Tuggya esetleg valaki, hogy gumicsövekből, mindaz, ami kellehet egy komplett vízcsőrendszer cseréhez, a peddoknál hol található? 1enlőre csak két darabot látok az oldalukon.....
Amikor télen megragadt egy ablaktörlő valameyikünknél, aztán azt olvasva, az enyém is néhány nap múlva, kezdtem gyanakodni.... hátha. Á, nem, mégsem. Aztán volt valami vízpumpás eset is, ha jól emlékszem, na erre elhajlott az enyimének tengelye is..... jó, hipohondria.... de nem, mégsem. Most, hogy a vízfogyasztás megnőtt némelyikünknél, hát az enyémbe is a végére ért vagy két cső..... Tie azt mondta vagy jó 2 éve, úgy illene, hogy indulásnak az összes gumicsövet cseréjem ki.... s lám.
Mostanában kaptam egy egyszerű választ, 15 év körüliek az autóink. Egy ívásúak, és ezek az apróságok ennyit bírtak.
Nem tom, a benzintemetőkkel kapcsolatos dolgokkal nem foglalkoztam... persze ha itt is 65 ft lenne a nyál, mint januárbab az araboknál láttam, hát nekem is Vényócam lenne, az biztos.
Nézz utána kb. mik az Euro I-II károsa.kibocsátási követelményei. Nézd meg hova van besorolva, jó eséllyel a jármű tudni fogja az eggyel jobbat is. Erről pedig a magyarországi LR forgalmazó fog neked adni egy papírt ha kéred. Ezt kell vinni a vizsgára és még nem tudom hova, amikor a behozatalt intézed.
A saját konkrét példámra már nem emlékszem (kb. egy éve foglalkoztam ezzel, aztán mégis itthonról vetem gépet és már nem tudom hova van besorolva a Range, meg innentől fogva nem is érdekel) de végig telefonáltam az ügyben leendő résztvevőket és ez teljesen hivatalos, az LR képviselet sem lepődött meg, a legtermészetesebb módon reagáltak.
Az én példámban kb. 400k HUF-ot jelentett volna, erre emlékszem : )
(Ja! Ez persze csak akkor működik, ha a követelmények szerinti vasak a helyükön vannak, tehát ha pl. szabályozott keverékképzés és katalizátor az előírás, akkor legyen a kocsin katalizátor és lambdaszonda)
Mondjuk azért most elképzeltelek, ahogy villantassz a pink defiben:)))) A külső tökrökön kis rózsaszín rojtok is lennének, a belsőn meg ott fityegne személyesen My little pony, az ülésen vastag rózsaszín prém huzat:))))) És igenyesen végig cruisols egy találkozón:)))) És természetesen a Playboy nyuszi helyett My Little Pony levonó lenne:)))))
Nálunk a kiscsaj megint pedzegeti a Bukfenc jövőbeni színét. Mivel most a Little Pony a sláger, úgy néz ki, hogy rózsaszínnek köll lennie. Soha ne vegyetek a lányotoknak Defendert, mert baj lesz! :-))
Azért ezt megszívtad, mert ha a disco nem tetszett neki, sanszos hogy a defi még annyira sem fog (bár a nők kiszámíthatatlanok):)))
A defi munkagép, teherautó, minden csak nem igazán kényelmes. A 90-es terepen ügyes fordulékony de közúton kóvályog, némileg pattog a rövid tengelytáv miatt. A 110 úton kényelmesebb,de városban parkolni vele elég nehézkes, nem lehet túl jól kilátni belőle. Ja és akkor még marad az hogy kényelmetlen, zajos, hideg és huzatos mindkettő. A 90 2 személynek optimális 5-nek már szerintem csak a 110 ideális. Persze ettől függetlenül imádni való a formája, de minden napi autónak szerintem sokkal jobb a disco.
110-esre könnyebb rábeszélni "Anyut"! - Belefér minden, elég egy sofőr, ha valahova sokan megyünk, stb! Nekem bevállt, bár még nincs gyerek, de a leendőekre hivatkozva ígényeltem a sok ülést (is)! :) Talán könyebb a családi kassza részét így megokoskodni!
Jhonny!
Paddock-nál 102 GBP. Ahol most nézem, szállítással együtt 178. Nemmindegy!!!
Nagyjából asszem ez kéne nekem, de nem tom pontosan, mer van egy másik is de az "2002MY"...mittomén! Ma már kissé bágyadt vagyok ejj...azok a Balatonfelvidéki borok...holnap írok! Előre is köszi!
Sajnos (nem sajnos) még nem aktuális a projekt, jópár dolognak kéne egy bevágnia ahhoz, hogy ez a dolog összejöjjön... :/
- A kinézett autónak még meg kellene lenni, akkor mikor pénzhez jutok,
- El kéne adni a terepes Discot sűrgősen, lehetőleg nem sokat bukva,
- El kéne adni egy DRZ-t is sűrgősen, lehetőleg nem sokat bukva,
- A hiányzó lóvát a családi kaszzából kiimádkozni,
- És meggyőzni anyát, hogy egy Defender sokkal jobb, mint egy Disco vezetés ügyileg, meg parkolás ügyileg, meg amúgy is :) (amúgy se barátkozott vele össze... :/)
- Ja és akkor nem ártana megnézi sem az autót, hogy egyáltalán jó-e... :)
Úristen megint elkapott ez a kurv@ Land Rover kórság... :( (ez lenne a 3. LR eddig)
Szuper, köszi! Akkor nincs plusz ÁFA meg ilyesmi. Regadó +10e Ft + mérnöki rajz (akkor majd benyújtok nekik egy épp aktuális rajzom... :) ). Amúgy 90-es Defendernél van olyan verzió, hogy a pad helyett hátúl ülés van???
Amúgy a 300 TD az EURO I? Mert a Mobilán láttam olyan 96os gépet is, mely EURO II-es nek volt feltűntetve...