U.I. Tue! Megkaptam az sms-t köszönöm szépen, LR találkozót még nem tom biztosan, összejönnek a nyári pogramok, Mátra túra biztos nem. Köszi a meghívást!
Helyzetjelentés a déli végekről. Bukfenc lábraállt, önállóan indul, jön, megy, kanyarodik.
Szerelő aláfeküdt, de nem tanáta a hibát. Evitte Bajára nagypumpáshoz, ott egy gyors konzílium, hogy Olyan Nincs, Hogy Egy Lendróver Nem Mén. Tenyérbeköpött, kipucolta a vízbeborulás után koszolódott nagynyomású vezérlést 15.000,-ért. És működik. Ennyi kurvanagybaja volt.
Én vételkor bekalkuláltam tarcsiba max. 300.000-ig egy "meglepetést". De ebből most inkább befizetek Háwwájjra. :-)))
Fotók hamarosan, mert most kihasználtuk a röggeli essőt, ilyenkor a sündörgők nem kérnek papírokat, csak a hülye áll ki az út szélire stoppolni, oszt elvittük a szomszéd faluba. Szétszerelés előtt lefotózom, oszt a bádogosé a pálya.
ugyanitt jóárasított 130-as fehér plató eladó. Vegyétek meg már!
Regadót kell befizetni, majd a beszerelt ülésekkel becsattogni egy műszaki vizsgára. Ha viszel mérnöki rajzot*, akkor az átalakítási engedélyt kell befizetni, kb. 10.000,-.
Oszt mégy a dolgodra.
*: Nálam ez egy LRO magazinból kifénymásolt oldal volt, hogy lássák, létezik ilyen ülléses kivitel. :-)
az lehet hogy elpárolog, és akkor nem látni, de itt nem is hiányzik, ezért nem érdemes foglalkozni vele szerintem. amúgy pedig nekem is a hengerfejtömités a gyanús, de nem a tűzfal felől, hanem az elülső részén.
az igazság az, hogy túl nagy macera, és nincs nagy kedvem nekifogni, mert ha szétszedem, akkor rendesen kell már megcsinálni. bár kaptam egy ajánlatot egy rendes műhelyre is, hogy odavihetem és ott dolgozhatok vele.
Már jó régen voltam erre felé :) , ezért lehet amit kérdezek azt nem olyan rég már kérdezték, úgy hogy emiatt sorry...
Tehát kérdezném, hogy egy 300TD motorral szerelt mondjuk Defender Euro I-esnek felel meg??
Ha mondjuk egy autó 2 személyre van vizsgáztatva, akkor mi a teendő az, hogy 5 (6, 7) személyessé vizsgáztassam? Regadó befizet, (átépítési engedély?), újabb vizsga? Ja elvileg magyar papíros, és nincs róla infóm, hogy mikor került volna be Magyarországra. Így is lehet 5 személyesíteni?
Azért nézd meg a motor tűzfal felé eső oldalát, mert az én D2 -m ből is mint később kiderült ott a hengerfej alól engedte a vizet, de kizárólag melegen, így nem volt ideje lecsöpögni, csak mindig egy kicsit fagyálló szag volt, én kicseréltettem a bilincseket meg mindent rajta de víz csak el-el fogyogatott, miután eledtam az új tulaj (Sz. Pista) bejelentette a harmadik garanciális igényét ( az első kettő két defekt volt), hogy a hengerfej alól folyik a víz. Természetesen ezek után küldtem a helikopteres szerelőgárdát. A garancia az garancia! :)
en egy kicsit rogton donto ember vagyok. Foleg mert a szulinapomrol volt szol. Ha valami kell, akkor azonnal. 2 hete vettunk 1 hazat, szerda 19:30-kor megneztuk, 20:30-kor kitoltottuk a papirokat, es masnap 13:00-kor meg lett a szerzodes, 2 napra ra megvolt a kolcson, 4 het mulva koltozunk.
egyébként vasárnap lementem vagy 430 km-t, és minimális mennyiségű víz fogyott (talán 1-2 deci), úgyhogy egyenlőre nem fogok hipoizézni amiatt, hogy pár csepp megjelenik itt-ott, úgyis ezt csinálja amióta nálam van, vagyis majdnem 3 éve. (csak éppen kaptam egy lecseszést, hogy hogy képzelem, hogy rozsdás az expanztartály tartókonzolja a motortérben - hogy egyesek mennyire finnyásak :-))) )
nemrégiben kicsit elgondolkodtam rajta... . egy BMW V8-ast, a 4.4-est, ezek 2002 és 2005 közöttiek, egy kis facelift rá (mint a mai műsorban), gázt bele
mondjuk szép kék színben, kék bőr ülésekkel, fehérrel kombinálva, rémlik valami? .... ;-)
ma este 10-kor a Discovery-n az Autókereskedőkben egy L322-est fognak kicsit helyrepofozni. én már láttam angolul, és annyit spojlerezhetek, hogy bár ritka egy rusnya gépet vettek, a végeredmény (legalábbis kívülről) tetszett.
meglepett, hogy az ismertebb, a modellre jellemző gyakrabban előforduló hibák nem nagyon voltak, talán ez is azt jelzi, hogy mi ezen kocsik főleg rossz oldalával találkozunk, amikor gond van, és meg kell csinálni. talán a -40 -et mutató külső hőmérséklet jelző nem lett megcsinálva, pedig ez csak egy szenzor hibaja szokott lenni - a kijelző alaphelyzetben, amikor nem kap jelet, -40 -et mutat.