Szétszedtem a BS karburátorát és kitakarítottam a tankkal együtt.Összeraktam és felkészültem,hogy rángathatom vagy fél óráig mível nem vagyok valami nagy motorszerelő.A motort lefogattam az asztalhoz 1 csavarral és rántottam.MAJD KIUGROTT A SZÍVEM AZ ELSŐ RÁNTÁSRA BEINDULT.A szerszámok meg rázódtak le az asztalról,hirtelen a gyertyapipa lerántásával állítottam le.
Holnap rögzítem rendesen járatás és olajcsere.Már csak a hajtást kel összerakni és mehet a műszer.
Ja a 12774-es hozzászólásban keresett hajtás RK-05 ha valakinek van robbantott ábra róla szívesen venném.
Üdv gépmesterek! :) érdeklődni szeretnék körmöskerék méreteiről! hanyas a karika? amire a körmök mennek! szentkirályi hajtáshoz kellne vagy ha esteleg van valakinek elado!
Nekem is van egy rex-em. Megvan az összes gyári matricája. Délután tudok képeket feltenni róluk. A gumicső beszerezhető, én ezt egy automata mosógépből(whirpool) szedtem ki és raktam rá, pont passzol rá. A gépkönyvet meg délután elküldöm mail-ben neked.
Üdvözletem a fórumlakóknak. Sikerült szert tennem egy 1987-es Rex rotakapára. Ha valaki tudna fényképeket feltenni az eredeti matricáiról, illetve bármilyen leírást róla szívesen venném.
A levegőszürő és aporlasztó közötti gumicső beszerezhető még valahol?
Szeretnék kérni egy kis segítséget. A trakimon a levegőszűrő burkolata nem gyári, drótozva van. Jó lenne egy hengeres alakú, akár olajtükrös légszűrő. Hol keressek, újat lehet kapni elfogadható áron? Valami olyan, mint a terrákon is van. Esetleg ha valakinek van más ötlete, szívesen várom.
Az ékszíjtárcsád nem dupla ahogy F600-ason is? Ha igen, akkor tedd át a nagyobbra az ékszíjat és rögtön kisebb a sebesség.
Én F600-al szántottam, ott a gumis kerékkel elpörgött néha és látszólag könnyen ment, amikor felraktuk a körmös kereket, akkor már az égésterméken is érezhető volt, hogy a gép szenved és sokkal kevesebb erőfeszítés volt a szántás. Töltögetésre mondjuk a kerék elég kéne legyen.