Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SpisakTomi Creative Commons License 2015.11.06 0 0 51430

Hello!

Nekem is megvan a jelenség (2008 - 1.9 PD) és ez úgy tudom tipikus Superb "betegség"... Rövid időre meg tudta szűntetni a szerelőm egy full légtelenítéssel és túltöltéssel, de nem tartott sokáig :( Ő azt mondja van egy hülye kanyar a csőben ahol akármit csinálsz megáll a levegő és nem tudod kiűzni onnan... Azt nem tudom normális-e, de nekem sem szokott forró lenni, de nem is hideg.

Üdv, Tomi

Előzmény: taxi 546 (51428)
m4tthew Creative Commons License 2015.11.06 0 0 51429

Nekem a külső-belső közt lehet bármikor váltani, nem azzal lesz a gond..

viszont az elmúlt egy hónapban továbbra sem oldódott meg a sztori, volt bent már 3 fűtőmotor, köztük egy zsírúj is, és mindegyikkel ugyanúgy megvolt a jelenség (1-2 óra folyamatos utastér hűtés/fűtés után a levegőbefújás teljesítménye szépen lassan a nullával lesz egyenlő, és egyik fokozaton sem fúj levegőt, semelyik irányba) szóval a fűtőmotor kizárható, a computer hibát nem ír, a climatronic frankón beállítva.. És a szerelők is értetlenül állnak a dolog előtt..

Előzmény: bigjohni (51364)
taxi 546 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 51428

Üdv!

 

Valahol olvastam itt a fórumon, (de az istennek sem találom) hogy hogyan lehet megszüntetni a fűtőradiátor felől hallatszó kutyorgást. Próbáltam menni nyitott kiegyenlítő tartállyal, próbáltam megemelni a kiegyenlítőt, hátha kinyomja a levegőt, de nem használt. -Az normális, hogy üzem meleg motornál hideg a kiegyenlítőben lévő fagyálló?  (2007-es 1,9 tdi)

kismoszatka Creative Commons License 2015.11.03 0 0 51427

Hello

 

Az utóbbi pár napom kicsit zsúfolt volt így nem írtam és nem is olvastam amit írtatok. A lényeg, hogy nincs köze a víznek a generátoromhoz. Vagy legalább is szerintem.

A szerelő azt mondta, hogy középrészt vagy mit kell benne cserélni 2 csapággyal és akkor már új szénkeféket is kap, szóval Generátorgenerálon van jelenleg. 40 ezer ft kb.

 

Köszi azért a válaszokat.

 

Ja és soha nem merné a motort mosni :D Annál is inkább, hogy 20-25 km-re tőlem van ilyen mosó szóval amíg addig elgurulok már nem hideg a motor...

 

Bár már én is láttam olyat aki begurult motor leáll kiugrik és már mossa is. És szerintem sem mindegy a menetszéllel beszivárgó csapadék vagy a tizenakárhány báron spriccelő magasnyomású mosó.

 

258 ezer km van egyébként az 1.9 PDTDI-ben és még elvileg nem volt vele gond. (110 ezertől van nálam).

 

Szóval ha 40 ezret kifizetek és megy még 250-et akkor elégedett leszek :)

 

Sziasztok

 

Előzmény: superbfanatic (51426)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.31 0 0 51426

Üdv!

Minden autómat mostam, nyilván az elektromos alkatrészeket nem közvetlen közelről. Semmi gond nem volt eddig.

Előzmény: superbfanatic (51424)
TraguAre Creative Commons License 2015.10.31 0 0 51425

Szerintem nem sokat, azt sem magasnyomason.

Előzmény: superbfanatic (51424)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.31 0 1 51424

Üdv!

???

150-nél szakadó esőben mennyi vizet kap a motortér...szerintem.

Előzmény: 409 (51423)
409 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 51423

Szerencséd volt/van.

Előzmény: superbfanatic (51422)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.30 0 0 51422

Üdv!

Én a motorteret is szoktam pár havonta mosni de még nem jelenkezet ilyen.

Előzmény: kismoszatka (51420)
kismoszatka Creative Commons License 2015.10.29 0 0 51421

Ja és egy másik.

 

Nem ismer valaki egy olyan céget akik alu felni felújítással foglalkoznak?

Csúnyát lepattogott a lakk róla. Görgőzni ilyenek nem kell csak újrafesteni.

 

Jó lenne fejér megye, de Budapest is ok.

 

Illetve ötleteket is várnék, hogy mit tegyek vele? Elég csúnya bár csak nagyon közelről, de ráférne egy kis szépítés...

