Az ékszíjtárcsád nem dupla ahogy F600-ason is? Ha igen, akkor tedd át a nagyobbra az ékszíjat és rögtön kisebb a sebesség.
Én F600-al szántottam, ott a gumis kerékkel elpörgött néha és látszólag könnyen ment, amikor felraktuk a körmös kereket, akkor már az égésterméken is érezhető volt, hogy a gép szenved és sokkal kevesebb erőfeszítés volt a szántás. Töltögetésre mondjuk a kerék elég kéne legyen.
Ma kíváncságbol ki mentem a szőlőbe robizni az 5,5 le hondával 8 kapával kíváncsi voltam mit szol hozzá! :) hát vitte mint a szél,asztán utána akasztottam még a símítót is! észre se vette! szoval a honda gcv 160 az egy király gép :)
Gumi és gumi között is sok az eltérés. A gumi adatlapján láthatod, mennyi a max. terhelhetősége. Az oldalon, amit belinkeltem, vannak 300kg felettiek is, ezekkel már 600kg összsúly fölé is lehet menni.
Én 400*8-as méretben találtam 345kg teherbírásút, így már 690 kg a súlyhatár (ha bírná a pótkocsi :) )
Egyet kell ertsek!!! ket napig huztam fel hektar szoloben, es nagyon jol mukodott!a hatra menet nelkul nem us tudom hogy masztam volna ki neha a sor aljabol, illetve hogyan fordultam volna meg az 1 meter szeles sorban:)
nagyon elegedett vagyok!
u.i.:
(most neztem, mar 170 ezer folott adja a gepet)
A jobb oldali kerekemen most robogó gumi van,csak keveslem a terhelhetőségét.Az Agrostroj adattábláján 350Kg a max. súly,a robogók meg sokkal könyebbek.Egyforma nyommásra pumpáltam fel mindkettőt,de a robogó gumi a súly alatt szinte nyúlt az úton,mig az eredeti 3.50X12"-os éppen hogy lapult egy kicsit 10 zsák /25kg-os/cement alatt.Csak elért már és repedezett.
Ezt a gumit nem ismerem sajna .De viszont még egy ötlet ugyanis a gcv160 asoknál és a hasonló kerekekel elátott pót és gép hez viszont most a jelenlegi árak mellet a kilső traktormintás 8000FT egy defekt ha a gumisoknál veszed.De ha viszont ut néz valaki egy pár komplett járókerék kerék agyal belsővel kilső egyben 10000FT a gazdaboltok megrendelési listájában .Igy szerintem érdemesebb egyben megvenni.Én azt szoktam ajánlani hogy a póton is ugyanaz a fajta legyen igy piszok sokáig lehet egy 4 es szériát használni.
Szia ha van eszed nem foglalkozol vele amig nem ömlik az olaj!!!!!!!!!!!!Ugyanis ez alap betegség a gépen simán meg kell a csavart lazítani fogovakl kijebb huzni a szárat és meghuzni a csavart ée ez mellet idönként simán rongyal letörölni ha megjelenik az oaj rajta.Ugyanis mindegyik engedi az olajat ott de nem anyíira hogy baj legyen belöle ha szerelöhöz viszed akkor rajt ül pár napig és szépen meghuz pénzileg azt ugyanugy fog fojni pár nap után ismét!!!Sok sikert Ja a karburátor tömités a neten piszok húzos de a boltba meg 500 FT csak az egész készlet !Ugy kel kérni hogy honda gcv 160 az papirtömitőkészlet a karburátohoz.Ja mégmielőtt valaki meg szivná csak szolok hogy ha a szerelő azongya hogy a hengernél vagy máshol papirtömitést cserél na az ÁTVERÉS !!Ugyanis csak és kizárólag a karbinál használnak ijeneket.Atöbinál hőállo szilikon van .
Üdv fórumozók! azt szeretném kérdezni h mennyire természetes jelenség az hogy a honda gcv 160 as rotakapám regulátorábol(fordulatszabályzó) tengelyényély szivárod a motor olaj! javitható ez?
Elkészültem az eke átalakítással. Még nem próbáltam ki, a sok hajlongástól nagyon fáj a derekam, majd holnap.
Néhány kép, amit a segítségetekkel sikerült összehozni, végül 44 fok lett. Jól megerősítettem, ne hajlongjon jobbra - balra. Készítettem még egy állítási lehetőséget, hogy be tudjam állítani, mekkorát harapjon. Mégh tervezek egy állítható magasságú kereket is, amivel egyrészt be tudom állítani a mélységet, ha teljesen letolom, akkor pedig három keréken, tudom tolni a gépet.
samatka2 -nek (is) üzenem hogy az uj OLEO-MAC gép egy csoda! Ehhez képest azok a szentkirályi féle dragon meg az a másik magyar agrimotor féle egy ipari hulladék. Tudom sokan használják azokat, és nem mindenki engedheti meg hogy 140E ft-ért vegyen gépet amit csak kapálásra tud használni, de higgyétek el ez a gép hihetetlen kezes. Nagyon profi a kuplung/irányváltó megoldás, hátrafelé lassan megy, és nagyon erős. Szinte alapjáraton használtam egész nap és meg se kottyant neki a képen látható mélység agyagos kemény talajban.
Az hogy lánc hajtja a kapákat egyértelművé teszi hogy kekeny a hajtómű, nem akad be a kö, nem kell szenvedni a fordulással sem.
Egyszerű az irányváltás is előre/hátra kuplunk behúzásával.