Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinjo Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144021

Ezzel a logikával akkor hátra is szellőztetett tárcsa járna...:-)

Előzmény: szkorhetz (144011)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144020

Nekem is volt hasonló problémám, igaz nem ennél a bravonál. Ott én is először elvittem több helyre centiroztatni a kerekeket, de jók voltak. A végén a kormányösszekötőt kellett kicserélni, és elmúlt a remegés.

 

Nálam is csak 120 km/h környékén remegett.

 

Úgyhogy én a helyedben a kormány környékén keresgélnék.

Előzmény: fáber77 (144017)
dirige Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144019

Tényleg szép! A felni adja a Vaskeresztet...

Előzmény: t04cdb (144014)
dirige Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144018

Yessss!

Előzmény: mcI_2.0 (144009)
fáber77 Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144017

Sziasztok.

 

Szeretném kikérni a véleményeteket!

Mint tudjátok nemrég lett kész a felnim.

 

Viszont a napokban észrevettem hogy kb 120-as temponál beremeg a kormány.

Az érdekes hogy nem mindíg!

Ez úgy értem hogy van hogy gyorsításkor de van hogy csak akkor amikor "gurulok" és nem nyomom neki.

Ami még érdekes hogy nem mindíg!!!!!

 

Ami még fontos hogy erőteljesebb fékezésnél szintén akkor talán kicsit erősebb!

 

A szerelő akinél az olajcserét szoktam csináltatni még februárban szólt hogy kb 4-5e km és csere.

A kopásjelző még nem jelez de lassan aktuális a csere!Kérdésem a féktárcsa okozhatja ezt a vibrációt?

Vagy vigyem el centíroztatni a felnit?

 

Előre is köszi!

 

Üdv

t04cdb Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144016

Köszi! :)

 

És melyik jön be jobban? :) Mondjuk lehet a világosabb felnihez jobban is passzol a világosabb lámpa és fordítva, mint vegyítve.

Előzmény: Mewo (144015)
Mewo Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144015

Szép az autó.:)

Érdekes, hogy teljesen más nekem kívülről a karaktere, mint az enyém, pedig egyszínűek, csak a tiéden fekete felni füstlámpa kombó van, az enyémen meg ezüst felni-krómlámpa felállás.

Előzmény: t04cdb (144014)
t04cdb Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144014

Ma meg is történt a két éves dolog. :)

 

Utána meg kapott egy gyors fürdést a szép időben. :) Nálunk (Győr) egyébként nem volt semmi vihar.

Előzmény: vinjo (143704)
Mewo Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144013

Elnézést:Varshi!

Előzmény: Mewo (144012)
Mewo Creative Commons License 2014.05.01 0 0 144012

Ezeknek a tárcsáknak azért akadnak negatívumai is.Hogy a Varschi féle örökbecsűvel éljek: "A tuning kompromisszum!"

Előzmény: vinjo (144002)
szkorhetz Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144011

Nekem is tetszett ez a lyukas első dolog, de ha a hátsó teli marad, az annyira nem menő.. :)

 

Előzmény: vinjo (144002)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144010
Pffff...
Előzmény: -carcass- (144006)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144009
Bravo!
;-)
Előzmény: dirige (143999)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144008
Engem azért érdekelne a jogi környezet... Anélkül engem meg nem büntetnének...
:-)
Előzmény: zgi521 (143995)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144007
No, én meg orosházi. Ritkán járok arrafelé, vagyis, régebben jártam többet, teniszezni.

A tárcsa csak elöl tuning, s mint ahogy Vinjo írta, Steinhof. Tényleg jó árban szerezte be, hozzá való betétekkel. A hátsó tárcsa és betétek még a gyárban szereltek vannak, még elmennek legalább 30 ezret együtt. Most 90 van bennük, elöl is gyári volt minden.

Ha beválik elöl a tuning, akkor majd hátra is vmi hasonló lesz.
Előzmény: cartmenn2 (143993)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144006

Kezd széthullani, kár is ragozni...;-D

Előzmény: mcI_2.0 (143988)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144005

Majd szólj, ha letörted azt az alsó kis fület...;-)

Előzmény: Törölt nick (143985)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144004

Az alját...

Előzmény: Bravósgábor (143981)
vinjo Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144003

Sőt, a bravonál, még a Punto 2-ről maradt Alessio kerékőt használom, de mondjuk csak a bikolorra teszem fel, a lemezfelninél a dísztárcsa alá nem rakom fel. :-)

Előzmény: Törölt nick (144001)
vinjo Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144002

Ezek Steinhoff Sport tárcsák, hozzá való Sport betéttel. (Gyári beszállítója a Fiatnak) Árat nálam kaphatsz mailben, ha alvázszámot küldesz. :-)

A hátsó kerékre úgy tudom, nincs ilyen. (Az amúgy minden új bravon egyforma.)

Egyébként nem vészes az áruk, szerintem én is ilyet veszek, ha lesz a nem sportok méretében is. (Ennek nem kérdeztem még utána.)

