egyébként vasárnap lementem vagy 430 km-t, és minimális mennyiségű víz fogyott (talán 1-2 deci), úgyhogy egyenlőre nem fogok hipoizézni amiatt, hogy pár csepp megjelenik itt-ott, úgyis ezt csinálja amióta nálam van, vagyis majdnem 3 éve. (csak éppen kaptam egy lecseszést, hogy hogy képzelem, hogy rozsdás az expanztartály tartókonzolja a motortérben - hogy egyesek mennyire finnyásak :-))) )
nemrégiben kicsit elgondolkodtam rajta... . egy BMW V8-ast, a 4.4-est, ezek 2002 és 2005 közöttiek, egy kis facelift rá (mint a mai műsorban), gázt bele
mondjuk szép kék színben, kék bőr ülésekkel, fehérrel kombinálva, rémlik valami? .... ;-)
ma este 10-kor a Discovery-n az Autókereskedőkben egy L322-est fognak kicsit helyrepofozni. én már láttam angolul, és annyit spojlerezhetek, hogy bár ritka egy rusnya gépet vettek, a végeredmény (legalábbis kívülről) tetszett.
meglepett, hogy az ismertebb, a modellre jellemző gyakrabban előforduló hibák nem nagyon voltak, talán ez is azt jelzi, hogy mi ezen kocsik főleg rossz oldalával találkozunk, amikor gond van, és meg kell csinálni. talán a -40 -et mutató külső hőmérséklet jelző nem lett megcsinálva, pedig ez csak egy szenzor hibaja szokott lenni - a kijelző alaphelyzetben, amikor nem kap jelet, -40 -et mutat.
Az a kétliteres benzines Defender motor egy 20T jelű ROVER motor lenne, nem Alfa meg stb..... Korrekt megoldás volt anno az olasz adótörvények megkerülésére. Kizárólag olasz piacnak gyártották Defiben. A disco 1 szériában Discovery 2.0 Mpi volt a becses típusjele. Összesen egy db lett belőle hivatalosan újként eladva. Egyáltalán nem volt szegényesen gyenge, csak forognia kellett. Külön áttételű váltót is csináltak hozzá. Sajnos a ritka voolta miatt fikázzák rendszeresen, pedig nem érdemelné meg.
Fajtársak ! ha kell valakinek egy 2003 évi Freelander Td4 bőrrel automata váltóval stb. akkor hívjon fel. Ügyfelem csak az elmúlt hónapban javíttatta a turbó szabályzást, 4 injektort újítottunk fel, most minden hibátlan és újszerűen müködik minden. Az autóban most van 204 e km. egy gazdától. Sztem nem lesz drága, telefonszáma nálam, nem hirdetik
Én nekem ezt egy tapasztalt - CT megjárt - Land Roveres mondta. Volt neki ilyen defije és cserélt is benne motort, dízelre. Sajnos én még iylen benzines Defit nem vezettem, de nem is szeretnék, max. V8-at ;)
Hát, nem vagyok egy nagy dízeles ez tény. De plusz fogyi nélkül nincs sebességés haladás. Márpedig én sem a lámpánál nem vagyok hajlandó gyök2-vel elindulni, a nyílegyenes mellék úton sem a 90km/h lesz a meghatározó sebesség.
Inkább többet számolok, mint utána meg nagy pofára esés legyen.
Az olaszoknál van elég sok a 2.0 benzines discóból , valami alfa vagy gm motor van bennük.
Én vezettem ilyen motorral ( ex carabinieri ) defit , én egyáltalán nem éreztem sem túl nyomatékszegénynek, sem gyengének, szerintem aki nem akar hard-core offroadozni annak egy jó középutas megoldás lehet a V8 és a dízel között.
Ebben a korban már nehéz "jót" venni. De ez igaz lesz a 2.0 mpi-re is. Sőt, abból még kevesebb van.
A hajtáslánc meg a többi dolog a korral ugyanúgy kopik.
A 150 km/ nap, mondjuk havi 4000 km azért már sztem eléggé szervizigény gyanúgy futás egy ilyen öregnél, amiben már 3-400 ezer van.
Maga a 300 tdi 2,5ös dízele szokta bírni elég jól. A többi rész viszont már kéri a foglalkozást. Váltó, terepváltó, futómű, felfüggesztés, fékrendszer....
A gondom csak annyi, hogy míg gázolajat tudok 300ft-ért és eszik belőle 12litert(nincs kis talpam) addig a gáz is már lesz 300ft és abból bizony 16-17litert tuti beszürcsöl a 3,5.
A hondám-ban 210e van és még semmit sem cseréltem rajta kivéve persze a fék,-betét és olajokat meg szűrőket. De azon felül semmit sem kellett még cserélni. Viszont a rossz utaknak köszönhetően már megrendeltem a gyári kormáynösszekötőket és egyebeket hozzá mert annak viszont eljött az ideje. 0 km-rel vettem persze így nyílván az előélete is nyitott könyv. :D
Szóval nem tudom, hogy melyik érné meg jobban...... főleg úgy, hogy nem igazán tudom, hogy mennyire szerelés igényes ilyen tempóban beletolva a km-t a benzines ill. dízel.
Benzinest tudok kb. 1millába(full lepapírozva, gáz is benne és tipp-topp) és lenne mellé a 3,5-ös alkatrésznek.
De dízelt nem igazán tudok jót, pláne egy jónak az ára sem lehet olyan kevés...ezt pl. nem tudom...
A D1-et szerelték a 4 hengeres benzinmotorral? Azt tudom, hogy a Defendert igen, de arról jókat nem hallottam. Mármint nem műszakilag rossz, csak kevés.
Srácok, egy 2.0 100kw-os D1-es fogyasztása hogy alakul normál körülmények között?
Napi 150km, abból 20km rossz minőség ill. földút.
Eléggé megszerettem és nem nagyon akaródzik eladni.....és most ráadásul lenne egy ilyen verda ami eladó sorba kerül nemsoká...... így a 3,5 marad játszani vagy bontani, a 2.0 meg napi használtra és csak nem hullik szét olyan gyorsan mint a személyautó. :)