Most reggel az infoparkban egy drága főtaxis úgy hajtott el mellettem a szűk úton,h az ő tükre összeért az enyémmel.
Ennek hatására a tükörlap kiesett a műanyagból nálam. Valaki tudja hogyan kell visszarakni?
Ahogy látom pattintós de nincs semmiféle leírásom..
Ja amúgy kedves ember volt. Megállt mert észlelte,h tré van és mikor elkezdtem felé sétálni,h ezt mégis hogyan gondolta akkor elhajtott. Panaszt megtettem és fel is jelentem ha kell amiért ilyen rohadék volt. Ha ott maradt vna akkor nem érdekelt vna annyira de így...
A motort még nem nagyon hajtottam, 3000-ig szoktam pörgetni, max egy picivel fölé.
A kereskedő azt mondta, hogy 5000 km-ig a teljesítménye is le van korlátozva a computer által.
Csak a feleségem ájuldozott mikor egyszer hirtelen gázt adtam (emelkedő is volt egy pici) és mutattam neki, hogy pillanatnyi fogyasztásra kiírta hogy 28 liter /100km :D
Durva jégverést én is kaptam el. Bár a bravo fényezése messze nem a legjobbak közül való, de a jégnek nagyon jól ellenállt (a lemezek is, de azért az elvárható ha nem diónyi a jég). Én sem álltam meg a pályán a hidak alatt, egyedül voltam de így sem szerettem volna ha egy az esőtől elvakult egyén belém hajt.
Ha visszaolvastál akkor azt is láttad, hogy carcass esete nem általános (már a sok problémára gondolok és nem a szomszéddal való alkoholizálásra :-) ). Nekem csak a klíma romlott el (típushiba), és az is csak akkor mikor az utólagos indításgátlót szerelték be és fél óra azzal telt hogy gyújtás rá, vár egy picit majd gyújtás elvesz.
Sziasztok nagyon köszönöm mindegyikőtöknek a jókívánságokat!
Nagyon jó érzés, hogy új Bravo tulajdonos lehetek, és nem csak az autó miatt ;-)
Zgi521:
A klíma ebben az időben jól működött, majd meglátjuk a nyári 40 fokban. Amúgy nagyon jó ez a digitális klíma, megéri az árát. A cégnél Ford Focus van digit klímával és annál nagyságrendekkel jobb a Bravo-é, manuális klímás autóval pedig nem lehet összehasonlítani.
Az értékesítő azt mondta az akkumulátorra is áll az 5 év garancia, az meg majd a mínuszokba fog kiderülni, hogy milyen is.
Vincent66:
Igen, a régi Bravo-ba még egy mai korszerű (mondjuk csak Ford-hoz és Opel-hez van viszonyítási alapom) autó után is jó beleülni, és jó vezetni.
A kisebbik fiam (1,5 éves) naponta többször mutogatással jelzi (mivel beszélni még nem tud), hogy meg kell mutatni neki az új Bravo-t, és miután megnézte, végigtaperolta azután rohan a konyhaablakhoz és jelzi hogy mutassuk meg a régit is!
Smith:
Igen ott állt a szalon közepén (picit balra a főbejárattól egy 500L és egy Punto között), tetőcsomagtartóval és egy biciklivel a tetején. Odaadták volna a tetőcsomagtartót is bekerülési áron, de a vételár egy részét és a forgalomba helyezési díjat már csak szülői és gyermeki segítséggel tudtuk kifizetni.
Carcass:
Ja visszaolvastam, hát remélem én is :-;
Mondjuk a jégverés már bejött, szombaton hazafelé Budapestről felhőszakadás jégesővel, sokan be is álltak az autópálya felüljárók alá, de én ezt két gyerekekkel a hátam mögött nem mertem bevállalni, még ha egyhetes az autó akkor sem.
Nem lehet rosszabb, mint bármelyik másik.Itt talán 1 multijet tulaj van, ha benéz, bármit is mond, az alapján se fogsz tudni sok következtetést levonni...
Szeretnék érdeklődni, hogy egy 2012-es Bravo 1.6 Mjet 120 LE-s típus ennyire megbízható? Korábban volt benzines 1.6 Stilom ami mindig kiírt valami hibát, főleg légzsák, engine stb. Ezeknél az újabb fiatoknál is érzékeny az elektronika, ez a dízel mennyire megbízható?