A jobb oldali kerekemen most robogó gumi van,csak keveslem a terhelhetőségét.Az Agrostroj adattábláján 350Kg a max. súly,a robogók meg sokkal könyebbek.Egyforma nyommásra pumpáltam fel mindkettőt,de a robogó gumi a súly alatt szinte nyúlt az úton,mig az eredeti 3.50X12"-os éppen hogy lapult egy kicsit 10 zsák /25kg-os/cement alatt.Csak elért már és repedezett.
Ezt a gumit nem ismerem sajna .De viszont még egy ötlet ugyanis a gcv160 asoknál és a hasonló kerekekel elátott pót és gép hez viszont most a jelenlegi árak mellet a kilső traktormintás 8000FT egy defekt ha a gumisoknál veszed.De ha viszont ut néz valaki egy pár komplett járókerék kerék agyal belsővel kilső egyben 10000FT a gazdaboltok megrendelési listájában .Igy szerintem érdemesebb egyben megvenni.Én azt szoktam ajánlani hogy a póton is ugyanaz a fajta legyen igy piszok sokáig lehet egy 4 es szériát használni.
Szia ha van eszed nem foglalkozol vele amig nem ömlik az olaj!!!!!!!!!!!!Ugyanis ez alap betegség a gépen simán meg kell a csavart lazítani fogovakl kijebb huzni a szárat és meghuzni a csavart ée ez mellet idönként simán rongyal letörölni ha megjelenik az oaj rajta.Ugyanis mindegyik engedi az olajat ott de nem anyíira hogy baj legyen belöle ha szerelöhöz viszed akkor rajt ül pár napig és szépen meghuz pénzileg azt ugyanugy fog fojni pár nap után ismét!!!Sok sikert Ja a karburátor tömités a neten piszok húzos de a boltba meg 500 FT csak az egész készlet !Ugy kel kérni hogy honda gcv 160 az papirtömitőkészlet a karburátohoz.Ja mégmielőtt valaki meg szivná csak szolok hogy ha a szerelő azongya hogy a hengernél vagy máshol papirtömitést cserél na az ÁTVERÉS !!Ugyanis csak és kizárólag a karbinál használnak ijeneket.Atöbinál hőállo szilikon van .
Üdv fórumozók! azt szeretném kérdezni h mennyire természetes jelenség az hogy a honda gcv 160 as rotakapám regulátorábol(fordulatszabályzó) tengelyényély szivárod a motor olaj! javitható ez?
Elkészültem az eke átalakítással. Még nem próbáltam ki, a sok hajlongástól nagyon fáj a derekam, majd holnap.
Néhány kép, amit a segítségetekkel sikerült összehozni, végül 44 fok lett. Jól megerősítettem, ne hajlongjon jobbra - balra. Készítettem még egy állítási lehetőséget, hogy be tudjam állítani, mekkorát harapjon. Mégh tervezek egy állítható magasságú kereket is, amivel egyrészt be tudom állítani a mélységet, ha teljesen letolom, akkor pedig három keréken, tudom tolni a gépet.
samatka2 -nek (is) üzenem hogy az uj OLEO-MAC gép egy csoda! Ehhez képest azok a szentkirályi féle dragon meg az a másik magyar agrimotor féle egy ipari hulladék. Tudom sokan használják azokat, és nem mindenki engedheti meg hogy 140E ft-ért vegyen gépet amit csak kapálásra tud használni, de higgyétek el ez a gép hihetetlen kezes. Nagyon profi a kuplung/irányváltó megoldás, hátrafelé lassan megy, és nagyon erős. Szinte alapjáraton használtam egész nap és meg se kottyant neki a képen látható mélység agyagos kemény talajban.
Az hogy lánc hajtja a kapákat egyértelművé teszi hogy kekeny a hajtómű, nem akad be a kö, nem kell szenvedni a fordulással sem.
Egyszerű az irányváltás is előre/hátra kuplunk behúzásával.
Én is szivesen lapozgatom a tatai bolt oldalait,olcsóbbak átlagosan mint a többi ilyen cég.És pláne korrektek is,bár másokat nem akarok leszólni mivel összehasonlítási alapom nix.
Végre találtam egy szögméröt és meg mértem a gyári tz4k-14b traktor gyári eke szögét 40° amit mértem most van szétszedve és az eke testet le rajzoltam az azstalra ugy mértem meg de egy párfok eltérés lehet.
Lassan kész a Terra felújítás, az lenne a kérdésem hozzátok, hogy T 152 motorhoz (ez az erősebbik terra motor 7-8le asszem) hol lenne érdemes karburátort keresnem? Komplett újat akarok, használt van nekem is. :)
Sok irodalmat találtam, az ekével és szántással kapcsolatban, nagyrészét átolvastam. Egyedül az ekevasnak (vágóél), az egyeneshez (vázhoz) képest bezáró szögére vonatkozóan, nem találtam leírást. Mert az egyértelmű, hogy a nyesőél végig feküdjön a talajra, valamint minél jobban símuljon rá és úgy íveljen felfelé. Holnap megpróbálom a 45 fokos szöget. Sajnos, minden állításhoz, szét kell vágni és újra hegeszteni.
Egy jobbost már csináltam de nem vagyok elégedet vele,most táláltam egy gyári balos eke testet abból akarok egyet csinálni.Csak hogy három pontom lehessen az ekét állitani az okoz némi fejtörést,no meg a fogás szélességet is jólenne állithatóvá tenni.Mivel az eke szárát bilincsel fogatom egyik állitás megoldva de még az egész vázat is tudni kel a tengelye körül kör ívesen forditani )hogy ki barázdálás után is az eke kés párhuzamos legyen a talajjal) és a géphez viszonyitva is tudjam jobbra iletve balra állitani (ez attólfüg hogy kifel teszi a gépet a barázdából vagy a szántásra viszi rá fele).