Májusban kellett volna kimennem egy vízerőmű üzembehelyezésére Székelyföldre, sajnon nem fért bele a programomba, viszont aki kimentek, helyszínen béreltek egy offroadert, aki felvitte őket. Volt ott minden, patakátkelés, gerendákon való átkelés kocsival szakadék fölött, leszakadt hegyi utakon való paráztatás. Legközelebb remélem összejön, felgyorsítom a csörlő projektemet, mert úgy tűnik oda szükséges.
A hengerfej és a vízpumpát tartalmazó aluöntvény találkozásánál van egy ugynevezett "P" tömítés, ott sunyi módon tud kijönni a vízecske. Én már kétszer cseréltem, most is készülök, látom, hogy eresztget a kis vizet a drágám. Olcsó cucc, csak sokszor babrálom a motort, néha indok nélkül.
Nem tudom mitől más mint a többi, de marha szép ez a Disco. Lehet a fehér szín áll ilyen jól a Land Rovereknek? Kompi Range-nek is nagyon jó kiállása van fehérben. Majd ráöntök három vödör meszet az enyémre.
ha a kanyarstabilizátorok még rajta vannak? akkor szerintem nem lesz vele gond még terepen se. ha nincs akkor véleményem szerint alá tekerve berugózásnál (komolyabb ) bele érhet.
Kiszámoltam a múltkor, hogy a 265 vs 235 gumi min. 1 literes fogyasztáskülönbségéből a gumi élettartama alatt (60e km-rel számoltam) kijön plusz egy garnitúra gumi ára...
Sztem az enyémből is megy el a víz, de mivel már kicseréltem az összes gumicsövet, kiegyenlítő tartályt (repedt volt), csőbilincset (csőcsere után is eresztett bilincsnél) és nem tapasztalok egyéb rendellenességet... így csak időnként tőttögetek bele :))