Sztem az enyémből is megy el a víz, de mivel már kicseréltem az összes gumicsövet, kiegyenlítő tartályt (repedt volt), csőbilincset (csőcsere után is eresztett bilincsnél) és nem tapasztalok egyéb rendellenességet... így csak időnként tőttögetek bele :))
Köszi az infót. Egyik ismerősnek Pick-upon volt ilyen, csak 215/85ben. Mondjuk ő nagyon sokat használja aszfalton és 2 év alatt lenyalta (km-t nem tudok, de nagy távokat nem hiszem hogy megy vele).
Gondolkodtam ilyen gumin is, de ahogy nézem, az ára eléggé felment az utóbbi időben... Még BFG KM2-t is találni olcsóbban.
A Disco 3 igen zsebbenyúlós járgány, ha meg offroadozol, akkor méginkább. Korábbi túrákon néha felbukkant 1-1 ilyen járgány, de gyorsan leszoktak a gazdáik az eféle élvezetekről. Lehet természetesen átépíteni, például van légrugó átalakító készlet is, de tele van olyan részlet megoldásokkal, ami igen csak költséges tud lenni. Az elektromos kézifékről, a spéci olajban úszó szilenetekről nem is beszélek, illetve a kapható terepgumik keskeny skálája is elgondolkodtatott.
Én is néha elagyalok a kocsi cserén, de végül rájövök, hogy csak nyekeregnék utána, kezdeném óvatosan használni terepen, ami veszélyes, adott esetben jobb ha megkarcolja az ember, mint leborulni egy domboldalról.
Nem hinném, én már a 3. tulajdonos vagyok, és az első kettő is használta rendesen, terepen is. Még van rajta bőven minta. Hogy pontosan mennyi km lehet benne, persze nem tudom. Meglepően jól kapaszkodik sárban, oldalra is elég jól tart, nekem hóban is megfelelőnek tűnik a tapadása. Ami nem annyira szép benne, hogy elég keskeny, hiába 235-ös, annál jóval kevesebb a valóságban. (Bár sokszor a keskeny gumi jobb sárban ugyebár, lehet azért tervezték ilyenre)
Péntek reggel egy felszántott réten süllyedtem el és jól jöttek volna a kötelek, mert nem volt elég hosszú a sodronykötél :) Azok híján meg a nívás cimbora segítsége kellett. Azóta is azt hallgatom, hogy "bezzeg a níva..." :D
ha valakinek van disco 1-es autoja, 2" emelessel es 235/85/R16-os gumikkal, legyszi toltson fel kepet es elso es hatso kerekekrol, vagy egesz autorol. Kivancsi vagyok hogy mennyi a tavolsag a gumi es a haz kozott. Miota felraktam, olyan kicisnek tunik a hezag.
Nagy a kísértés egy 3-as Disco irányába. Ha túladok ezen akkor beruháznék egy 3-asba. Természetesen azt is átalakítanám, így nem lesz nagy hiányom off road terén.
Amíg ez megvan addig használom, így ha van túra tudok és akarok is menni a továbbiakban is.
Jó, én értem, de ahelyett kitaláltak mást, 2 in 1.
De attól ez még mehetne tovább, úgyis kevés van belőle, tehát az a bizonyos biztonsági előírások, ha persze legalább a fele nem kamu, akkor is kicsi az esélye, hogy megdöglik benne/tőle valaki.
"A DC100 tanulmányhoz hasonló kisméretű és olcsó divatmodell kifejlesztésének kérdése lekerült a napirendről, de a jelenlegi Defendernek mennie kell 2015-ben, hisz már semmilyen biztonsági szabványnak nem felel meg. A megoldás állítólag az lesz, hogy az új Defendert is a drága PLA alumínium struktúrára építik, így a fejlesztés nem lesz olyan drága, mintha új alapokat kellene tervezni a terepjáróhoz, viszont az autóból egy-egy példány várhatóan drágább lesz, mint eddig. Ez nem a legjobb lehetőség a Land Rover számára, hisz így vásárlókat veszthet a Toyotával szemben, amely lényegében az utolsó komoly szereplője a munka-terepjárók piacának."
Magyarul a használhatóság le van szarva, be kell hódolni a hülyeségnek.
Nem akarok ragodni a teman, csak hogy ertsd miert reagaltam igy:
Ha rajtam trefalkoztal volna, akkor fel se veszem, de Kompi pont az, akinek eleg sokat koszonhetek magam is, de azt gondolom, hogy az LR-es kozosseg tobbsege szinten.
Most is eppen szabadidejeben, sajat koltsegen "szaladgal fel" a Matraba, hogy turat es talalkozot szervezzen.
És mennyire igazad van! Mikor már megbízható lett a Disco eladtam. És hiányzik.
Most hoztam el Anikóéktol ideiglenesen a kocsit. Ugyanazzal szívok mint a Disco-nál szívtam: ereszt a radiátoromnál és eltünik a vize. És csak remélni tudom hogy nem hengerfejes. Az biztos, hogy a kiegyenlítő tartály sapkájánál lévő kis csövön ereszti a gőzt már 15 km után, tehát gyorsan tulnyomás alá kerül a rendszer. És a radiátornál való csepegéssel se lenne semmi baj, ha nem arra az irgalmatlan sok kábelre eresztené a vizet.
Legalább az új gyertyakábelek jók, kicsit mintha fickósabb lenne tőlük, meg a terrafirma gátlók is szépen úton tartják a bódét (kösz Johnny!).
Szóval inkább a Futi_vettem_egy_Land_Rovert_aminek_a_radiatora_ereszti_a_vizet-re kéne cserélni a nevem, de lusta vagyok gépelni.
Ha valakit érdekelne eladó a V8-am. Terepen sosem használt, karcmentes, idős Svájci orvos házaspár 8-ik autója.
Disco 3-as cserét be tudok számítani.
Egyébként 1998-as, 170.000 Km van benne, és szerintem alap felkészítésel el van látva terepre. Úgy 1,5 millió körül gondolnám az árát. Ha valakit érdekel, esetleg további részletek kellenének hívjon. 70 313-5621
Azon filóztam így kora reggel :))), hogy akkor mostantól már Futi p38 vagy Futi Range kéne hogy legyen a neved, vagy biztos ami biztos megtartod a discot, ha majd vissza kullogsz megtörten a discosok közé megint:PPP De ez csak csipkelődés:)
turbo2 és pooh kartácsok!ha már ily szépen összejön két p38, megmutathatnám nektek az enyémet is ott az Auchan parkolóban vasárnap? Már csak azért is mert adok a véleményetekre, és kiváncsi vagyok mit láttok meg benne.(Ma azért kiderült hogy a radiátor O-gyűrűjénél ereszti az utastérbe a fagyállót. Ráadásul ez csak részben magyarázat az 1,5l/100km-es vízfogyasztásra...)