Ma kivettem az enyémből a kesztyűtartót. 2005ös évjárat. 8 csavart vettem ki, majd erősen húzni kellett magam felé. A felső részénél ahol a 3 csavar van ott van még három patent is. Azok elég erősen tartják.
Sziasztok! Nem rég volt kuplungszett és lendkerék csere az autómon. Már előtte is tapasztaltam, hogy ha magasabb fordulaton benyomom a kuplungot akkor lökdösi a pedál a lábam. Ez a jelenség csere után is megmaradt. Erre azt mondták, hogy normális jelenség. Alapjáraton szépen simán jár a pedál. Kb 1500-as fordulattól jelentkezik. Ennek tényleg ilyennek kell lennie?
Nem hiszem, hogy hozzá nem értésről van szó, mert márkaszervíz vezető szerelőjéhez hordom a kocsit otthonra javítani.
Ezekből annyit csinált mint égen a csillag és anno mint minden típushoz továbbképzéseken is volt.
Másrészt a típusbetegségeket is csak ismeri a példányszámból kifolyólag... De minden bizonnyal lehet valahogy orvosolni a hibát (hisz újonnan nem csinálta), csak nem feltétlenül éri meg. Hozzáteszem fűtésem kiváló csak a folyadék szörcsögés-kuruttyolás amire válaszoltam az áll fent nálam és a "típushibát" is arra értem...
Azért nem stimmel, mert nekem fokozatosan gyengül el, nem egyik pillanatról a másikra nem fúj semmit, hanem szépen lassan egyre kevesebbet.. (És teljesen mindegy hogy külső vagy belső keringetés)
Sziasztok! Én maás okból, de én is kíváncsi vagyok, hogy lehet kivenni a kesztyűtartót! Kivettem, minden látható csavart, mégis tartja még valami! :/ Az enyém 1es Superb!
Egy hónapja egy 2009-es B boldog tulajdonosai vagyunk,egy Kenwood fejegység van benne,aminek a hátulján van az USB csatlakozó. Most ehhez szeretnék hozzáférni,próbáltam a kesztyűtartót kivenni,de elbizonytalanodtam,5 csavart találtam eddig,de nem jön ki és nem akarom feszegetni.Valaki szedte már szét?
Nekem is megvan a jelenség (2008 - 1.9 PD) és ez úgy tudom tipikus Superb "betegség"... Rövid időre meg tudta szűntetni a szerelőm egy full légtelenítéssel és túltöltéssel, de nem tartott sokáig :( Ő azt mondja van egy hülye kanyar a csőben ahol akármit csinálsz megáll a levegő és nem tudod kiűzni onnan... Azt nem tudom normális-e, de nekem sem szokott forró lenni, de nem is hideg.
Nekem a külső-belső közt lehet bármikor váltani, nem azzal lesz a gond..
viszont az elmúlt egy hónapban továbbra sem oldódott meg a sztori, volt bent már 3 fűtőmotor, köztük egy zsírúj is, és mindegyikkel ugyanúgy megvolt a jelenség (1-2 óra folyamatos utastér hűtés/fűtés után a levegőbefújás teljesítménye szépen lassan a nullával lesz egyenlő, és egyik fokozaton sem fúj levegőt, semelyik irányba) szóval a fűtőmotor kizárható, a computer hibát nem ír, a climatronic frankón beállítva.. És a szerelők is értetlenül állnak a dolog előtt..
Valahol olvastam itt a fórumon, (de az istennek sem találom) hogy hogyan lehet megszüntetni a fűtőradiátor felől hallatszó kutyorgást. Próbáltam menni nyitott kiegyenlítő tartállyal, próbáltam megemelni a kiegyenlítőt, hátha kinyomja a levegőt, de nem használt. -Az normális, hogy üzem meleg motornál hideg a kiegyenlítőben lévő fagyálló? (2007-es 1,9 tdi)
Az utóbbi pár napom kicsit zsúfolt volt így nem írtam és nem is olvastam amit írtatok. A lényeg, hogy nincs köze a víznek a generátoromhoz. Vagy legalább is szerintem.
A szerelő azt mondta, hogy középrészt vagy mit kell benne cserélni 2 csapággyal és akkor már új szénkeféket is kap, szóval Generátorgenerálon van jelenleg. 40 ezer ft kb.
Köszi azért a válaszokat.
Ja és soha nem merné a motort mosni :D Annál is inkább, hogy 20-25 km-re tőlem van ilyen mosó szóval amíg addig elgurulok már nem hideg a motor...
Bár már én is láttam olyat aki begurult motor leáll kiugrik és már mossa is. És szerintem sem mindegy a menetszéllel beszivárgó csapadék vagy a tizenakárhány báron spriccelő magasnyomású mosó.
258 ezer km van egyébként az 1.9 PDTDI-ben és még elvileg nem volt vele gond. (110 ezertől van nálam).
Szóval ha 40 ezret kifizetek és megy még 250-et akkor elégedett leszek :)
Ezután menet közben néha felvillant a generátor visszajelzője és hiba üzenet ként kiírta, hogy ALTERNATOR WORKSHOP.
Megnéztem a kis könyvébe ez Genereátor szervizt jelent.
Kérdésem az lenne, hogy lehet ez az miatt, hogy esetleg az ékszíj nedves lett? Mosás után nem mentem csak 5 km-t és végül is egyre ritkábban csinálta, de még nem száradt meg az autó mire leparkoltam.
Ha holnap nem csinálja akkor ne foglalkozzak vele szerintetek? Vagy vigyem szerelőhöz?
Motorháztető alatt furcsán nedves volt egy két dolog. Az akku takaró is fent. Nem szokott ennyire nedves lenni pedig ugyanúgy mostam ahogy szoktam.
az lehetseges hogy az akku alacsony toltottsege miatt megy el az ero? ma voltam szamitogepes hibakereson nem jelzett semmi hibát hanem az akkut mondta a szerelo hogy tolsem fel minimum negy orat. ezt annyira nem ertem mert zsir uj az akksi es ha toltok rajta miert lenne jobb a kocsi teljesitmenye? valakinek valami otlet?