Bocsi, hogy megzavarom a társalgást.
Még nem írtam ezen a fórumon, úgyhogy pár szót magamról. Nem vagyok már tizenéves, sőt sajna 20on sem, de szeretek kerózni, talán némelyikőtökkel találkoztam is a Kiscell 60-on. Mikor időm engedi, tekerek egy keveset, de sajnos nekem utaznom kell a hegyekbe. Mindem "írigységem" a Tiétek :)
Szóval, hogy kibökjem a lényeget, gondom van a telo vásárlás körül. Ugyanis nem igen találtam anyagot egy bizonyos Rock Shox Jett TL-ről. Tudtok róla valamit ?
Illetve mit javasolnátok 30-40 eFT árkategóriában ?
Kami!
Ha a mekkdonaldsnál taálákoztok, akkor légyszi 9-re Ti is gyertek oda a HÉV-hez, mert nem tudjuk, hogy hol van az az iskola...
TÚRA INFO
4. Nyílt Nemzetközi Kerékpáros Topic 2.0 Túra és Pizza-Sör Party |-))
2000. május 6. Irány: Pilis
Távok: 40, 80 km végig aszfaltozott erdészeti utakon a Pilisben
Találkozó két helyen (opcionális, mindenki maga dönti el, hogy hová jön):
I. helyszín
8:00 A buda(pest)i találka a Szentendrei út-Pünkösdfürdő u. sarkánál lévő McDonald's parkolójában (itt már néhányan megfordultunk az 1. sz. Topictúrán), innen indul a szentendrei bringaút
II. helyszín
9:00 óra: Szentendre, Gyülekezés a HÉV-végállomáson a sínek végénél (innen - kb. 15 perc alatt - kényelmes bringástempóban eltekerünk a Barcsai Jenő Ált. Isk. elé. Közben eldöntjük, hogy melyik távon idulunk.)
Jelentkezők:
1. Kami
2. Robin
3. Stoki
4. OpiumPapa
5. Timery
6. Secpec
7. Néptáncos
8. Mad002(?)
9,10. Gf és Choocoree
11. ????????
Nekem az új polarisok nagyon tetszenek, strammnak néznek ki, de bazi drágák...Legalábbis szerintem. Nem tudom, hogy szerelve mennyibe kerül, de nemrég láttam 38-ért is. Az nekem sok.
szemüveg:
Itthon kissé megfizethetetlen, de itt a topikban kaptam a tippet:
http://www.smithsport.com/frame_products.html
Itt van olyan, amibe lehet tenni dioptriás betétet, mégis védi a szemed a széltől+bogaraktól. Forintban kb a duplája, mint eredeti árban.
Mások
Azt hogyan döntjük el, hogy 40 vagy 80 km-et megyünk hatodikán?
a 3. fordulo rajtja (Szentendrei skanzen) es befutoja (Mexiko) valtozatlan, de az utvonal modosult, mert az erdeszeti ut ahol tavaly is ment tobb helyen fel van szakadva (errol volt szerencsem meggyozodni egy hettel ezelott szemelyesen is... :). Az uj utvonal szerint Pilisszentlaszlonal nem kanyarodunk be balra, hanem legurulunk Lepenceig onnan Dömösön es Pilismaroton keresztul szamomra ismeretlen utszakaszon (vajon bemegy a verseny Esztergomba???) felmegy Mexikora. Szoval ha velunk egyutt akasrz indulni, akkor inkabb a skanzenhoz gyere... :) A 4. es az 5. fordulo telleg Csobankarol fog indulni.
