Helló elado egy robi 52 es tomos motoros karbi és légszürö nélkül kelet egy másik gépre de kiprobálhato müködö képes 10000 ftés van vagy 50-60 db kapakésem van uj is közte töb fajta forma 100ft/dbere gondolok
Szentkirályi Honda kapálógépem van. Azt szeretném megkérdezni, hogy kukorica ültetéshez milyen eszközt érdemes vennem ami meghúzza a barázdát. És krumplihoz? Előre is köszi a segítséget!
Fifti-fifti cseréltem a fix kerekemre amit pár ezresért vettem tavasszal.A gumik hasonló állapotúak.Szerintem jó csere volt.Fix kereket a vaterán láttam 3990 fr-ért a múltkorában./újak/
Kipróbáltam frankón müködik,már alig várom hogy az új futót kipróbáljam mit alkot vontatva.De addig még van mit simogatni rajta.
Ha valaki szeretne jelentkezni a kistraktoros térképre jelezze.Csak a felhasználónév és egy településnév szükséges.Az email-cím: dinyagyula@hotmail.com
A mai szerzeményem.15 000 a vételár,kell rá 2 db külsőgumi ülés és egy lábfék melyet már kiötöltem hogy lesz..Akkumulátoros világítás van rajta azt újra vezetékelem és elvileg működik.
RK02B-vel majdnem fejreálltam, mikor behúztam a kuplungot vontatás közben, mert egyből leblokkolt a kerék.
KF Extránál már más a helyzet, erre nem is kellene szabadonfutós kerék, nem blokkol le ha a kerék akarja hajtani a hajtóművet. Kézzel is könnyen megindítható.
Hihi. Pont így jártam vele. Az a titka, hogy úgy kell összerakni, hogy a stifftel szemben legyen a lyuk a felni másik felén, különben ledarélja a hegyét.
Igen kellet volna,mert kíméli a lehajtást,és szűk udvaron könyebb lett volna tologatni,és menetközben fordulni.Nem hiszem hogy az a + 0.5mm elég lenne.
Nem is rosz ötlet!Lényegében lehetne nagyobb köracél is mint 35 ha esztergáltatni kell mert igy ugyanott leszek mint ha csövet veszek.Majd még a heggesztést kell kiokoskodnom hogy csináljam mert az sem mindegy hogy teszem vissza.
Ez engem is érdekel,ettől függ mi lesz a sorsa a kis briggsnek.
Ha minden igaz holnap veszek egy pótkocsit.20000-re mondja az öreg de szerintem alkuképes./útban van neki azt mondta/.Trabikerekes,csak gumit kell cserélni.
Hát úgy van, hogy általában a csigahajtás önzáró. Ez azt jelenti, hogy a csigakerékkel(ergo a kapatengelyre rakott kerékkel vagy miegymással), nem tudjuk könnyen hajtani(pl tolni, mikor nem is jár a motor). Mikor mész a géppel+kocsival, már nagyobb sebességgel és leveszed a gázt, ha kuplungos a gép akkor úgy gondolom, hogy akaratlanul is kapcsolat lesz a kettő között. Röpsúlyosnál kicsit más lehet a helyzet, ott ugye ha leesik a fordulat, szétkapcsol a röpsúlykuplung, és nem terheli a motort. Kanyarodásnál meg azt hiszem előnyösebb a szabadonfutós kerék, de nekem nincs sok tapasztalatom még ezzel kapcsolatban, ennyit tudok a dologról. :)
Egy kérdésem lenne.Csigahajtású kapánál nem okz problémát a fix kerék gondolok arra hogy mikor nem hajt a motor de gurul a szekér nem hajtja nagyon vissza a kerék a csigahajtást.(de lehet butaságot kérdezek.)