Annyian írtatok a központizár haldoklásáról mostanában, hogy megfertőztétek az enyémet is! :-) Nekem a jobb első ajtó hol jó hol nem! Ha éppen kedve nincs nyitni, akkor a következő zárás és nyitás után újra nyit és ugyanez fordítva is. Ha zárom és nem zárja le akkor nyitás zárás és működik. Nálam akkor amikor nem működik akkor meg se mozdul a "gomb" ezért inkább kontakt hibára gyanakodok, de ez még nincs kiszűrve. Nálatok ez a hiba hogyan jelentkezett? Egyszerűen feladta a motor és se kép se hang vagy így lassacskán halt be? Köszi előre is a hozzászólásokat! Hali.....
Az lenne a kérdésem hogy adott egyy thalia kocsi hátsó dobja.Tegyük fel 203mm átméréjű a dob. Le lehet cserélni egy 180mm átmérőjű dobra csupán csak a dob betétek cseréjével eggyütt vagy kell még mást is cserélni?
Persze valki elkezdi nyomkodni a hátulját le-föl te pedig halgatod az aknában honnan jön a hang. Én nem hallottam kopogást a futóműves mondta, hogy nem jó a mérési adatok alapján. Elvileg 30% alatti teljesítésnél már műszakin nem engethető át, Gyakorlatilag meg a könnyebb autók csak pattognak a lengéscsillapító padon nem lehet megmérni normálisan. Mi a szervízben kis autó műszakikor felnyitottuk a hátulját és beleültünk a végébe, mert csak így adja meg a hiteles mérést más külömben bukó lett volna. Én sachs-ot vettem bele ami gázos és igen csak idegesített az első időkben a szuszogása. Az eredeti olajossal semmi bajom nem volt, amíg épp volt.
A tuningon már túl vagyok 65-től egy picit erőssebb. Az valószínüleg igaz, hogy megrakva már kevésbé fürge, de én max 200-250 kg járok azt még el kell hogy vigye, ha nem majd vissza váltok.
nem indul, hibakod olvasáskor ezt irja ,ha a hozamszabályzo szelepröl lehuzom a barna csatlakozot inditáskor felmegy 400-500bár ig a nyomás,visszarakott csatival 0-bár
Fél alatt is kijön,ha keresel egy olyan szakit aki kedvezménnyel vásárol alkatrészt! Az enyém is úgy csinálja. Így az autósbolti teljes ár hetven százaléka az alkatrész,aharmincért kb ki is cseréli. Nyollcat kért,de mást is csinált. Kerékcsapágy+hátsó rugó.
A gyári beszállító általában a gates,én ezt szoktam beépíteni. Ha nem vagy túl messze tőlünk összeírok neked egy árajánlatot. Esetleg érdekel akkor küldj egy e-mailt.
Vezérműszíj csere előtt állok és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Van egy 2003-as 1,4 8 szelepes autóm. Most lenne esedékes újra a csere, de a márkaszerviz 130000Ft-os ajánlata, figyelembe véve az autó értékét, kicsit mellbevágott. Néztem viszont az után gyártott vezérműszíj szetteket., de nem tudom, hogy Ti melyik gyártót ajánlanátok. A lehetőségek: CONTITECH, SKF, BOSCH, INA, persze ha van más ötlet szívesen fogadom.
Bár a 65Lovas JB3-as váltó áttétel kevésnek, kicsinek tűnik, osztrák pályán épp többszöri alkalommal is megtapasztaltam, bizony ~110km/h-val megpakolva kissebb emelkedőn kevés a 65Le még ennek a gyár áttételnek is.
Az autó épp pont tartani tudta a sebességet max gázzal.
JC5-ös váltóval fel sem ment volna az emelkedőn, simán visszalassult volna úgy, hogy 4 -et vissza kellet volna pakolni.
Bár ekkor emelkedő csak egy vagy kettő volt.
Ettől még ugyan én is fel fogom szerelni a JC5-öst ami nekem van, mert 1800-2000 km alatt ennek ellenére is üzemanyag-fordulatszám-sebesség-távolság összességében sokkal költséghatékonyabban lehet vele autózni.
És Magyarországi használatra itt az "Alföldön" talán még elbírja. :)
Most, vagy jövő hét hétvégén érkezik hozzám pont egy ilyen Clio II a végleges életrekeltésre. :)
Az alapfeltétel mindeképp kell:
1-eGáz
2-kétpólusú fékpedálkapcsoló
3-ECU programozhatóság / automatikus aktiválás
Akkor többet fogok tudni a kissebb részletekről is, mert elsőre úgy tűnik, ECU szoftver téren van egy kis változás, beállítási eltérés, de majd mindenképp megírom a tapasztalatokat.
Az két egyforma autó fordulatszámbeli külömbségét firtatta, de valószínűsíthető a műszer(óracsoport) tévedése. Ez a szoftver, nyomaték téves vágány mint írtam a fogak nem csúsznak el egymáson. Az már más kérdés, ha valaki megrakva vagy sok személyel utazik többet akkor egy 65L clionak nem biztos, hogy jó választás a hosszabb áttételű váltó, ezért is van inkább méretezve 80L motorhokhoz a JC5-128- as váltó.
Na ezt értem.Kevesebbet forog mert más az áttétel.De nem azért mert más a szoftver meg a nyomaték.Eredetileg az volt a téma hogy egyforma a két autón váltó.Nekem csak ez a szoftver meg a nyomaték dolog csípte a szememet.:)
helló , enkem ugyanilyenem van, nekem sajna mikor hengerfejes volt, szétnyomta a hűtő és fűtőradiátort egyaránt, és amiket leirtál azokon ez is átesett, kivéve a vezérmű+vizpumpa cserét. nekem mikor észrevettem h gáz van, bécs oda-vissza alatt az egész tartály tartalmát megette. radiátorok cseréjeóta okés.
nekem nincs kijelző a kocsiban, ezért keresek ilyet, de az is jó ha van ilyen átalakító amivel bármilyet tudok távirányitani. be tudnád linkelni te honnan vetted és milyet?
Elvileg igen be lehet szerelni. Mivel nincs csatlakoztatva a cd tárad emiatt a fejegység nem is jelzi azaz nem enged rálépni, mihelyt csatlakoztatod ez az opció rendelkezésedre fog állni. Az hogy a rádión van a kijelzó nem jelent semmi hátrányt, csak "dizájn" a müszerfal tetején a kijelző.
Amikor én vettem fejegységet akkor olyat választottam amit lehet kormányvezérelni. Utolag tudtam meg hogy autóspecifikus áttalakító kell hozzá ami a Thaliához 12.000 be kerül. De ajánlom inkább ezt a megoldást szerintem profi.