Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagya2 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50407

Hali!!

Úgy haltak el ahogy nálad is...............

Üdv Nagya

Előzmény: SGN (50406)
SGN Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50406

Sziasztok!

Annyian írtatok a központizár haldoklásáról mostanában, hogy megfertőztétek az enyémet is! :-) Nekem a jobb első ajtó hol jó hol nem! Ha éppen kedve nincs nyitni, akkor a következő zárás és nyitás után újra nyit és ugyanez fordítva is. Ha zárom és nem zárja le akkor nyitás zárás és működik. Nálam akkor amikor nem működik akkor meg se mozdul a "gomb" ezért inkább kontakt hibára gyanakodok, de ez még nincs kiszűrve. Nálatok ez a hiba hogyan jelentkezett? Egyszerűen feladta a motor és se kép se hang vagy így lassacskán halt be? Köszi előre is a hozzászólásokat! Hali.....

Tasligep Creative Commons License 2013.02.16 0 0 50405

Sziasztok

 

Az lenne a kérdésem hogy adott egyy thalia kocsi hátsó dobja.Tegyük fel 203mm átméréjű a dob. Le lehet cserélni egy 180mm átmérőjű dobra csupán csak a dob betétek cseréjével eggyütt vagy kell még mást is cserélni?

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50404

Persze valki elkezdi nyomkodni a hátulját le-föl te pedig halgatod az aknában honnan jön a hang. Én nem hallottam kopogást a futóműves mondta, hogy nem jó a mérési adatok alapján. Elvileg 30% alatti teljesítésnél már műszakin nem engethető át, Gyakorlatilag meg a könnyebb autók csak pattognak a lengéscsillapító padon nem lehet megmérni normálisan. Mi a szervízben kis autó műszakikor felnyitottuk a hátulját és beleültünk a végébe, mert csak így adja meg a hiteles mérést más külömben bukó lett volna. Én sachs-ot vettem bele ami gázos és igen csak idegesített az első időkben a szuszogása. Az eredeti olajossal semmi bajom nem volt, amíg épp volt.

 

Előzmény: meanmachine85 (50403)
meanmachine85 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50403

hello!

hátsó lengés csill.-t cserélt már valaki? mit ajánlotok?
kezd kopogni... ezért gondolom, vagy van trükk amivel kíszűröm , h tényleg ez a baj?
köszönöm 

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50402

A tuningon már túl vagyok 65-től egy picit erőssebb. Az valószínüleg igaz, hogy megrakva már kevésbé fürge, de én max 200-250 kg  járok azt még el kell hogy vigye, ha nem majd vissza váltok.

Előzmény: Törölt nick (50388)
E gaboca Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50401

köszi.  a sogoromé a talicska anyagilag zéro, csak távgyogyitás müködik.hobbi szinten gányolunk sörözés közben

Előzmény: DCI MÁGUS (50400)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50400

Tudok trélert is küldeni! ha kell!

Előzmény: E gaboca (50399)
E gaboca Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50399

Mivel honapok ota nem indul tolni nem szeretném szegedröl.de köszönöm a segitségedet.

Előzmény: DCI MÁGUS (50398)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50398

na jó felé keresgetsz!De hozd el megnézem és orvosoljuk a bibit!

 

Előzmény: E gaboca (50397)
E gaboca Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50397

immo nem villog de olvasáskor élö adatban azt irja hogy a vezérlöegység zárva.

Előzmény: DCI MÁGUS (50396)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50396

semmi köze a pas hoz befecskendezőkkel van problémádvagy immo!de hozd el megnézem mi a nyügje!

Előzmény: E gaboca (50395)
E gaboca Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50395

nem indul, hibakod olvasáskor ezt irja ,ha a hozamszabályzo szelepröl lehuzom a barna csatlakozot inditáskor felmegy 400-500bár ig a nyomás,visszarakott csatival 0-bár

Előzmény: DCI MÁGUS (50394)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50394

ilyen hogy illesztő relé nincs benne !Mi a bibid vele?

Előzmény: E gaboca (50393)
E gaboca Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50393

Sziasztok  Tudja-e valaki mi az a PAS illesztö relé és hol találhato 1.5dci k9k700,  köszönöm a válaszokat

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50392

Fél alatt is kijön,ha keresel egy olyan szakit aki kedvezménnyel vásárol alkatrészt! Az enyém is úgy csinálja. Így az autósbolti teljes ár  hetven százaléka az alkatrész,aharmincért kb ki is cseréli. Nyollcat kért,de mást is csinált. Kerékcsapágy+hátsó rugó.

Előzmény: ff67 (50389)
stones Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50391

a győri MINALKO webshop a megoldás!

én már kétszer rendeltem tőlük vezérműszettet (Contit.)

Előzmény: ff67 (50389)
Luck Skywalker Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50390

A gyári beszállító általában a gates,én ezt szoktam beépíteni. Ha nem vagy túl messze tőlünk összeírok neked egy árajánlatot. Esetleg érdekel akkor küldj egy e-mailt.

Előzmény: ff67 (50389)
ff67 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50389

Vezérműszíj csere előtt állok és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Van egy 2003-as 1,4 8 szelepes autóm. Most lenne esedékes újra a csere, de a márkaszerviz 130000Ft-os ajánlata, figyelembe véve az autó értékét, kicsit mellbevágott. Néztem viszont az után gyártott vezérműszíj szetteket., de nem tudom, hogy Ti melyik gyártót ajánlanátok. A lehetőségek: CONTITECH, SKF, BOSCH, INA,  persze ha van más ötlet szívesen fogadom.   