 

Köszi

kismoszatka Creative Commons License 2015.10.29 0 0 51420

Sziasztok

 

Ma lemostam kézi magasnyomású mosóval a kocsit.

Ezután menet közben néha felvillant a generátor visszajelzője és hiba üzenet ként kiírta, hogy ALTERNATOR WORKSHOP.

 

Megnéztem a kis könyvébe ez Genereátor szervizt jelent.

 

Kérdésem az lenne, hogy lehet ez az miatt, hogy esetleg az ékszíj nedves lett? Mosás után nem mentem csak 5 km-t és végül is egyre ritkábban csinálta, de még nem száradt meg az autó mire leparkoltam.

Ha holnap nem csinálja akkor ne foglalkozzak vele szerintetek? Vagy vigyem szerelőhöz?

 

Motorháztető alatt furcsán nedves volt egy két dolog. Az akku takaró is fent. Nem szokott ennyire nedves lenni pedig ugyanúgy mostam ahogy szoktam.

 

Köszi az építő jellegű hozzászólásokat. 

 

Hello

 

Gábor

T.Szaby Creative Commons License 2015.10.28 0 0 51419

Szép teljesítmény! Remélem az enyém is így bírja majd 😊

Előzmény: superbfanatic (51418)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.25 0 0 51418
409 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 51417

Nem.

Előzmény: zsolesz0517 (51416)
zsolesz0517 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 51416

lenne meg egy kerdesem.

az lehetseges hogy az akku alacsony toltottsege miatt megy el az ero? ma voltam szamitogepes hibakereson nem jelzett semmi hibát hanem az akkut mondta a szerelo hogy tolsem fel minimum negy orat. ezt annyira nem ertem mert zsir uj az akksi es ha toltok rajta miert lenne jobb a kocsi teljesitmenye? valakinek valami otlet?

409 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 51415

Ennyiből lehet más is mint légtömegmérő.

Előzmény: zsolesz0517 (51414)
zsolesz0517 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 51414

Eszrevehetoen gyengebb lett a teljesitmeny illetve van egy kis fust ha odalepek neki.

Előzmény: 409 (51413)
409 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 51413

Hogy a turbó erejével mi lesz azt nem tudom, de a motorteljesítményt bizonyára, ha az a légtömegmérő hibája miatt veszett el.   Mitől néz ki úgy??

Előzmény: zsolesz0517 (51412)
zsolesz0517 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 51412

Ugy nez ki cserelnem kell a legmennyisseg merot. Ha kicserelem zsir ujra (bosch) akkor visszakapom a turbo etejet?

409 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 51411

A klímapanelen van egy kis rácsos rész, mögötte van egy ventilátor kíséretében.

Előzmény: afntdi (51410)
afntdi Creative Commons License 2015.10.20 0 0 51410

Üdv.

 

Elsősorban tőled kérdezek de ha más is tudja a választ megköszönném!

 

A belső hőmérséklet érzékelőt merre találom? Sajna már 19foknál is vad meleget ad ezekben az időkben úgyhogy valami nem fasza. :)

 

Előzmény: 409 (51407)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.19 0 0 51409

3 perc.

Vagy kevesebb.

Előzmény: zsolesz0517 (51408)
zsolesz0517 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 51408

Koszonom az otletet hetvegen talan lesz idom megcsinalni. Amugy nehez kiszedni a kesztyutartot?

409 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 51407

Szerintem is.  :)

Előzmény: bigjohni (51406)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.17 0 0 51406

Pedig szerintem korrekt.

A légzsák vékony lemez rögzítője rezonál be.

10 évig (addig volt meg) megoldotta a problémát.

~10x20x100mm-es szivacsot szorítottam a lemez és a műszerfal közé.

Előzmény: 409 (51404)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.15 0 0 51405

Üdv!

Akkor marad a purhab! :)

Előzmény: 409 (51404)
409 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 51404

 

 Az a megoldás bizonyára nem volt számára korrekt...... :-/

Előzmény: superbfanatic (51403)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.15 0 0 51403

Üdv!

51390

Előzmény: zsolesz0517 (51402)
zsolesz0517 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 51402

Visszemenoleg tobb oldalt is elolvastam de konkret megoldast senki sem irt.

Előzmény: 409 (51400)
ckerti Creative Commons License 2015.10.14 0 0 51401

Mindennapinak gondoltam, de már eladták és nekem sem fontos a csere.

Köszi!

Előzmény: Octi19 (51398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!