én is sokat gondolkodtam várjak-e még (hátha elérhető lesz újra T-Jet motorral),
a márkakereskedők azt mondták az EURO-6-os norma miatt nem tudják (nem akarják) a Bravo-ba szerelni a T-Jet-et. Sőt volt olyan aki azt is mondta hogy kivezetik a Bravo-t.
sziasztok egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2008 as 1.6 multijet bravom. a motor hátsó részén, ahol a szívócsonk van azon a részen valahol dől a víz a kocsimból. a vízpumpa ki lett cserélve, de az nem oldotta meg a problémát. úgy néz ki mintha a szívósor alól jönne. van valakinek bármi ölete vagy tapasztalata?
Hát ahogy néztem a súly a helyén van ergo az nem hiszem hogy ludas. De ha hazamentem az első hogy gumisnál megpörgettetem hogy mit mutat aztán próba erejéig a hátsók előre mennek hátha mégsm lett tökéletes a görgözés és elől van a javított felni.
A puntomnál dettó ez volt, feltették a nyárigumikat és ha nem mentem volna fel pályára észre se vettem volna hogy ráz. Aztán elvittem másik gumishoz, megnézték, nem találtak semmit. pedig mondták hogy az nem kizárt hogy egyik gumisnál jó másiknál meg nem, mivel vannak bizonyos (olcsóbb) centírozó gépek amik pontatlanabbak és előfordulhat, hogy nem lesz tökéletes a kerék. De az enyém 3 centírozón is jó volt. Végül a kormányösszekötő volt a hibás, a szerelő elsőre beletrafált.
Amúgy a Bravoval is akkor jöttek elő ezek a rázások vibrálások amikor tavaly elkezdtem csereberélni a gumikat. Illetve bekaptam egy jó kis kátyút úgy, hogy öten ültünk a kocsiban. Gumikat már összevissza csereberéltem a bravon, a vibrálás mindig ugyanaz volt. Lényeges javulást eddig a féltengelycsillag csere produkált, de azóta se érzem tökéletesnek.