A weboldaladon szereplo kepek alapjan, eleg konnyen felismerheto vagy... :) Amugy most abszolut semmi kedvem nem volt versenyezni, ugyhogy azert nem indultam. A Bekason viszont indulok. Ja es Tbanyarol (ahol lakom) szamszerint osszesen 3-an voltak (beleszamolva engem is es a haveromat is, de mi nem indultunk, csak letekertunk Varpalotara, meg vissza). Az mar mas dolog, hogy Tatarol es Oroszlanybol voltak meg paran velunk. Amugy ha a Bekason latsz egy kek alu Peugeot-t, a Dura-Ace fekvaltokarral, feher pedallal es bajuszos emberkevel, akkor az en leszek... :)
Ha tudtad, hogy ki vagyok, nyugodtan szólhattál volna. Azt a srácot is csak ott ismertem meg (ittunk is egy sört...). Volt valami akadálya, hogy elidulj ? Vagy csak nem volt kedved ? Pedig sokan voltak Tbányáról is (ha jól tudom, hogy ott lax). A leírásodból sajnos nem tudlak felidézni, nem igazán figyeltem, hogy ki miben van... Bár a Festina pólóról még lehet, hogy eszembe jut valami.
Különben honnan tudad, hogy ki vagyok ? (Ennyire felismerhető lennék a honlapom alapján?)
Ahogy az előzőekben olvastam, vasárnap jössz a Békásra. Vagy rosszul értettem ?
A centírozás nem olyan veszett dolog, leginkább türelemre van hozzá szükség, szerintem még különösebb kézügyességet sem igényel, legfeljebb jó szemet, de ennek hiánya klf. technikákkal jól kompenzálható.
Ilyr nagyon jól mondta, hogy az egyetlen szükséges célhardver egy küllőhúzó, a többi dolog ott van a bringán (vagy éppen tolja, de az egy másik történet...). Az enyém kb. akkora, mint egy karóra, úgyhogy igen mobil jószág.
Én már jópár éve - döntően - magam szerelem a gépem, ebbe a kerekek összerakása/karbantartása is beletartozik. A legrosszabb élményem ezzel kapcsolatban az volt, amikor déletlőtt újraküllőztem mindkét kereket (azért ebbe egy-két óra beletelik), majd kora este akkorát nyaltam, hogy mind a kettőt lehetett újra egyenesíteni... Na ehhez igazán sok türelem kellett (meg ahhoz, hogy a gyereket, aki nekem jött, meg ne pofozzam).
Lehetne még társalogni a küllők elrendezési módjáról is (nálam az első és a hátsó nem ugyanúgy van befűzve, és kirrrrrályul megy).
Egyébként a téma érdekességét jelzi, hogy a hétvégi Balaton-80-on is volt olyan srác, aki kerékpárszerelőként dolgozik, a Giant-vázas gépében meg nyolcas volt a kerékben... Lehet, hogy nincs türelme. (bár én még autószerelőt is csak "csotrogánnyal" láttam furikázni).
Ott voltam, de csak mint szurkolo... :) Amugy lattalak is, de nem vagyok az a kimondott ismerkedos tipus... :) Ott ultem az eredmenyhirdetesnel a kerekpartarolo raccsal szemben a lepcson egy kek-sarga Festina poloban, fekete gatyaban es feher sapkaval. Az egyik haveroddal epp elottem mentel el... :))
Arra gondoltam, hogy a választott távot mindenki "egyéni vérmérsékletének megfelelően" tegye meg, mivel szerintem a társaság felkészültsége elég széles skálán mocorog, aztán a sulinál (ahonnan indulunk és ahova megérkezünk) megvárjuk szépen egymást és eltekerünk valahova a közelbe kajázni.
Na abbahagytam a rosszalkodást, a buzi index mindíg aszonta, hogy figyelem! még nem telt le a várakozási idő...Most nem lett enyém a 6000, pedig majdnem!De körbelőttem :]]
Az én kilométerórámban 108 km van. Mindjárt utólérlek! :) Egyébként nem tudom, hogy hogy kell centírozni. Az nekem valami varázsszó.
nagya-nak igaza van, sosem értettem, hogy hogy mernek a homokra csak úgy aszfaltot baszarintani. Mondjuk sose fogtam azt sem, hogy miért nem 1x bontanak, alagutat tesznek le és mindent csak abba kellene kötni. Elférne a víz/gáz/telefon/közlekedési kábelezés/villany/csatorna, csak osztott alagút kell a villany miatt. De nem, inkább 3 havonta szétbarmolják az utakat.
Kár, hogy nem szereted a sört, mert a Békás után be lehetett volna dobni egyet...