Előzmény: cartmenn2 (143994)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144001

Áhhá!  :)

Előzmény: vinjo (144000)
vinjo Creative Commons License 2014.04.30 0 0 144000

A Bravon én is. 

A szintén Fiat gruppés másik kocsin a gyári alufelni (amúgy a Toora gyártja) és a gyári homológ (erre a tipusra készített Enzo ) alufelni csavarjai nem csereszabatosak, mert az Enzo csavarjai a Toora felninél elérik a féktárcsát.

Előzmény: Törölt nick (143971)
dirige Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143999

Ma minden előkészület, rákészülés és egyebektől mentesen levizsgáztunk! :-))

GazCamp3r Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143998

 

340 paci, valami nem tudom milyen kuplung nélküli váltó, és kb 20 perc alatt szenvedték fel a platóra, mert 5 centire van a földtől. Szinte egyenesen a gyárból hozták ide futómű beállításra.  Nem volt csúnya hangja :)

Előzmény: GazCamp3r (143997)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143997

No megvolt a szerelő ma. Igazából felnyitotta a motorháztetőt, megkérdezte hogy mennyi kilométer van benne, levette az olaj sapkát, belenyúlt, és mutatta egyből hogy fekete az olaj, meg van égve benne, a dugattyúk körül lévő gyűrűk nem teszik a dolgukat hála a 30 ezres cserének. Egyből rávágta, hogy motorgenerál, mert onnantól, hogy megbontják a dugattyúkig, már eleve száz ezrekről beszélünk. Megnézték felülről, megnézték alulról, tök száraz a motor, nem folyik sehol el az olaj, szimplán elég, és kijön a kipufogón, az égett sűrű kormos szar meg gyűlik a dugattyúk felett. Nem javasolták a motorcserét, mert az is lutri valamilyen szinten, ha csak szét nem szedi az ember előtte, és meg nem nézi, hogy tényleg rendben van-e belülről mielőtt berakják, ami azért nem egyszerű folyamat, és az amúgy olcsóbb motor csere árát megdobja. Levették a csövet ami a turbóhoz csatlakozik, mert elvileg ott is lemehet az olaj, és benyúltak hogy megnézzék lóg-e valami belül, de azzal nem volt gond, viszont javasolták ettől függetlenül, hogyha már úgyis szétbontják, akkor a generálba a turbót is vegyük bele.  250-400 közöttire mondja az árat attól függően, hogy miket kell cserélni a motoron belül. (dugattyú szárak,szelepek, csapágyak, ilyesmiket mondott, nem értek hozzá, nem jegyeztem meg mindent :D)

 

Mi úgy vagyunk most vele a Zasszonnyal, hogy kb nyár végére tudjuk összeszedni rá a lovettát, szóval addig keresgélek motort is, hátha kifogok egy olyat, amit mondjuk fél éves korában törtek össze, akkor azzal nagy baj nem lehet, és addig járunk vele, töltögetjük az olajat. Azt mondták, hogy ez így más alkatrészt nem nagyon tud elrontani, (gondolok itt kuplung, váltó, ilyesmire), szóval mehetünk vele, csak az olajat tartsuk szinten.

 

Más téma:  Ott volt a Wéber Gabi és a párja zsír új Seat Leonja, este majd dobok képeket. Nagy nyilvánosság előtt még nem is mutatták be őket.

 

Más téma 2.0: Itt is megnézettük a lengéscsillapítókat, és itt sem találtak hibát. Semmi nem lóg, minden működik, egyszerűen nem tudni mi a baj, bár most elmentek egy körre, és magát a csattogó hangot sem tudták előhozni.

 

 

Na most akkor jöhet a "mi megmondtuk, hogy ne vedd meg" :D

Előzmény: zgi521 (143996)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143996

csak halkan jegyzem meg, a mobilod (cella)poziciókövetése is tuti tipp a yardnak. nem kell feltétlen "látniuk" téged, vagy az autód. ezt nem mondom, hogy jövőre megvalósul, de a "csőben" benne van.. :)

Előzmény: zgi521 (143995)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143995

ez nem egy adott útszakaszra szól majd, pl. SzBatta, Pszablocs x km-re, hanem arra hivatott hogy a Pécs-Bp útszakaszt nem teheted meg csak 70 perc alatt, ha a két végpont 60 perc lesz, mehet  a csekk.  ezt úgy védik ki kint, hogy kiállnak a benzinkútra 10 percre, aztan vmax. tovább.

 

kérdés, megéri e?

 

a jogi környezet meg sztem másodlagos. német.o-ban a követési távolságot is radarozzák. azt hinned vmax-ot mérnek éppen , pedig nem.. :) 

Előzmény: mcI_2.0 (143991)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143994

Hátul is ilyen fúrt tárcsák vannak?Mennyivel drágábbak a simánál?Jól néz ki!

Előzmény: mcI_2.0 (143988)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143993

Én úgy szoktam mondani hogy csanádpalotai vagyok Mezőhegyesen lakom :)

Előzmény: mcI_2.0 (143982)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 143992
Hello, igen, gondolom ez történhetett. És te hogy javítottad?
Előzmény: gerazoli (143990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!