Csak kár, hogy ilyen korán elkellett mennetek.
Mi köszönjük, hogy itt voltatok.
Már készülnek a tervek a jövővel kapcsolatban, mit kell beszerezni, lehozni, pótolni. A teáskanál az első helyen áll :D
azt hogy elérhetetlen az ipse még múlt hétvégén vasárnap beszéltem vele, azt mondta indul külföldre és senki nem tudja megmutatnia kocsit, a ha-hu-ról 10perc múlva levette a hirdetést és azóta nem lehet elérni, haver rá van kattanva az autóra ember meg eltűnt szerintem valami kamu hirdetés
Nézegetem folyamatosan a lehetőségeket, de azt sem tudom kivel lehetne behozatni ilyesmit.
Karosszériás szerint kellene egy negyed vagy egy fél autó és a kettőből összerakni egyet, de én nem vagyok híve az ilyesminek.Meg az alvázszám akkor sem passzolna.
Na megírom harmadjára is, valamiért nem műxik a fórum motor
Szóval alvázszám,
nekem egy esetben néztek alvázszámot mégpedig mikor előre szóltam hogy ne nézzék mert nem passzol :D
Itt vidéken könnyen ragad a zsiványság :D én 307 esetében lehet nyomtatnék egy passzoló alvázszámú cetlit és betolnám a szélvédő és műszerfal közé a megfelelő helyre, de csak saját használatra eladásra szigorúan nem.
Mert inkább ültetném így be a családot egy ilyen autóba mint egy TK-ból kikalapáltba.
halkan súgom hogy vennék eg osztrák angol donort ami kb színazonos, átpattintanám a rendszámot, angolba a kormányt meg amit kell, letakarnám egy ponyvával és hali, lenne egy alkatrész bázis, ami pénzt beletettél anyagba visszajönne , a feleslegessét meg ki lehetne árulni
Sajnos összetörtem az autót:(.tizenx év balesetmentes vezetés után egy pillanatnyi figyelmetlenségem miatt a jobb kerék szélével elkaptam egy fát, és olyan szerencsétlenül tört össze a járgány, hogy több karosszériás szerint sem éri meg megjavítani.Szerencsére senki sem sérült meg.A motor , hűtők ,klíma teljesen sértetlennek tűnik, sőt a kerék előtt még az ablakmosó tartály is ép.Sebváltóból kitörött a féltengely, de olaj nem folyt el.Belül a műszerfal jobb oldala törött, oldal és függönylégzsák kinyílt.
Motorindítás után "esp not functioning" hibajelzést ad, ill az injektor hibajelzőjelző világít, erre nem jelez ki hibát.
Fél éve vettem az autót, cseréltem a vezérlést, és a féktárcsákat.Leginkább azon gondolkodok, hogy kellene venni egy ugyanilyen autót, viszont 800000nél többet nem tudok rászánni, és ezeket a dolgokat átrakni, vagy esetleg motorhibásat, a motort meg átpakolni.
Mivel itt nálam sokkal tapasztaltabb emberkék is mozognak, kérdezem:szerintetek mit lenne érdemes csinálni?
Hmm.. értem. Mondjuk lehet tényleg kell is oda az a 2.2 Elvégre nem kevés az autó súlya, bár azért gondolom azért egy ilyennek is csak használna az a bizonyos Jena féle tuning. :)
nem a 807 be nem került be a jól bevált 8 szelepes 2.0hdi, csak egy fosrakás 109 lovas 16szelepes és utána az rhr 136le, és egy butított rhr, de szerintem buszba kell a nypmaték, azaz 4hx 2.2
De, gondolom a 2.0-ás HDi sem olyan rossz... vagy, legalábbis én a józan paraszti eszemmel azt gondolnám, hogy kb ugyanazt a HDi-ket rakják a 307-esekbe is, mint a 807-be.
Persze egyelőre még jó ideig csak nyálcsorgatás részemről a 807, de mivel várhatóan jövő tavasszal kilátásban lesz egy külföldi munka (Ausztriába), így mivel a mostani 307 SW-met meg szeretném hagyni magyar rendszámosként, ezért nézelődöm másik autó felé is.
én sokkaltöbbre becsülöm egy sharantól, a 2.2,es motor,mörök mint a nyomorúság, csak porlasztót ne kelljen cserélni, mert az egyterűeknek a csapadékvíz pont odafolyik és belerohad a porlasztó, ezen felül nekem még a középre helyezett gigantikus falióra kinézetű fordulatszám mérő km óra a halálom, de pl a távirányítós oldalajtókat imádom. MEnni olyn közepesen megy, azért csak majd 2 tonna, viszont fap chipp után tud huncutul is viselkedni, szokott még az utastéri bsm is beázni, de egy gumilappal az is kiküszöbölhető, ha nagy navis Zolysys tudja basztatni magyarr-tmc-rt3-456re, kellemesen autózható, nagyon kényelmes nekem, fogyi 6-9 használat és fap függő
Bár, nem 307-es, de azért megkérdezem, hátha... szóval 807-es Peugeot-ról kinek mi a véleménye tapasztalata? Természetesen 2.0 vagy 2.2-es HDi-ra gondoltam. Népítéleten elég vegyesek róla a tapasztalatok. :)