső, meg gyári CDtáras rádió, dupla digit klíma, 2 kulcs, stb... Ahogy a korábbi listából is kiderült, a motor egyik hengerénél hüvelyezni kell, ezt leszámítva szépen, egyenletesen járt.
Csak hogy minden érdeklődővel egy nyelvet beszéljünk: az autó törött, lábon nem vihető biztonsági okokból. Amíg a jobb oldalán feküdt trélerre várva elég sok folyadék elszivárgott (pl váltóolaj, motorolaj, hűtőfolyadék, ablakmosó folyadék). Akksi nincs a kocsiban, de a szerelő próba kedvéért beindította. Maradjunk annyiban, hogy foglalkozással a motor megint tökéletes lesz, a váltóba meg olaj kell és kész. Jár jozzá továbbá a gyári 5 db felni simán vállalható gumival, meg a gyári csomagtérelválasztó rács. A váltó az esemény előtt szépen tette a dolgát. Az oldalfellépő már nincs a kocsin, és nem képezi alku tárgyát. Gondolkozzatok, hivjatok. Még valami: kb 30lityi gázolaj van benne, ami az új gazdijára vár a vassal együtt.
Adott egy néhai Jeep zj 5.2 , amibe belekerült egy öthengeres vw tdi motort mechanikus adagolóval (Tudom szentségtörés ) . a váltó maradt az eredeti . Ahhoz , hogy rendesen működjön a váltó kéne tudnia a fordulatszámot , amivel nem boldogulok . T.P.S.szenzort , MAP szenzort megoldottam , de a fordulatszámmal nem boldogulok .
Segitségeteket kérem! Van egy 4literes csirkém az amerikai modell 185lovas. A jelenség: elindítom megy szépen jár fél óra múlva elkezd dadogni 3ezer fordulat fölé nem megy, ha lassan adagolom a gázt akkor kipörög teljesen ha hirtelen padló akkor bedadog az említett 3ezernél. Leállítom a motort varok egy kicsit újraindítom minden megint tökéletes kb 3km és újra ugyan az a jelenség. Hova nyúljak először? Kinek mi a tippje? Köszönöm szépen előre is!!!