Most hétvégén nem voltál (vagy akár más) a Balaton-80 versenyen, Várpalotán ? Egész jó verseny volt.
Tokeletesen egyetertek... 6000 rulez... :)) Igaz a kilometeroramban meg csak 5200 van, de nemsokara lesz az 6000 is... ;) Amugy bocsi, nem direkt volt... :)
Hat a 6.-ai turara sajna nem tudok menni, mert 7.-en kotelezettsegeim vannak egy 3. Bekas Kupa fordulo formajaban. Amugy nem szeretem a sort... :)
Opiumpapa!
A centirozashoz boven eleg a ket fekpofa, egy kullohuzo es nemi szaktudas (nalam csak ez hianyzik... :). Ezek kozul gyakorlatilag mindegyik eleg konnyen hordozhato... :)
Utak téma: az outisok - legalábbis a városban, meg a közvetlen környékén - merednek kigúvadó szemkkel előre, és folyamatosan pásztázzák az utat. Aztán meg megpróbálnak valamilyen kompromisszumot kötni abban a kérdésben, hogy balról ki kellene kerülni egy-egy kátyút vagy durvább aszfaltgyűrődést, ahol viszont már egy-két autós is pályázik a helyre.
Az utak itt bp-n tényleg rettentő sz@rok, ennek következtében nem árt néha utánahúzni a küllőket, rosszabb esetben törés miatt cserélni is (nálam a múlt héten volt erre példa).
Ezen sajnos mi változtatni nem tudunk, meg kell szokni. Én általában, amíg kiérek bp-ről, szinte végig anyázom azokat, akik az adott szakaszokat úttest néven merik illetni, de többet nemigen tehetek. Nem mondom, vannak olyan részek, ahol rendesen felújították az igen trutymó állapotban lévő utakat, de ezt teljesen el tudja feledtetni az utána következő förmedvény (leginkább azon tudok kiakadni, ahogy a kilencvenes években a közműépítések részét képező gáz- és csatornázási munkákat végezték, azaz egy csíkot kiszakítottak az útból, majd mindenféle alapozás nélkül (!) visszafektettek a ledöngölt homokos földre egy aszfaltréteget).
ilyr & (is the) Samsonman: Azt hiszem, hobe és kamikázé ötlete volt, hogy erre a július elején szervezett osztrák versenyre innen a topikból is többeknek el kéne menni. Ehhez jött még az, hogy egy napnál többet is jó lenne eltölteni az Alpokban, ezért pl. előtte el lehetne menni a Garda-tó környékére. Ha jól tudom, eddig erre a megelőző "felkészülésre"-tekergésre hobe-val ketten vagyunk és még van hely.
megnéztem az oldaladon a szerszámokat, de nem tudom melyik volt az...segíts plíz, mert k. kényelmetlen kulcskészlettel tekertem tegnap is, szükség meg volt rá.
Gyere 6-án túrázni. Lesz nálam információs anyag, oszt' a túra után sörözgetve-eszegetve megbeszélünk mindent. Addig is elküldöm Neked azt a levélhegyet, amit e-cet kolléga is megkapott tőlem.
Hiaba no... Az orszagutisok tokos legenyek... :) Birjak a gyurodest... Igaz kivi? :) Amugy meselnetek kicsit errol a Samson-Man szervezodesrol? Lehet, hogy engem is erdekel...
tr/d - Trip Distance per Day = napi megtett út, automatikusan mutatja az éjféltől a mostani percig gurult távot.
Memória beír: a jobb oldalsó (nem szembeni) gomb nyomogatására megjegyzi a szakaszeredményeket (kezdő idő, résztáv, szakaszátlag). Minden nyomásra a jobb felső pipában megjelenő M melletti szám növöget, összesen 10 (0-9) lépésig.
Kiolvas: 'A' kijelzőállás (megtett idő felül) a bal oldalsó gombbal térsz át memóriaolvasó módba. Ekkor a már ismert jobb oldali gomb pöcögtetésével olvashatod a szakaszeredményeket. Visszatérés normál módba ismét a bal gombbal.