Szóval először le kellene olvasni a sorozatszámát az osztóműnek. Ahhoz utána lehet keresni ilyen fogadó fogaskereket. Abból látszik, hogy gyárilag likas volt vagy nem. De mostmár a régiekhez is létezik (lehet, utángyártottban) likas.
Uraim, hogy jól induljon a hét, megérkeztek a Paddock-cuccok. Levvagen, Ivwi, S Balázs, Demoo, Terrano1 az érintett kör. És Sz. Pista, de neki elviszem, két rohadt nehéz, nagy doboz. Tessenek keresni, email nyilvános, telefont is tudják páran, és mindenkinek megszervezzük a motyó átadását.
Elég ramatyul néz ki. Mondjuk, mikor a Hahun megláttam, csak azért mentem megnézni, mert útbaesett, de 5 km-t nem kerültem volna érte. A tetthelyen, aztán élőben megállapítottam, hogy fog ez még önerőből menni. Haza is hozott. :-)
A csörlő projekttel mindig megszívom. Már van jó csörlőm, minden bizbasszal (még távirányító is :), hegesztő aparátom, palackom, reduktorom, vaslemezem, helyem, ahol tudnék mókolni, viszont a hűtővízem ömlik kifele a korábban emlegetett P tőmítésnél, illetve a hátsó kerékcsapágyok gatyák, cserélnem kell őket. Amiből kevés van, az a szabadidő, úgyhogy előbb rendbeteszem a járgányt, utána állok neki hegesztgetni.
András, sikerült szert tenni a ruhaszárító köteles csörlőre? Hoze oldalán nézegettem a kötelét, kedvet kaptam hozzá, lehet, hogy nem kínlódok az acélsodronnyal, nyomok rá egy kék spárgát őszt jócakát (csak előbb nyerek a lottón :).
"Ilyenkor mindíg elhatározom, hogy elvégzek egy karosszéria lakatos sulit:)"
Hát erre ne gyúrjál!
Kedvenc bádogosom, múlt héten elhajtott a f...a, a rozsdás csavarjaimmal. Ugy e pár csavart kellett volna kiberhelni, meg a kereszttartót kipucolni, vagy kicserélni azt az alvázdarabkát, amit megvettem, és itt van a pincében, ez tartja a fellépőt, ebbe köll bedugni.
Namost, ránézett, köpködött, oszt megmondta a frankót, hogy ő ugyan profi, de már évek óta nem gyújtotta be a lángvágót, ne ez legyen a próbadarab, a mai autókat meg csak CO-val szögellik az alkalmazottai, rájuk nem bízná. Azok nem is fogtak rendes hegesztőt a kezülben SOHA.
Igen a végén pont abba a rozsdaettébe nyitottam bele.
Akkor léptem ki gyorsan. :-)))
Tudom, hogy nekem a Bukfenc sétagalopp lesz,......ezekhez képest feltétlenül, főleg úgy, hogy már van tapasztalat. Mondjuk anélkül nem mertem volna rárepülni.:-)
Lassan 6 éve csinálja a verdát. Van mellette egy V8-as Széria EGYESE, meg még egy Range...
És ami a legdurvább, márciusban vett még egy 71-es classicot. Talán még jobban szét van rohadva, mint a rosamond volt, amikor megvette, és miután ezt hazavitte, kiderült, hogy az alvázszáma a másik utáni közvetlenül. :)