Nekem is volt hasonló problémám, igaz nem ennél a bravonál. Ott én is először elvittem több helyre centiroztatni a kerekeket, de jók voltak. A végén a kormányösszekötőt kellett kicserélni, és elmúlt a remegés.
Nálam is csak 120 km/h környékén remegett.
Úgyhogy én a helyedben a kormány környékén keresgélnék.
Érdekes, hogy teljesen más nekem kívülről a karaktere, mint az enyém, pedig egyszínűek, csak a tiéden fekete felni füstlámpa kombó van, az enyémen meg ezüst felni-krómlámpa felállás.
No, én meg orosházi. Ritkán járok arrafelé, vagyis, régebben jártam többet, teniszezni.
A tárcsa csak elöl tuning, s mint ahogy Vinjo írta, Steinhof. Tényleg jó árban szerezte be, hozzá való betétekkel. A hátsó tárcsa és betétek még a gyárban szereltek vannak, még elmennek legalább 30 ezret együtt. Most 90 van bennük, elöl is gyári volt minden.
Ha beválik elöl a tuning, akkor majd hátra is vmi hasonló lesz.
Sőt, a bravonál, még a Punto 2-ről maradt Alessio kerékőt használom, de mondjuk csak a bikolorra teszem fel, a lemezfelninél a dísztárcsa alá nem rakom fel. :-)
A szintén Fiat gruppés másik kocsin a gyári alufelni (amúgy a Toora gyártja) és a gyári homológ (erre a tipusra készített Enzo ) alufelni csavarjai nem csereszabatosak, mert az Enzo csavarjai a Toora felninél elérik a féktárcsát.
340 paci, valami nem tudom milyen kuplung nélküli váltó, és kb 20 perc alatt szenvedték fel a platóra, mert 5 centire van a földtől. Szinte egyenesen a gyárból hozták ide futómű beállításra. Nem volt csúnya hangja :)
No megvolt a szerelő ma. Igazából felnyitotta a motorháztetőt, megkérdezte hogy mennyi kilométer van benne, levette az olaj sapkát, belenyúlt, és mutatta egyből hogy fekete az olaj, meg van égve benne, a dugattyúk körül lévő gyűrűk nem teszik a dolgukat hála a 30 ezres cserének. Egyből rávágta, hogy motorgenerál, mert onnantól, hogy megbontják a dugattyúkig, már eleve száz ezrekről beszélünk. Megnézték felülről, megnézték alulról, tök száraz a motor, nem folyik sehol el az olaj, szimplán elég, és kijön a kipufogón, az égett sűrű kormos szar meg gyűlik a dugattyúk felett. Nem javasolták a motorcserét, mert az is lutri valamilyen szinten, ha csak szét nem szedi az ember előtte, és meg nem nézi, hogy tényleg rendben van-e belülről mielőtt berakják, ami azért nem egyszerű folyamat, és az amúgy olcsóbb motor csere árát megdobja. Levették a csövet ami a turbóhoz csatlakozik, mert elvileg ott is lemehet az olaj, és benyúltak hogy megnézzék lóg-e valami belül, de azzal nem volt gond, viszont javasolták ettől függetlenül, hogyha már úgyis szétbontják, akkor a generálba a turbót is vegyük bele. 250-400 közöttire mondja az árat attól függően, hogy miket kell cserélni a motoron belül. (dugattyú szárak,szelepek, csapágyak, ilyesmiket mondott, nem értek hozzá, nem jegyeztem meg mindent :D)
Mi úgy vagyunk most vele a Zasszonnyal, hogy kb nyár végére tudjuk összeszedni rá a lovettát, szóval addig keresgélek motort is, hátha kifogok egy olyat, amit mondjuk fél éves korában törtek össze, akkor azzal nagy baj nem lehet, és addig járunk vele, töltögetjük az olajat. Azt mondták, hogy ez így más alkatrészt nem nagyon tud elrontani, (gondolok itt kuplung, váltó, ilyesmire), szóval mehetünk vele, csak az olajat tartsuk szinten.
Más téma: Ott volt a Wéber Gabi és a párja zsír új Seat Leonja, este majd dobok képeket. Nagy nyilvánosság előtt még nem is mutatták be őket.
Más téma 2.0: Itt is megnézettük a lengéscsillapítókat, és itt sem találtak hibát. Semmi nem lóg, minden működik, egyszerűen nem tudni mi a baj, bár most elmentek egy körre, és magát a csattogó hangot sem tudták előhozni.
Na most akkor jöhet a "mi megmondtuk, hogy ne vedd meg" :D
csak halkan jegyzem meg, a mobilod (cella)poziciókövetése is tuti tipp a yardnak. nem kell feltétlen "látniuk" téged, vagy az autód. ezt nem mondom, hogy jövőre megvalósul, de a "csőben" benne van.. :)
ez nem egy adott útszakaszra szól majd, pl. SzBatta, Pszablocs x km-re, hanem arra hivatott hogy a Pécs-Bp útszakaszt nem teheted meg csak 70 perc alatt, ha a két végpont 60 perc lesz, mehet a csekk. ezt úgy védik ki kint, hogy kiállnak a benzinkútra 10 percre, aztan vmax. tovább.
kérdés, megéri e?
a jogi környezet meg sztem másodlagos. német.o-ban a követési távolságot is radarozzák. azt hinned vmax-ot mérnek éppen , pedig nem.. :)