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50388

Épp tegnap értem haza Ausztriából a verdával.

 

Bár a 65Lovas JB3-as váltó áttétel kevésnek, kicsinek tűnik, osztrák pályán épp többszöri alkalommal is megtapasztaltam, bizony ~110km/h-val megpakolva kissebb emelkedőn kevés a 65Le még ennek a gyár áttételnek is.

(3 személy, csomagtartó megpakolva, pluszt tetőbox 4 táskával tele)

Az autó épp pont tartani tudta a sebességet max gázzal.

 

JC5-ös váltóval fel sem ment volna az emelkedőn, simán visszalassult volna úgy, hogy 4 -et vissza kellet volna pakolni.

Bár ekkor emelkedő csak egy vagy kettő volt.

 

Ettől még ugyan én is fel fogom szerelni a JC5-öst ami nekem van, mert 1800-2000 km alatt ennek ellenére is üzemanyag-fordulatszám-sebesség-távolság összességében sokkal költséghatékonyabban lehet vele autózni.

 

És Magyarországi használatra itt az "Alföldön" talán még elbírja. :)

 

Legfeljebb kell majd még egy kis chip tuning. :))

Előzmény: nagya2 (50386)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50387

Szia!

 

Itt régebben már linkeltem a K4J700-hoz kapcsolási rajzot:

 

kerekati válasz | megnéz | könyvjelző 2011.09.23 22:12:04 © (43973)

 

Most, vagy jövő hét hétvégén érkezik hozzám pont egy ilyen Clio II a végleges életrekeltésre. :)

Az alapfeltétel mindeképp kell:

1-eGáz

2-kétpólusú fékpedálkapcsoló

3-ECU programozhatóság / automatikus aktiválás

 

Akkor többet fogok tudni a kissebb részletekről is, mert elsőre úgy tűnik, ECU szoftver téren van egy kis változás, beállítási eltérés, de majd mindenképp megírom a tapasztalatokat.

 

Előzmény: K7JA700R (50369)
nagya2 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 50386

HAli!!

Mikor mész 100-110-el, és kiveszed üresbe, majd némi fejvakarás után visszarakod 5. be, na akkor jössz rá, hogy igencsak jó lenne 1-2 dolog.

1:vagy hosszabb váltó

2:vagy 6. fokozat

Többször jártam így, hogy hang alapján kéne még egy + fokozat  :-))))

65Le 1.5 dci

Üdv Nagya

Előzmény: Törölt nick (50385)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50385

Az két egyforma autó fordulatszámbeli külömbségét firtatta, de valószínűsíthető a műszer(óracsoport) tévedése. Ez a szoftver, nyomaték téves vágány mint írtam  a fogak nem csúsznak el egymáson.  Az már más kérdés, ha valaki megrakva vagy sok személyel utazik többet akkor egy 65L clionak nem biztos, hogy jó választás a hosszabb áttételű váltó, ezért is van inkább méretezve 80L motorhokhoz a JC5-128- as váltó.

 

Előzmény: thalicskás (50383)
Exdaewoozoli Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50384

Sziasztok!

 

egy gyors kérdés.Hogy lehetne leszívni a  thalicskából a benzint? Van valami trükk,vagy csak ledugom a csövet és megszívom?

 

Zoli

thalicskás Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50383

Na ezt értem.Kevesebbet forog mert más az áttétel.De nem azért mert más a szoftver meg a nyomaték.Eredetileg az volt a téma hogy egyforma a két autón váltó.Nekem csak ez a szoftver meg a nyomaték dolog csípte a szememet.:)

Előzmény: Törölt nick (50382)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50382

A JB3 980- at nézd (65L) és a JC5 128-at (82L) előbbi 40,57 a másik 42,83 a végáttétele tehát kb 200-250-el kevesebbet forog 5-ös -ben.

Előzmény: thalicskás (50371)
meanmachine85 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50381

helló , enkem ugyanilyenem van, nekem sajna mikor hengerfejes volt, szétnyomta a hűtő és fűtőradiátort egyaránt, és amiket leirtál azokon ez is átesett, kivéve a vezérmű+vizpumpa cserét.
nekem mikor észrevettem h gáz van, bécs oda-vissza alatt az egész tartály tartalmát megette.
radiátorok cseréjeóta okés. 

Előzmény: Murva2 (50377)
meanmachine85 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50380

nekem nincs kijelző a kocsiban, ezért keresek ilyet, de az is jó ha van ilyen átalakító amivel bármilyet tudok távirányitani.
be tudnád linkelni te honnan vetted  és milyet? 

Előzmény: Murva2 (50378)
szabeszka Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50379

Nem lehet, hogy neked is a fűtőradiátorod lukadt ki? Nézz a szőnyegek alá jobb elől az ülés előtt.

Előzmény: Murva2 (50377)
Murva2 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 50378

Szia

 

Elvileg igen be lehet szerelni. Mivel nincs csatlakoztatva a cd tárad emiatt a fejegység nem is jelzi azaz nem enged rálépni, mihelyt csatlakoztatod ez az opció rendelkezésedre fog állni. Az hogy a rádión van a kijelzó nem jelent semmi hátrányt, csak "dizájn" a müszerfal tetején a kijelző.

Amikor én vettem fejegységet akkor olyat választottam amit lehet kormányvezérelni. Utolag tudtam meg hogy autóspecifikus áttalakító kell hozzá ami a Thaliához 12.000  be kerül. De ajánlom inkább ezt a megoldást szerintem profi.

 

Előzmény: meanmachine85 (50372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!